رفتن به محتوای اصلی

رمز پیروزی :مهمانان برنامه: کیانوش توکلی و ژاله توکلی
05.01.2021 - 23:22

    آقای علی جوانمردی  دو هفته پیش از طرف گروهی از "رزمندگان داخل ایران"، به کسانی که بتوانند اطلاعاتی برای مجازات شیرین نجفی، که به عنوان پرستوی نظام و فریب دهنده ی مرحوم روح الله زم معرفی شده، ۵۰هزار دلار معادل یک میلیارد و سیصد میلیون تومان جایزه تعیین کرده که به این جایزه، عده ای دیگر در خارج از ایران، ۱۰۰میلیون تومان اضافه کرده اند....." 

این در حالی است که روز 5 ژانویه  :"غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه ایران، گفته است که شیرین نجفی به اتهام همکاری با روح الله زم، مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز، "تحت تعقیب قرار گرفت" و "در دادگاه محکوم" شده و پرونده او "در مرحله تجدیدنظرخواهی است". آقای اسماعیلی گفته حکم صادر شده درباره شیرین نجفی قطعی نیست و از این رو اتهام و جزئیات حکم را اعلام نکرده است." بعبارت دیگر شرین نجفی نه در خارج از کشور بلکه در داخل کشور میباشد . 

 قابل پیش بینی بود که به اصطلاح  این "گروه مبارزان داخل کشور" فقط یک حقه دستگاه اطلاعاتی رزیم به منظور خراب کردن علی جوانمردی سرهم بندی شده بود و از سوی دیگر اطلاعاتی که جوانمردی علیه کیانوش توکلی و دخترش داده است کاملا  کذب محض بوده است . 
یعنی دستگاه اطلاعاتی از دو سو یکی از داخل کشور و از طرف دیگر" دوستان" جوانمردی در  دانمارک به او  اطلاعات کاملا جعلی داده اند .
 
 
 به استناد قوانین حقوقی و جزایی در هر کشور و قوانین حقوقی و کیفری بین المللی: 1/ بنابر یک اصلِ حقوقی، اصل بر برائت است مگر اینکه بر اساس مدارک و مستندات قویِ حقوقی خلاف آن در دادگاه ثابت گردد؛ 2/ مدعی کسی است که ادعا می کند، بنابراین بار اثبات دلیل برعهده مدعی است؛ 3/ ورود افتراء، تهمت و... ... بدون اسناد و مدارکِ محکمه پسند، به فردی، غیرقانونی و به ویژه قابل تعقیب قضایی است
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.