رفتن به محتوای اصلی

کمک بلاعوض سنگاپور به خانوارها در پی شیوع کرونا
12.04.2020 - 20:53
تفسیر از:
امیرعلی متولی

 

 به نقل از روزنامه سنگاپوری استریتس تایمز، روز سه شنبه (۱۴ آوریل)، ۹ نفر از هر ۱۰ شهروند سنگاپور هر کدام به مبلغ ۶۰۰ دلار سنگاپور به عنوان بخشی از اقدامات دولت برای کمک به خانوارها در مدت بیماری همه گیر ویروس کرونا دریافت می کنند.

این کمک بلاعوض که دوشنبه گذشته توسط هنگ سو کیت، معاون نخست وزیر سنگاپور اعلام شد و وجه همبستگی لقب گرفت، مستقیماً به حسابهای بانکی کلیه شهروندان بزرگسال سنگاپوری واریز خواهد شد.

در ماه فوریه، دولت از واریز مبلغی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار سنگاپور برای هر بزرگسال خبر داد. در ماه مارس، این رقم سه برابر شد و قرار شد بین ۳۰۰ دلار تا ۹۰۰ دلار از ماه اوت تا سپتامبر واریز شود.

روز دوشنبه گذشته، هنگ که وزیر اقتصاد نیز محسوب می شود، اعلام کرد که تاریخ پرداخت ۳۰۰ دلار از این کمک مالی جلو افتاده و قرار است ماه آوریل واریز شود و با ۳۰۰ دلار دیگر هم تکمیل خواهد شد.

افرادی که واجد شرایط دریافت کمک های بیشتری هستند، در ماه ژوئن نیز ۳۰۰ دلار یا ۶۰۰ دلار دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

وزارت اقتصاد سنگاپور نیز اعلام کرد که دولت جزئیات حساب بانکی حدود ۹۰ درصد از شهروندانی که قبلاً پرداختی دریافت کرده بودند، از جمله پاداش بودجه سال ۲۰۱۸، را در اختیار دارد.

این وزارتخانه همچنین از ۱۰ درصد باقی مانده از سنگاپوری های بزرگسال خواست تا مشخصات حساب بانکی خود را از طریق فرمی در وبسایت دولت این کشور تا ۲۳ آوریل ارائه دهند.

mshrgh.ir/1061159

 

 

مکمل:

سنگاپور در جنوب شرقی آسیا و در مجاورت مالزی و اندونزی است. این کشور کوچک از سال ۱۸۲۴ تا ۱۹۶۳ میلادی، به غیر از سه سال در زمان جنگ جهانی دوم یکی از مستعمرات بریتانیا بود اما برای مدتی در تصرف ژاپن قرار گرفت. پس از پایان جنگ در سال ۱۹۴۵ میلادی سنگاپور دوباره توسط نیروهای بریتانیایی تصاحب شد. در سال ۱۹۶۳ سنگاپور به عنوان عضوی از فدراسیون مالزی استقلال خود را از بریتانیا به دست آورد. این کشور در نهایت دو سال بعد در سال ۱۹۶۵ از مالزی جدا شد و به این ترتیب جمهوری سنگاپور شکل گرفت. مساحت این کشور حدود هفتصد کیلومتر مربع بوده و جمعیت آن کمتر از شش میلیون نفر است. واحد پول این کشور دلار سنگاپور است که میشود گفت تقریبا با دلار استرالیا برابری میکند. 

 

Firms Bolster Practices in Singapore | Law.com International

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
نشریات داخلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.