رفتن به محتوای اصلی

جایزه ۵۰۰۰۰‌هزار‌دلاری اپوزیسیون برای کسی که شیرین نجفی را پیدا کند
25.12.2020 - 12:48
 
ما دیشب که آگهی «WANTED» شیرین نجفی را در لایو فوری و مثلِ همیشه «بسیار بسیار مهم» علی جوانمردی دیدیم، یادمان آمد که دوستی داریم به نام مش غلوم، که بچه ی نجف آباد است و ساکن تهران و این غلومی یک بار به من گفته بود که همسایه ی شیرین نجفی این ها بوده است.

همان طور که در ویدئوی زیر مشاهده می فرمایید، علی جوانمردی، خبرنگار مستقل، و ضمنا خبرنگار صدای امریکا، از طرف گروهی از رزمندگان داخل ایران، به کسانی که بتوانند اطلاعاتی برای مجازات شیرین نجفی، که به عنوان پرستوی نظام و فریب دهنده ی مرحوم روح الله زم معرفی شده، ۵۰هزار دلار معادل یک میلیارد و سیصد میلیون تومان جایزه تعیین کرده که به این جایزه، عده ای دیگر در خارج از ایران، ۱۰۰میلیون تومان اضافه کرده اند.

ما دیشب که آگهی «WANTED» شیرین نجفی را در لایو فوری و مثلِ همیشه «بسیار بسیار مهم» علی جوانمردی دیدیم، یادمان آمد که دوستی داریم به نام مش غلوم، که بچه ی نجف آباد است و ساکن تهران و این غلومی یک بار به من گفته بود که همسایه ی شیرین نجفی این ها بوده است.

بلافاصله به مش غلوم زنگ زدم و بعد از شنیدن مقدار زیادی فحش مبسوط به حکومت نکبت و شخص به قول علی جوانمردی «خامنه ای خائن» از طرف مش غلوم که می گفت آقای سخن! این چه بساطیه واسه ما راه انداختن؟! دیگه پول نداریم نون و پنیر بخریم کوفت کنیم، من به او خبر مسرت بخش جایزه ی ۵۰هزار دلاری جوانمردی را دادم که مش غلوم با شنیدن این خبر، و آگاهی از مفاد این اطلاعیه ی بسیار بسیار مهم، نزدیک بود پس بیفتد چرا که با صدای لرزان به من گفت اِ! من همین دیروز شیرین خانوم را در سوپر دریانی محله مان دیدم که داشت یک سطل ماست می خرید! اگه می دونستم در جا خودم او را محاکمه می کردم و به سزای عمل زشت اش می رسوندم! من فردا می رم که اطلاعات لازم را در مورد این پرستو خانم جمع آوری کنم و اگر خواستید سرِ طرف را هم برایتان در سینی بگذارم! که این صحبت مش غلوم، برق از من جهاند، و با هول و شتاب به او گفتم نه عزیز دل! تو فقط اطلاعات را برسون، بقیه ی کارها را جوانان مبارز وطن خودشان انجام می دهند.

 

بعد دیدم مش غلوم، با مِنّ و مِنّ و کمی خجالت به من گفت آسخن! اون وقت جایزه ی ما چی میشه؟

یک کمی فکر کردم گفتم غلومی! اسم کامل و فامیل و آدرس و شماره تلفن و نشونی تلگرام و شماره حساب بانکی ات رو بده، میدم به جوانمردی، ۵۰هزار دلار رو واریز می کنه به حساب ات!

او هم خوشحال و خندان گوشی را قطع کرد و به امید فردای بهتر و ۵۰هزار چوق باد آورده رفت که بخوابد و رویای نون و پنیر ببیند!

فقط من مانده ام که اگر این بابا، اسم و رسم اش را به جوانان مبارز بدهد تا پول به حساب او حواله کنند و این جوانان مبارز مثل آن مامور امنیتی باشند که روح الله را سرِ کار گذاشته بود، آن وقت من با وجدان ام چه کنم؟!....

ویدئو فیلم کوچه به دلیل نا معلوم حذف شد:

 
 
 
 

کیانوش توکلی : سخني با خودمان : اخبار دروغ ،جنگ رواني و پروپاگاندا Avatoday علی جوانمردی،امد نیوز و

 Missing media item.

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.