رفتن به محتوای اصلی

ایران به سرنوشت کره شمالی گرفتار می شود؟
27.07.2020 - 08:00

 

نخست:

اسلامگرایان حاکم از روز نخست، سیاه روی سفید، اصل ترجیح اسلام و اسلامگرایان بر ایران و ایرانیان را در قانون اساسی حکومت اسلامی مکتوب کرده و در پراتیک 41 سال گذشته اثبات کردند که از قربانی کردن ایران و ایرانیان در راه منافع مافیاهای حاکم بر ایران و متحدین خود در منطقه، هیچ تردیدی بخود راه نمی دهند. سرسپردگی اسلامگرایان حاکم به اسلام و دشمنی دینی، فرهنگی، تاریخی و سیاسی با ایران و ایرانیت، نمی تواند حاکمان را در جبهه  دفاع از مردم و کشور قرار دهد. از اینرو بسیار طبیعی می باشد که سرسپردگی ایدئولوژیک حاکمان به بردگی سیاسی و میهن فروشی استحاله یابد.

در اینجا یادی از استمرارطلبان درون و برون حکومت می کنم که پیشگوئی آنها در حال بوقع پیوستن است. باید به آنها حق داد! زیرا روند استحاله در نظام میسر شد، اما در مسیر انحلال ایران در چین!

دوم:

حکومت اسلامی با شعار “نه شرقی نه غربی”، همواره از خاستگاه حیات نکبتبار خود، به شرق و غرب باج داده و اکنون که تاریخ مصرف آن برای غرب پایان یافته، وارد یکی از پلیدترین سمتگیری های سیاسی خود شده و در تدارک قرارداد واگذاری بخشی از سرزمین ایران به کشور چین، در ازای سرمایه گذاری و نجات شبکه های مافیائی حکومتی و زیرشاخه های آن در منطقه است.

سوم: سمتگیری سیاسی حکومت اسلامی در انطباق با اصل ارجحیت منافع شبکه های تروریستی – مافیائی اسلامگرایان شیعه بر هستی ایران و ایرانیان می باشد. قرارداد خائنانه و میهن فروشانه حکومت اسلامی، کدام سراب را به مردم نشان می دهد و به بطور واقعی ایران را بکدام سو می برد؟

در شرایطی که درآمدهای نجومی حاصل از فروش نفت و گاز و .. ، نتوانست چاه ویل حرص و طمع شبکه اسلامی در ایران و عراق و لبنان و فلسطین و .. پر کند، چگونه ممکن است رژیمی که در 41 سال گذشته از ایران و ایرانیان تنها سوء استفاده کرده، تغییر روش دهد و بتواند دردی از جامعه ایرانی را حل کند؟

چهارم: سیاست کنونی حکومت اسلامی اگر اجرائی شود، تردیدی نیست که ایران کره شمالی خاور نزدیک خواهد شد و دست های گدائی ایرانیان بسوی همسایگان  درازتر می شود و تبعاتی فاجعه باری دارد.

1-اختیار همه جانبه بخشی از سرزمین ایران به چین واگذار خواهد شد و ایران ما در دست بیگانگان  (حکومت اسلامی، چین، روسیه) دست بدست خواهد شد.

2-استراتژی مبارزه ایرانیان برای آزادی، علیه دشمن داخلی ادامه خواهد داشت و جبهه دیگری علیه اشغالگران گشوده خواهد شد.

3-تامین استقلال سیاسی و اقتصادی ایران در متن تضادهای جهانی و منطقه ای، وظایف اپوزیسیون مستقل جمهوریخواه لائیگ دمکرات برانداز را به مراتب دشوارتر خواهد کرد. اپوزیسیونی که با واگذاری بخشی از خاک ایران به چین مخالفت می کند و علیه این اقدام خواهد جنگید، مبارزه اش نمی تواند آلوده به وابستگی به غرب باشد و سیاست سرسپردگی عصر پهلوی ها را احیاء کند.

پنجم: جامعه ایران شانس های زیاد و پتانسیل عظیمی برای درهم شکستن حکومت اسلامی و دستیابی به استقلال، آزادی، داد و دمکراسی دارد. ما اندیشه خیز بلند سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هدفمند برای تبدیل ایران به المان خاورمیانه را در سر می پرورانیم، اما حکومت اسلامی سرابی به مردم نشان می دهد که در واقع کره شمالی دوم می باشد.

ششم: ایران به حکومت جمهوری سوسیال و لائیک دمکراتیک نیاز دارد و کادرهای سازنده رژیم سیاسی فردای ایران، در متن مبارزات موجود در دفاع از استقلال کشور و درهم شکستن حکومت کنونی سربلند خواهند کرد.
واقعیت این است که پراتیک سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امروز ما، سرنوشت فردای مردم و کشورمان را تعیین می کند.

هفتم: برای برون رفت از وضعیت فاجعه بار جامعه و کشور، خیابان و جنبش اقدام در خیابان را برای تغییر توازن قوا بسود مردم، دریابیم!

بنابراین؛

-الویت ما، همبستگی لائیک دمکراتیک و سرنگون خواهانه در خیابان و ائتلاف با اشتراکات مان با اپوزیسیون در مبارزات میدانی است.

-با نفی انحصارطلبی، آئینه ای از تفاوت های سیاسی را پیش روی مردم در جامعه بگذاریم تا امر انتخاب آگاهانه و خطر سقوط در جنبش های پوپولیستی را منتفی سازیم و نیز وفاداری خود به دمکراسی را نشان داده و تمرین آنرا را از هم اکنون انجام دهیم.

-بر سر گردش آزاد اطلاعات، پلورالیسم سیاسی، بسترسازی برای  آزادی قضاوت مردم و حق انتخاب باشندگان کشور (ملت ایران) توافق کنیم.

اقبال اقبالی

26.07.2020

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
تریبون ایران

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.