رفتن به محتوای اصلی

حکومت اسلامی نماینده ملت ایران نیست؛ از مجامع بین المللی طرد شود!
30.06.2020 - 18:43

 

حکومت اسلامی در ایران، کلکسیون تعفن سیاسی، اخلاقی، مالی، اقتصادی .. است و هر روز از این گنداب بوی تعفن تازه ای به مشام می رسد. قرارداد مافیاهای حاکم با کشور چین و بنام ایران، جلوه دیگر از رذالت و دون مایگی نظام اسلامی و سردمداران حکومت است.

محمود احمدی‌نژاد که در میان نزدیکان خود بعنوان پاسدار علاقمند به سر بریدن مخالفان شهرت داشته و عضوی از این دستگاه مافیائی می باشد، نسبت به قرارداد ۲۵ ساله “پنهان” و “دور از چشم ملت ایران” با یک کشور خارجی هشدار داد.

سید عباس موسوی رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت خارجه مافیاهای حاکم بر ایران اعلام کرد: این موضوع جدید نیست. در سفر رئیس‌جمهوری چین به تهران آنجا اعلام شد. همکاری‌های دو کشور راهبردی است و سندی هم در آنجا امضا شد. یکی از بندهای آن سند، داشتن برنامه همکاری‌های راهبردی است که در سفر سال قبل ظریف به پکن، پیش‌نویس سند به چینی‌ها داده و تبادل نظر شد.

رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت خارجه با تاکید بر اینکه همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم و مفاد مطرح در رسانه‌ها واقعیت ندارد، یادآور شد: براساس نگاه راهبردی با دوستان خود، تلاش می‌کنیم رابطه خود را در درازمدت تعریف کرده و به همین خاطر این سند امضا شده است. با سایر کشورهایی که رابطه دوستانه داریم، براساس منافع مشترک و احترام متقابل چنین سندهایی را امضا می کنیم.

هنگامی دست اندرکاران رژیم اسلامی از منافع مشترک سخن می گویند، مرادشان منافع شبکه های مافیائی  اسلامگرایان در ایران ، لبنان، عراق، ترکیه، سوریه، فلسطین و .. می باشد. حاکمان ایران یک فرقه مذهبی هستند که به هستی ایران و ایرانیان نه تنها چوب حراج زده، بلکه برآنند تا آخرین رمق کشور اشغال شده و مردم گروگان گرفته شده را به یغما برده و هزینه شبکه های مافیائی ترور، جنایت و آدمکشان اسلامگرا کنند.

ملت ایران در پی چهار دهه تجربه خونبار کاست تروریستی حکومتی ملاهای شیعه، دریافته که موجودیت حکومت اسلامی در تضاد آشتی ناپذیر با ایران و جامعه ایرانی بوده و این نه یک شعار، بلکه ادعائی مبتنی بر تحلیل پراتیک سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی و .. چهل ساله اسلامگرایان در ایران است. تعفن سیاسی، فرهنگی، اخلافی و .. نه امری تصادفی، موردی و شخصی، بلکه بخش جدائی ناپذیر از سیستم سیاسی – ایدئولوژیک حکومت اسلامی و از تولیدات نظام می باشد.

این مصیبت حکومت اسلامی، نیز نتیجه بیماری دیکتاتورزدگی جامعه ایرانی در دوران پهلوی ها بود. پیامد خفقان و سرکوب شاهانه، درجا زدن بخش های بزرگی از جامعه در خرفتی سیاسی و به یافتن تصویر خمینی در ماه انجامید.

حکومت اسلامی در نتیجه یک همپیمانی و همسوئی شوم جهانی و فاجعه بارتر از آن، با کمک اقشاری از جامعه که ستون پوپولیسم دینی بوده و استعداد چماق دیکتاتوری شدن را داشته، در ایران مستقر گردید و اتفاقن در نتیجه ایجاد یک اراده جمهوریخواهانه لائیک دمکراتیک اقدام در خیابان و بموازات آن، همپیمانی جهانیان همسو با دمکراسی، استقلال و آزادی مردم ایران می توان به بربریت اسلامگرایان در ایران پایان داد.

حکومت اسلامی خود از نظر ملت ایران قانونیت ندارد. ما بر این باور هستیم که اگر یک انتخابات آزاد در ایران برگزار گردد (البته که انتخابات آزاد و دمکراتیک پیش از سرنگونی نظام میسر نیست)، مدافعان رژیم از کشور هشتاد و سه میلیونی، از چند میلیون تجاوز نخواهد کرد.

در کشوری که حاکمیت آن از نظر مردم قانوننیت ندارد، باید این رژیم از تمامی نهادهای جهانی اخراج شود و طبعن تمامی قراردادهای منعقد شده توسط رژیم متهم به جنایت علیه بشریت، لغو گردند.

پاسخ ما به انعقاد قرارداد رژیم اسلامی با چین و سایر کشورها، ابطال آنها و اعلام به جهانیان که:

حکومت اسلامی نماینده ملت ایران نیست؛ ما خواهان طرد رژیم جنایت پیشه بجرم جنایت علیه بشریت از مجامع بین الملللی هستیم.

اقبال اقبالی

30.06.2020

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
تریبون ایران

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.