رفتن به محتوای اصلی

نگاهی به ویدئو پشتک و معلق بازی شاهزاده رضا پهلوی و همسرش
30.05.2020 - 12:28

اینکه یک خانواده بخواهند در منزل خودشان  بر روی صندلی ت. فرنگی پشتک و کله معلق و  وارو زدن و به اصطلاح یوگا و ورزش با نشاط کردن و غیره بکنند هیچ اشکالی ندارد. معمولا از سلبریتی نامدار این انتظار می رود برای سرگرم کردن هواداران خود از این کارها بکنند که در حد انتظار و شان آنهاست.

 

اما آیا گذاشتن این نوع ویدئوهای "معلق بازی" آن هم در شرایط فعلی جزو وظایف وارث ٢٥٤٩ سال تاریخ پادشاهی ایران زمین و شهریار و شهبانوی آینده ایران است یا نه؟ اگر در اینترنت جستجو کنید در تاریخ سابقه نداشته که خانواده های سلطنتی (گذشته و حال, بر کنار شده و یا بر سر کار) یا شخصیت ها و یا رهبران سیاسی در شرایطی که کشور آنها در چنگال مخوف یک نظام مذهبی است و خیلی ها چشم امیدشان به عنوان یک الگو به شاهزاده متین است و فرهنگ بخش قابل توجه ای از جامعه آنچنان واپسگرا است که پدر سر دخترش را می برد. آیا پخش و علنی کردن این نوع ویدئوهای خصوصی پشتک و معلق زدن جزو وظایف شاهزاده و شهبانوی آینده ایران است؟

 

بحث بر سر قضاوت اخلاقی یا ورزشی نیست. چون این یک کار غیراخلاقی نیست و حق این خانواده است که هر طور که بخواهند ورزش کنند. اما بصیرت سیاسی حکم می کند که ایشان در شرایط فعلی برای ایجاد ارتباط با ملت ایران به مسائل مهمتری بپردازد که شایسته یک رهبر سیاسی و در شان شاهنشاه و شهبانوی آینده ایران باشد. یعنی ارجحیت حکم می کند باید ویدئو رهنمود سیاسی برای آزادی ملت و ایجاد وحدت بیرون بدهد و نه معلق بازی های خانوادگی که امری کاملا خصوصی است. اگرچه این خانواده یک خانواده خصوصی نیست و مردم حق دارند مودبانه و محترمانه نظر بدهند که آیا انتشار این نوع ویدئوها در این شرایط دال بر حکمت مبارزاتی و درایت سیاسی دارد یا نوعی رقابت با سلبریتی های جنجالی و ایجاد بحث و جدال های جانبی و حاشیه ای غیر ضروری؟

 

علی ( هنوز هم طرفدار شاهزاده)

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

دكتر عبدالستار دوشوكي
برگرفته از:
ایمیل

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.