رفتن به محتوای اصلی

از لبنان عروس خاورمیانه، تا عروس سیاه پوش حزب الله
29.06.2020 - 08:28

بیشترین سود برنده این وصلت، اگر چه  بنظر طنز می نماید اما از منظر خامنه ای چیزی نیست جز:

« « عروس حزب الله  وصلتی سیاسی از بی پولی خامنه ای ولی فقیه مسلمین جهان برای حزب الله لبنان

درحالیکه هنوز ۶ماه از مرگ قاسم سلیمانی نگذشته است،  و خامنه ای زیر پرس بحرانهای سیاسی و مالی دست به گریبان است، وصلت دخترسلیمانی با فرزند مرد شماره دو حزب الله لبنان «حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌هاشم صفی‌الدین»، پیش و بیش از آنکه وصلتی از روی علائق و انتخاب شخصی و روابط خانوادگی به حساب آید، شائبه های بسیاری در مورد این پیوند و انگیزش های سیاسی حرکت در مسیر راه پدر و انتقام خون او به چشم می آيد.‌ بنظر می رسد که پیوندی که حتی بارقه های ایدئولوژیک آن بسیار کم سو و بی رنگ است. اما فارغ از هر هدف  و انگیزشی، آنچه که آشکار و پیش رو قرار دارد از این پس شاهد حضور پر رنگ حزب الله و…در معادلات سرکوب مردم و اعتراضات داخل کشور خواهیم بود.

زینب مغنیه خواهر عماد مغنیه از فرماندهان حزب‌الله لبنان که سال ۲۰۰۸ در سوریه – دمشق کشته شد خبر ازدواج زینب دختر قاسم سلیمانی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

زینب سلیمانی به زبان عربی مسلط است و بدلیل علاقه بسیار به پدرش در سفرها به همراه پدرش …از جمله عراق در زمان درگیری ها … رفت و آمد داشت.

لبنان دیروز،  عروس خاور میانه

لبنان عروس خاورمیانه ، اینک با بد یُمنی وجود شوم و منحوس حزب الله، در فقر و تلاشی سیستم موزائیکی تقسیم قدرت بازمانده از جنگ جهانی دوم،‌ و شیوع فساد و تروریسم اسلامی،‌ برکت از سرزمین زیبای بیروت رخت بربسته، و بدا بد تر ، نفس قدرت مالی پمپاژ کننده آن ( رژیم جمهوری اسلامی) در حکم «ام القرای اسلامی» به شماره افتاده است. شاید خامنه ای می اندیشد عروس «سلیمانی» و تحفه ی ایران اسلامی به حزب الله، بتواند در نقش امداد رسانی روحی و روانی، و مرحمی بر زخم های باز و ناعلاج سیاسی و استراتژیک همپیمانان خاورمیانه ای رژیم جمهوری اسلامی و جبهه شکست خورده حلال شیعی گردد.

تحریم ها و تنگنای اقتصادی و بی پولی و جیب های تهی گشته رژیم جمهوری اسلامی و خامنه ای و عدم ارسال کمک های مالی به شیوه سالیان پیشین به حزب الله، و از سوی دیگر ضربه خوردن حشد الشعبی و گروه های وابسته به جمهوری اسلامی درعراق، فروپاشی خاکریزهای منطقه ای رژیم نمایان می سازد.

ادامه مقاله، روی لینک کلیک کنید:

http://haghighatemana.com/%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d8%a8%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%ae%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%8c-%d8%aa%d8%a7-%d8%aa%d8%ad%d9%81%d9%87-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%be/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

سیامک نادری
حقیقت مانا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.