رفتن به محتوای اصلی

تریسام، انقلاب جنسی علیه دین اسلام!
17.04.2020 - 13:58

تریسام، انقلاب جنسی علیه دین اسلام!

علت علاقه ملت به بحث در باره پست فرانک عمیدی، خود آن پست و اینکه دو نفر حوصله شان در رختخوابشان سر رفته و دست در و همسایه را گرفته به درون تختشان کشانده اند نیست. علتش چهل و یکسال فضولی اسلام سیاسی در رختخواب این مملکت، ممنوعیت سکس بدون مجوز دین است. علتش انقلاب جنسی به فرجام رسیده علیه برداشت دین اسلام است که مثل هر انقلاب جنسی دیگری در دنیا هنجارها و ناهنجاریهای خودش را دارد. متد برخورد به چنین موجهایی چیست؟

۱. چنین موجهایی دو لبه اند. میتوانند باعث بلاهت جامعه و تولید شخصیتهایی مثل تتلو یا عمیدی در جامعه بشوند، میتواند هم بر عکس باشد. به شرط اینکه جنبش انتقادی آوانگارد پایش را لای در گذاشته، دخالت کند. این بحث را به خاطر بیخود بودن شخصیت عمیدی و پستی که گذاشته، نباید دور انداخت. در بحث باید وارد شد. دخالت کرد. به سمت تعالی برد. چگونه؟

۲. این بحث باید منتج به مطالبات سیاسی معین در ذهن افراد بشود. بطور مثال اینکه حرف زدن از سکس باید آزاد باشد. به اعتقاد من حتی انتشار پورن جزو گستره آزادی بیان است. این یک موضع عقب مانده است که میگوید حتی حرفش را نزن چون فرزند من به بیراهه خواهد رفت. حرفش را نزن که حرام است. مغایر دین و عرف و سنت است. مغایر قانون است. اساس خانواده از دست خواهد رفت. حرف نزن چون تابو هست. حرف نزن چون من خوشم نمی آید. هیچ کس حق ندارد جلو آزادی بیان سکس را بگیرد، حتی اگر بیان بیخودی باشد. دست بر قضا آزادی بیان به این خاطر بی قید و شرط است که بیان هجوترین مطالب هم باشد.
به نظر ما سکس با کودک ممنوع است. جرم است. سکس با خشونت که به بدن افراد ضربه میزند ممنوع است. سکسی که یک طرف آن راضی به آن نباشد ممنوع است. جرم است. نه گفتن کافی است. یک بار نه گفتن کافی است. سکس حتی در ازدواج وقتی زنی آن را در آن لحظه نخواهد و اجباری صورت بگیرد، تجاوز محسوب میشود بر اساس قانون کشورهای متمدن جهان جرم محسوب میشود. دولت باید در مدارس در باره سکس و رابطه جنسی حرف بزند، نوجوانان را آموزش بدهد. در بسیاری از کشورهای متمدن جهان الان جزو دروس است.

۳. دخالت دولت در رختخواب مردم ممنوع است. سکس امر خصوصی افراد است.اینکه چگونه سکس و رختخوابشان را سازمان میدهند به هیچ کسی مربوط نیست. هیچ کسی از بالای سر افراد حق دخالت ندارد. دخالت دین هم در رختخواب افراد ممنوع است. ثبت ازدواج در یک اداره دولتی کافی است. هیچ لزومی به دخالت دین در تصمیم خصوصی افراد نیست. دولت باید ازدواج سفید را نیز به عنوان یک رابطه تعیین شده خود مردم که غیر ثبتی است به رسمیت بشناسد.

۴. تعدد زوجات و چند همسری فحشا اسلامی است. باید ممنوع شود. تعدد زوجات اما با سکس بیش از یک نفر، که یک رابطه غیر رسمی و خصوصی است فرق دارد. سه تا آدم بزرگسال که بیش از شانزده سال دارند خودشان تصمیم میگیرند داوطلبانه چگونه سکس بکنند. امر خصوصی خودشان است. همانطور که عده ایی تنهایی با خودشان سکس میکنند یا با عروسک سلیکونی سکس میکنند یا دو نفری سکس میکنند یا با همجنس خودشان سکس میکنند. تمام این اشکال امری خصوصی، آزاد و به تصمیم خود افراد است. جامعه حق ندارد با فشار اخلاقی، سنتی یا دینی سیاسی و فرهنگی با حریم خصوصی افراد مواجه شود.

۵.اگر این موج راه انداختنها بخواهد جنبش حقوق زن را به سلیقه سکس فلان شخص تنزل بدهد آن وقت باید ایستاد. آن وقت نباید گذاشت علافهایی امثال فرانک عمیدی سقف این جنبش را به باغچه لای پایشان تنزل بدهند. حماقت و بلاهت تولید کنند. به اعتقاد من یکی از کارهایی که فمینیسم مشغول آن هست این است جنگ سیاسی را به بیراهه بکشاند و بی خاصیت بکند. چون فمینیسم در آشتی سیاسی با سیستم به سر میبرد. ما در ایران جنبشی که داریم جنبش برابری طلبانه است. برابری طلبی با فمینیسم یکی نیست. ما حتی وقتی بر سر آزادی سکس از حصار اسلام و حکومت بحث میکنیم جنگ سیاسی و مطالباتی داریم. هدفمان رفع علافی و بیحوصلگی در رختخواب شخصی نیست. هدف تعالی سیاسی جامعه و احقاق حقوق یک مملکت است.
پ.ن: این عکس یک طنز است. روی تابلو نوشته است که فصل درو کردن سکس روی علفهای بلند ممنوع است. خطر جانی دارد 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.