رفتن به محتوای اصلی

بهار سکولاریسم مبارک باد!
10.02.2021 - 22:31
 
در چهل و دومین سالگرد انقلاب، جمله طلائی دانشجویان دانشگاه صنعتی، خطاب به حاکمیت بر آمده از انقلاب، بی تردید دلچسپ ترین کلام برای همه مردم ایران است : ما از شما بیزاریم !
نقل است که عیسی مسیح از کوچه ای می گذشت. مردار سگی در گوشه ای افتاده بود و کودکان کوی بر لاشه متعفن حیوان سنگ می زدند و دشنامش می دادند. مسیح درنگی کرد. کودکان را از سنگ باران بازداشت و به سخن با آنها در آمد که اگر این لاشه زشت است، به دندان های سفیدش بنگرید که چه زیباست!
حاکمیت مثلث " آخوند- کاسبکار- لمپن" که امروز بعد از 42 سال به مافیا و اختاپوسی رانتی- نظامی- امنیتی فراروییده، تنه لش و گندیده ای است که بوی تعفن آن همه کشور را آلوده است و دیگرهوائی برای تنفس باقی نگذاشته است. این لاشه عفن اما، دندان سفید و زیبائی هم دارد: سکولاریسم !
به کسروی نسبت می دهند که گفته ملت ایران یک دور جکومت به روحانیت شیعه بدهکار است و این دستار به سر ها تا طلب شان را وصول نکنند، دست از سر این ملت بر نخواهند داشت. حالا این طلب به کمال وصول شده است. اگر در اروپا 400 سال طول کشید تا هم لباسان مسیحی این حضرات از گرده مردم به پائین پرتاب شوند، در ایران چهل سال کافی بوده است و این دو - سه سال آخر را آقایان مشغول " ملی- سواری" هستند. بیضه سکولاریسم خیلی زود در زیر عبا و عمامه آقایان به بار نشست و جوجه سکولاریسم در ابعاد ملی سر بر آورد تا اندیشه جدائی دین از حکومت، همه کشور را تسخیر کند و میلیون ها ایرانی مسلمان و غیر مسلمان، " سکولار" بشوند. چهل سال حکومت جهل و خرافه بهای کمی نیست، اما برای آنکه اندیشه رهائی بخش سکولاریسم ملی و فراگیر شود، بهای ناچیزی است. حالا سکولاریسم و اندیشه "برابری زن و مرد" که در این نظام قد کشیده اند، جوانان برومندی شده اند که می توانند روحانیت و متحدان فاسد آنرا از قدرت به زیر بکشند و بساط شیادی و جنگیری را برای همیشه جمع کنند. در زمستان استبداد، این پیروزی بر ملت ایران مبارک باد !
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.