رفتن به محتوای اصلی

فرضیه سوم:قاضی منصوری زنده است؟!
23.06.2020 - 10:46

بر اساس گزارش‌های اولیه پلیس رومانی، او از راه‌پله نورگیر طبقه پنجم هتل دوک در بخارست به کف لابی هتل افتاده است. جایی که روبه‌روی بخش پذیرش هتل است. کارکنان هتل بعد از این اتفاق با تلفن اضطراری ۱۱۲ تماس گرفتند و گزارش کردند یکی از مسافران به پایین پرت شده است. پلیس احتمال "خودکشی" را هم در نظر گرفته و گفته باید دوربین‌ها را بررسی کند، مخصوصا تصاویر مکالمات آقای منصوری با کارکنان هتل یا افرادی که ممکن است وارد هتل شده‌ باشند.

خبرنگار نشریه لیبرتاته در بخارست به نقل از یک مقام قضایی نوشته که در روز مرگ، آقای منصوری به دفتر پلیس رفته که هفتگی باید خودش را معرفی می‌کرده است. گزارش شده که حال او "خوب" بوده و نشانه‌ای از نگرانی در او وجود نداشته است.

همچنین بر اساس گزارش خبرنگار این نشریه به نقل از یک شاهد، آقای منصوری به سوی اتاق خود در طبقه پنج رفت ولی وارد آن نشد و لحظاتی بعد از بالا به طبقه هم‌کف افتاد. در بدن او شکستگی و خونریزی داخلی وجود داشته است.

این نشریه که به مقام‌های محلی در بخارست دسترسی دارد گزارش داده غلامرضا منصوری لحظاتی قبل از مرگ هزینه‌ اقامتش را پرداخت کرد و سپس با آسانسور به سوی اتاق خود در طبقه پنجم رفت.

نشریه لیبرتاته و همچنین مقام‌های پلیس قبلا گفته‌ بودند که تصاویر اولیه دوربین‌ها فرضیه خودکشی را تقویب می‌کند، هرچند کالبدشکافی می‌تواند نشان بدهد که آیا الکل یا ماده مخدر دیگری در بدن او وجود داشته که باعث سقوطش شده باشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.