رفتن به محتوای اصلی

واکنش پدر روح الله زم به یک کلیپ
18.07.2020 - 20:19

حجت الاسلام محمدعلی زم پدر روح الله زم موسس آمدنیوز در یادداشتی اینستاگرامی با عنوان «دروغ‌های بی‌انتها» به کلیپی با عنوان «ابعاد مخفی روح‌الله زم» در کانال خبر فوری (با لوگوی سبز) واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز او نوشته است:

پیش‌تر در نسبت دستگاه قضا با رسانه‌ی ملی، نکاتی را خاطرنشان کرد، در نوشته‌ی امروز در رابطه با تأثیر جهت‌گیری‌های رسانه‌ی ملی در سایت‌ها و کانال‌های همسوی فکری با آن، نکته‌ای را خاطرنشان کنم! سایت، کانال و پیج «خبر فوری» (با لوگوی سبز!) با مدیریت سرکار خانم فاطمه محمدزاده مستندگونه‌ای را با عنوان «ابعاد مخفی روح‌الله زم» تهیه و از طریق سایت همشهری آنلاین! که احتمالاً گویای ارتباط مادی و معنوی این دو رسانه با یکدیگر است، در فضای مجازی پخش گردیده، سازنده‌ی این قطعه فیلم‌گون، اعلام داشته می‌خواهد «ابعاد مخفی و پنهانی زندگی روح‌الله» از بدو طفولیت سرکی بکشد، او را متولد ۱۳۵۷ خوانده و با ۳۱ سال سکوت! درباره زندگی‌اش او را در فتنه‌ی ۸۸ دخیل و عضو ستاد آقای کروبی و سپس فرار به مالزی و سفر به ترکیه و پناهندگی به فرانسه و دخیل در حوادث دی ۹۶ و مهم‌تر آنکه سال ۹۹ را سال «پایانی بر روح‌الله زم» دانسته است!

 

 
 
 

عزیزانِ جان!

در این سالیان بارها و بارها درباره‌ی روح‌الله گفته شده اما دروغ‌های در بازه‌ی زمانی دستگیری و محاکمه‌ی او عمدتاً با هدف زمینه‌سازی اجتماعیِ یک جناح و رسانه‌های وابسته به آن، برای مبهم و کریه‌نشان‌دادن شخصیت گذشته و زمینه‌سازی برای اشد مجازات (اعدام) روح‌الله است!

به‌عنوان مثال با توجه به آنچه در این قطعه فیلم آمده است:

۱- سازنده فیلم، از روح‌الله از سال ۵۷ تا ۸۸؛ یعنی ۳۱ سال، هیچ نقطه‌ی منفی و سیاسی در پرونده و زندگی او که قابل درج این فیلم باشد را نیافته است.

۲- آنچه مربوط به عضویت در ستاد آقای کروبی و دخیل در شلوغی‌های فتنه ۸۸ و فرار او به مالزی درج گردیده، دروغی آشکار است که پیش‌تر همراه با اتهام قتل «ندا آقاسلطان» و کشف چندین قبضه کلت و نارنجک به او نسبت داده شد و بارها و بارها این دروغ در روزنامه کیهان و خبرنامه‌سازان محرمانه و سایت‌های همسو، طرح و انتشار داده شده،که اتفاقاً همین شایعات، سببی برای ترساندن روح‌الله و مهاجرت و اقامت او در خارج و عدم بازگشت به کشور بوده است.

به اطلاع عزیزان دروغ‌ساز از خدا بی‌خبر می‌رسانم که روح‌الله در تمام سنوات انتخاباتی جز در سال ۸۴ که با ستاد مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی همکاری نموده، با هیچ ستاد دیگری، همکاری و در آنها عضویت نداشته است و در هیچ‌یک از راه‌پیمایی‌ها و صحنه‌ها و شلوغی‌های سال ۸۸ حضور نداشته و او را به بهانه‌ی خرید مغازه‌اش از خواب بیدار کرده و در خیابان پیروزی با او قرار گذاشته و او را با خود به ناکجایی! برده‌اند و ما در همه جای شهر؛ از بیمارستان‌ها، کلانتری‌ها و پزشک قانونی‌ها در جستجوی او بودیم که پس از یک ماه گم‌بودن در یک تماس سه - چهار ثانیه‌ای به خانواده خبر داد که «سلام، من در زندان اوین هستم».

۳- چند ماه پس از آزادی از زندان درحالی‌که برادران دستگیرکننده‌ی او، پاسپورتش را به او می‌دهند از باب دلسوزی! او را راهنمایی می‌کنند که به خارج و مالزی برود و او از طریق قانونی و از فرودگاه امام خمینی همراه فرزندش خارج می‌شود (وَ اللَّهُ یشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَکاذِبُونَ/ سوره منافقون: آیه ۱).

بقیه موارد را بعداً به عرض خواهم رساند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.