رفتن به محتوای اصلی

لطفاً تتلو نباشیم !
26.04.2020 - 08:33

لطفاً تتلو نباشیم !
روز گذشته تتلو از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله درخواست کرده بود که به حرمسرایش بروند و فعالان اجتماعی توانستند پیج او را با گزارش به اینستاگرام ببندند .
اما من می خواهم جنبه دیگری از تتلو را گزارش کنم . می خواهم درباره نسل تباهی بنویسم که در تعریف این گروه مردان آزاد هستند تا هر کاری می خواهند بکنند و زنان به دنبال نشان دادن بکارت به مردان .
تتلو می گوید دختر دست نخورده می خواهد . چقدر آدم مثل او داریم ؟ چند مرد را می شناسید که با افتخار از روابط گذشته خود با زنان می گویند ، اما از طرفی برای رابطه و ازدواج دختر باکره می خواهند .
هنوز جامعه به درک‌ و شعوری نرسیده که انسان دارای نیازهایی است و این نیازها با توجه به سرشت انسان باید بر آورده شود .
زنان به اجبار این فرهنگ عقب مانده مجبور به دروغ گفتن هستند . باید به خواستگار یا دوست پسر جدید بگویند که تا کنون با کسی رابطه ای نداشته اند تا پذیرفته شوند .
در آلمان دهها و صدها مورد می شناسیم که حتی افراد تحصیلکرده و با سواد و موفق ایرانی در این جامعه برای گرفتن دختر چشم و گوش بسته راهی ایران می شوند.
فرهنگ ما بر خلاف تصوری که می کنید و پز ۲۵۰۰ سال تمدنش را می دهید به فنا رفته است . هنوز پس ذهن خیلی از مردها دستمال خونی شب زفاف قنج می زند . در این شرایطی که بوجود آورده اید آیا توقعی جز دروغ شنیدن و فریب خوردن و پاره کردن دسترنج دکتر ترمیم بکارت دارید ؟!
به زنان هم باید بگویم بس کنید . شما انسان هستید . شما نیاز دارید . با دروغ گفتن و ادعای نجابت ( از این کلمه حالم بهم می خورد) تنها چیزی که نصیبتان شده بدبختی است . مردها در این ماجرا همیشه برنده اند چرا که اگر ثابت کنند شما دروغ گفته اید دهانشان برایتان شش متر و نیم باز می شود و هر کاری بخواهند می کنند و شما محکومید . دست از این فرهنگ عقب مانده بردارید .
روانشناس و روانکاو دست پرورده این فرهنگ عقب مانده می گویند رابطه قبل از ازواج درست نیست . آنها به خود اجازه می دهند که روابط انسانی شما را تعریف کنند. با آنها گفتگوی زیادی کرده ام و در نتیجه همه معتقدند رابطه قبل از ازدواج باید باشد اما فرهنگ ما نمی پذیرد و به همین دلیل ما می گوییم نباید باشد !
بریزید دور این فرهنگ عقب مانده را که مایه خنده دنیا شده است . چرا باید خودمان را تطبیق بدهیم درحالیکه می توانیم آنرا عوض کنیم .
آقایان محترم ما زنان هم مثل شما آدم هستیم و به اندازه ای که شما رابطه داشته اید رابطه داشته ایم. ما زنان دنبال پرده بکارت و مرد دست نخورده راه نیفتاده ایم اما با دروغ گفتن و فریب دادن شما عقب ماندگی را جلا داده ایم. این ماجرا هم برای ما زنان زشت است و هم برای شما مردان زشت تر . من هر جایی که این مطالب را می نویسم عده ای دشنام می نویسند , باید بگویم من جلوی هر کسی که روابط انسانی را به غلط تعبیر کند می ایستم ، می خواهد هلاکویی باشد یا روانکاوی که در لندن نشسته و خودش را شبیه هنرپیشه های پورن کرده و ادامه ادعای نجابت را به مردم یاد می دهد .
یک جایی باید بفهمیم . خیلی از شما ها هم که تایید می کنید اما باز پس ذهنتان دنبال تفکرات واهی می گردید باید خودتان را درست کنید .
اکثر ما ایرانی ها یک تتلوی درون داریم ، تتلوی بر گرفته از فرهنگ عقب مانده ، تتلوی پیش رو در راهی که تباهی برای ما ترسیم کرده است . این تتلو را جدی بگیریم زیرا زندگی مان را تباه کرده است .
سرمان را از خشتک های یکدیگر بکشیم بیرون و به زندگی خودمان برسیم . به حرف مردم توجه نکنیم . اصل زندگی داشتن رابطه یا نداشتن رابطه در گذشته نیست ، مگر همه ما تجربه نکرده ایم که زندگی چیز دیگری است .
لطفاً تتلو نباشیم

 

Missing media item.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
فیسبوک نویسنده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.