رفتن به محتوای اصلی

صفحه اینستاگرام تتلو بسته شد/جامعه ايران از لحاظ سلامت كجاست؟
«حرم‌سرای تتلو» تعطیل شد
25.04.2020 - 14:49

 بامداد امروز کاربری که ادعا می‌شود مدیر برنامه امیرحسین مقصودلو (تتلو) است، تصویری در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌دهد اینستاگرام ، صفحه این خواننده  را مسدود کرده است.

گفتنی است؛ تتلو در اقدامی خلاف اخلاق و قانون، در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی و نوجوان، فراخوان غیر اخلاقی منتشر کرده بود.

 

Missing media item.Missing media item.

Missing media item.

 

رسانه کلیک – امیر تتلو، خواننده پرحاشیه ایرانی طی یک هفته رکورد کامنت اینستاگرام در جهان را با 15 میلیون کامنت و تعداد 1 میلیون و 900 هزار فالوور در دنیا شکست.
شبکه‌های اجتماعی تریبون مستقیم افراد مشهور با طرفدارانشان است و این روزها همه افراد با استفاده از این شبکه‌ها وارد تعامل با طرفداران خود می‌شوند.
امیر تتلو نام پر حاشیه‌ای است. چندی پیش بود که امیر تتلو از طرف اینستاگرام کارت قرمز دریافت کرد و صفحه‌اش با تعداد 4 میلیون فالوور بسته شد. امروز بعد از گذشت ماه‌ها از آن ماجرا امضای تتلو زیر رکورد جدیدی دیده می‌شود.
تتلو برای پخش آخرین آهنگ از آلبوم اخیرش از هواداران خود درخواست کرد تعداد کامنت این پست را به 10 میلیون برسانند. در ادامه این شرط به 13 میلیون تغییر کرد و در نهایت در تعداد کامنت 15 میلیونی آلبوم جدید تتلو با دربی بزرگ پایتخت بسته شد و همزمان طرفدارنش رکورد جهان را شکستند.
شایان ذکر است؛ تتلو با تعداد فالووری قریب به 2 میلیون توانست به این رکورد دست یابد در حالی که آخرین رکورد جهانی پیش از تتلو مربوط به کاربری در اینستاگرام بود که با 17 میلیون کاربر به تعداد 7 میلیون کامنت دست پیدا کرده بود.

بي بي سي فارسي: اینستاگرام تتلو بسته شد
صفحه اینستاگرام امیر تتلو، خواننده ایرانی، بسته شده است.
بسته شدن اینستاگرام امیرحسین مقصودلو (تتلو) پس از آن انجام شده که او در پست‌هایی از دختران نوجوان طرفدار خود برای رابطه جنسی دعوت کرد.
درخواست تتلو برای رابطه با دختران زیر سن قانونی با موجی از انتقادها روبرو شد و فعالان حقوق زنان برای بسته شدن صفحه او به اینستاگرام فشار آوردند.

 Missing media item.

این اتفاق پس از آن رخ داد که این خواننده جنجالی ساکن ترکیه در چند استوری نوشت که قصد دارد «حرم‌سرای سلطان» راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به «حرمسرای» او بیایند.

انتشار این استوری‌‌ها، با واکنش منفی و شدید برخی کاربران توییتر و روزنامه‌نگاران ایرانی و ترک مواجه شد و در نهایت به مسدود شدن اکانت تتلو در اینستاگرام انجامید.

فعالان توییتر و روزنامه‌نگاران نوشته‌اند که پیگیری‌های حقوقی علیه تتلو در ترکیه ادامه دارد.

یک روزنامه‌نگار مشهور ترک نیز در توییتی از پلیس امنیت ترکیه خواسته است که با این خواننده برخورد کند.

اکانت او در اینستاگرام بیش از ۴.۴ میلیون فالوئر داشت و در روزهای گذشته با داشتن بیش از ۶۴۰ هزار بیننده در یک لایو اینستاگرامی، رکورد تازه‌ای زده بود.

تتلو ۸ بهمن سال گذشته نیز به دلایل مهاجرتی توسط اداره مهاجرت استانبول بازداشت شد ولی پس از مدت کوتاهی آزاد شد.

این دومین بار است که اکانت او در اینستاگرام مسدود می‌شود. مهرماه ۹۸ نیز پس از انتشار گزارش‌هایی درباره انتشار محتوای مستهجن، اکانت او بسته شد.

امیر تتلو از جمله خوانندگان پرحاشیه ایرانی است که علاوه بر محتوای ترانه‌هایش، پست‌ها و ویدئوهای جنجال‌برانگیزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری پیشین ایران انتشار ویدئویی از تتلو در کنار ابراهیم رئیسی، نامزد اصلی اصولگرایان جنجال‌برانگیز شد و انتقاد بسیاری از هواداران آقای رئیسی را برانگیخت.

او دلیل حمایتش از ابراهیم رئیسی، تولیت وقت آستان قدس رضوی ایران و رئیس فعلی قوه قضائیه جمهوری اسلامی را «جوانی و قدرت» آقای رئیسی عنوان کرده بود، ولی پس از خروج ایران انتقادات تندی علیه رئيسی مطرح کرد.

Missing media item.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.