رفتن به محتوای اصلی

مصادره جنازه آیت‌الله صانعی توسط لباس شخصی‌ها!
14.09.2020 - 14:16

امروز پس از شرکت در درس آیت الله سید علی محقق داماد، به همراه برخی دیگر از دوستان به مسجد امام حسن عسگری (ع) قم محل اقامه نماز حرکت و منتظر حضور آیت الله شبیری زنجانی شدیم. جمعیت خوبی آمده بودند. خبرها حاکی از آن بود که جنازه آن مرحوم توسط نیروهای سازمان یافته از غسالخانه مصادره و از دسترس خانواده خارج شده است. علی رغم انتظار و هماهنگی انجام شده خبرها حکایت از دفع الوقت نمودن این نیروها برای اخلال در اقامه نماز در مسجد امام حسن عسگری می کرد. پس از چانه زنی و تهدید به اعلام عمومی مبنی بر سرقت پیکر آیت الله، جنازه توسط همان ها به مسجد منتقل شد و آقای زنجانی در محاصره جمعی لباس شخص جوان که دست‌ها را حلقه کرده بودند، با سر وصدای ساختگی، وارد شدند.

تعجب از اینجا شروع شد که علی رغم ایستادن آرام تشییع کنندگان نیروهای لباس شخصی دو حلقه در اطراف جنازه و آیت الله زنجانی ایجاد کرده بودند و با هیاهو و فشار به جمعیت به دنبال تنش ساختگی و ایجاد بی نظمی بودند.

هیاهو خوابید و نماز خوانده شد اما فاز دوم شروع شد و آنان به زیر جنازه رفته و به شدت و حدت تمام حرکت کردند و به سرعت می‌افزودند به گونه‌ای که علاقه مندان و منصوبان ایشان حتی امکان دست زدن به تابوت را نداشتند. علی رغم هماهنگی برای تشییع آرام با مراعات پروتکل های بهداشتی...!

... رها کنیم ادامه داستان را پر غصه را!

چنان این حرکات دهه شصتی چندش آور شده که یادآوری آن حال آدم را به هم میزند و نفرین به کسانی می فرستد که کشور را با این بچه‌بازی‌های و بازی‌های کثیف با بحران مواجه کرده‌اند!

در کجای دنیا جنازه می دزدند؟! وقتی فرزند آیت الله خمینی در نجف مرحوم شد ساواک آن را به سرقت برد؟! گاهی اعدام شدگان را شبانه دفن می کردند اما جنازه کدام مرجع تقلید را دزدیدند؟! می ترسیدید مانند تشییع جنازه آیت الله منتظری در بهت ابدی فرو روید؟!

دنیا به کدام سمت از بلوغ و توسعه می رود و شما هنوز از دوران طفولیت خارج نشدید؟!
بچگی بس نیست؟!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.