رفتن به محتوای اصلی

ایرانی اما پلیس فرانسه!
05.05.2020 - 20:44

 

 

به گزارش رکنا، یک باند شامل ۳ مرد و یک زن ایرانی در فرانسه با پوشیدن لباس پلیس این کشور اقدام به دزدی از خودروها می کردند. آنها با متوقف کردن خودروها و به بهانه بررسی گواهی خروج از خانه در دوران قرنطینه، از آنها دزدی می کردند، در حومه پاریس دستگیر شدند.

 این باند که اهداف خود را با دقت انتخاب می کردند، با متوقف کردن خودرو قربانیان، وسایل شخصی آنها را مورد بازرسی قرار می داند و پول، جواهرات و اشیای قیمتی قربانیان را می دزدیدند.

حداقل ۷ نفر از هفتم آوریل تا زمان دستگیری اعضای این باند در ۲۸ آوریل، مورد سرقت این باند قرار گرفته اند که مبلغ سرقت شده بالغ بر حدود ۲۵ هزار یورو است.

پلیس در جریان بررسی خانه این افراد در سن‌دونی در حومه پاریس به یک زن هم مشکوک و او را دستگیر کرد. در خانه این زن اسناد مشکوک بانکی پیدا شده است که نشان می دهد ۴۰ هزار یورو در حساب این زن قابل شناسایی است و همچنین در این خانه ۱۱ هزار یورو پول نقد یافت شده است.

پلیس گفته است که این باند ساعت‌ها وقت صرف می کرده‌اند تا هدف مناسب را شناسایی کنند.

پلیس همچنین گفته است که این باند شامل افرادی است که نمی توانند خوب فرانسه حرف بزنند و بیشتر افراد خارجی و کسانی که خودرهای گران قیمت سوار بودند را هدف دستبرد خود قرار می داده‌اند.

نخستین شکایت در ۷ آوریل و از سوی یک راننده لهستانی در اداره پلیس ثبت شده است. این راننده گفته است که پلیس‌های تقلبی از او ۱۵۰۰ یورو دزدیده‌اند. او گفته است که این افراد نشانه‌های پلیس را به همراه و ماسک به صورت داشته‌اند. آنها در همان روز یک فرد سریلانکایی را هدف قرار دادند و از وی ۳۱۰۰ یورو دزدیدند.

پلیس فرانسه اعلام کرده است که افراد دستگیر شده یک باند سازماندهی شده بین‌الملی هستند که در چندین کشور اروپایی از جمله آلمان، سوئیس و بلژیک اقدام به به دزدی کرده‌اند.

به گفته پلیس این دزدان معمولا توریست‌ها را هدف خود قرار می دهند اما در وضعیت قرنطینه گسترده در فرانسه که از توریست‌ها خبری نیست، این باند در نقش پلیس به دزدی از رانندهای خارجی روی آورده بودند.

 کدخبر: 565016
 
 
 
4 زن و مرد ایرانی فرانسه را به هم ریختند! / آنها همیشه لباس پلیس ...
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
رکنا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.