رفتن به محتوای اصلی

"تکذیب اطلاعیه هادی خرسندی:مقاله ای که راجع به شاهزاده رضا پهلوی تز من نیست
16.08.2020 - 20:28

در باره نوشته، " پاسخ هنرمند هادی خرسندی به رضا پهلوی":

هادی خرسندی در تارنمای خودش،  http://www.asgharagha.com در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ چنین نوشته:

"تکذیب

اطلاعیه هادی خرسندی

یک بار دیگر به آگاهی دوست و دشمن میرسانم مقاله ای که راجع به شاهزاده رضا پهلوی و خطاب به ایشان نوشته شده، چنانکه در رادیو همراه - در برنامه آقای علیرضا میبدی - و جاهای دیگر اعلام کردم، از من نیست و هیچ نمیدانم از کیست.

این کار زشت استفاده و سوءاستفاده از نام خودم را ترفند بزدلان و ریاکاران و راهزنان امضا میدانم.

تنها چیزی که در این مورد نوشته ام، همین روشنگری و تکذیب است که امیدوارم آخرینش باشد.

با احترام به همه، بلانسبت آن دروغزن لامروت

هادی خرسندی

۲۶ اردیبهشت ۹۸ - ۱۶ می"

 نمیدونم تارنمای ایران گلوبال عمدا یا سهوا دست به کار جعل مطلب و نسبت دادن این مقاله به هادی خرسندی شده! اگه عمدا بوده که واقعا شرم بر هر که در این کار دست داشته و باید این تارنما بساطشو جمع کنه. اگه سهوا این کار را کرده عذر خواهی بزرگی به همه بدهکاره.

خواهشی که از همه دارم اینه که سعی کنید منبع هر چی را میبینید و میشنوید بررسی کنید.

 

توضیح کیانوش توکلی  مدیر سایت ایرانگلوبال

1_ معمولا نوشته های جناب هادی خرسندی با ذکر منبع از سایت ایندی پندت فارسی در سایت ایرانگلوبال  تجدید چاپ می شود ولی  در مورد این نوشته جعلی متاسفانه شما لینک ایران گلوبال را ارسال نکرده اید تا بفهمیم توسط چه کسی  و چه گونه منتشر شد ه است  2_  تاریخ نوشته هادی خرسندی مربوط به 3 ماه پیش است  و اگر هم در  ایران گلوبال درج شده باشد ؛ عمدی در کار نبوده است بهر حال لینک نوشته جعلی را را ارسال کنید تا حذف شود.

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ز بس که مردمک دیده دید مردم بد   دگر به مردمک دیده سوءظن دارم

 و اما در مورد محتوی این نوشته جعلی:

            ۱ - نویسنده در ابتدا با اشاره به مصاحبه یی از رضا پهلوی با بی بی سی چند نقل قول از ایشون میاره، من از کجا بدونم این نقل قولها درسته! باید تاریخ این مصاحبه نوشته میشد. با آنچه از شاهزاده رضا پهلوی در گفتارها شون شنیدم و خوندم شک دارم که ایشون دقیقا آنچه نگاشته شده را گفته باشند.

  ۲ - بعد بعنوان نشون دادن ریاکاری خاندان پهلوی نوشته چرا شهناز جانشین شاه نشده! در عجبم که چطور گردانندگان این تار نما عدم آگاهی این نویسنده (حتی اگه بنا بود هادی خرسندی باشه) را از قانون مشروطه گوشزد نکردند! چون برابر قانون فقط فرزند مذکر میتونه جانشین پادشاه بشه. البته قانون مشروطه در این مورد و موارد دیگه نیاز به دگرگونی داشت. (جالب اینکه شاهزاده در میز گرد https://www.washingtoninstitute.org/policy-analysis/view/forty-years-of-the-islamic-republic-what-next در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۸ به مورد دخالت روحانیون در مصوبات مجلس برابر قانون مشروطه انتقاد کردند.

. ۳ - نویسنده قلابی در ابتدای نوشته میگه ادعاهای آقای رضا پهلوی، "بدون هیچ سند سیاسی و منطقی" است، ولی در سرتاسر  نوشته یک سند یا منبع برای ادعاهای بیشتر دروغین یا تحریف شده خودش نمیاره

  ۴ - چهل سال پیش با همین دروغها و نیمه راستها کومونیستها با نامهای مزورانه فداییان خلق (اکثریت و اقلیت) و مجاهدین کشور رو به پیشرفت و البته نیازمند اصلاحات را دودستی به ملا ها دادند و هنوز هم خجالت نمیکشند همان مزخرفات را با ژست حق به جانب میگند، و چون میدونند که حناشون رنگی نداره خودشون را پشت نام نیک دیگران پنهان میکنند! شرم بر همه اونها.

  ۵ - راه کار برای کسانی که بیغرض، بدون پیش فرض، و بدون تعصب هستند آگاهی و باور بر اساس دانش هست. در قضاوت نبایید عجله کرد و نباید احساسی تصمیم گرفت.

  ۶ - گردانندگان تارنمای ایران گلوبال با پست این نوشته قلابی خودشون را بی اعتبار کردند.

  ۷ - از جمله منابع خوبی که در شناخت هر کس از ایران  و واقعیتهای معاصر کمک میکنه کتاب روزگاران نوشته استاد عبدالحسین زرین کوب، تاریخ مشروطیت نوشته احمد کسروی، نگاهی به شاه نوشته استاد عباس میلانی، و تا حدود زیادی کتاب نفت و خون نوشته منوچهر فرمان فرما

  ۸ - حالا اهمیت گفته داریوش بزرگ پادشاه هخامنشی را درک میکنیم که خواستش دوری جستن از دروغ بود. دروغهای این نویسنده قلابی و کشتن ستمگرانه مردم در سینما رکس و نسبت دادن دروغین آن به پادشاه از جمله کارهایی بود که نتیجه اون چهل سال کشتار دسته جمعی، ویرانی اقتصادی، زندان کردن بیگناهان، بدنامی برای ایران و ایرانی، آلودگی محیط زیست، و  ...شده.

۹ - شاهزاده رضا پهلوی بارها اشتباهات رژیم پیشین را برشمرده. یکی از اونا مصاحبه احمد احرار با ایشون با تیتر، "گذشته و آینده" هست.

۱۰ - این نوشته دروغین را نویسنده حیله گر و ریاکار اون در تارنماهای دیگری هم پخش کرده،

لطفا مرا از عملکرد خودتون در باره آنچه برشمردم آگاه کنید.  سپاسگزارم اگر آنچه در اینجا نوشته ام را در بخش پاسخهای نوشته قلابی بیاورید.

پاینده باشید

 

علی عرفانیی

704

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.