رفتن به محتوای اصلی

سردار سکسی!
12.02.2021 - 15:13
سردار سکسی!
سرداران برای تصرف دولت خیز برداشته اند. دولت بسیار حذاب و اشتها آوراست. دولت صاحب خرانه است و پول نفت به خزانه می آید. دولت مالیات می گیرد. دولت حق چاپ اسکناس و به زبان اقتصاد "مقاومتی-اسلامی" ، حق بریدن قانونی حیب مردم را دارد. دولت مالک هزاران شرکت و بنگاه کوچک و بزرگ است . دولت زمین دارد، آب دارد، جنگل دارد، مرتع دارد، دریا دارد، خلیح دارد، مرز دارد، بندر دارد، اسکله دارد و... دولت خیلی-خیلی جذاب است! متاسفانه! اما، هنوز ( هنوز؟) دولت را نمی توان عمق استراتژیک سرداران و یا در شمار املاک بهایی ها و طاغوتی ها به حساب آورد که بتوان با تفنگ تصرفش کرد. تصرف دولت کمی سخت است و کار با خواستگاری ساده و جاری کردن صیغه نکاح موقت هم سر نمی گیرد. مولتی میلیاردر- بورکرات های امضا طلایی و موتلفه های ریش طلایی و پیشانی مارکدار سالهاست که این عروس را در تصرف دارند. گنج را از چنگ آنها در آوردن ساده نیست و به روایت کارچاق کن ها " راه دارد!" و "کمی خرج دارد!" . برای رسیدن به پای دیوار معشوق باید ار وسط شهر و از میان مردم گذشت و دل خلایق را بدست آورد تا کوچه باز کنند و هم در اینجاست که انتخابات 1400 " معنی دار" می شود.
سردارانی که برای تصرف دولت مسابقه گذاشته اند، مثل یک گله گرگ بر سر سهم شیر به یک دیگر چنگ و دندان نشان می دهند و هر کدام سعی می کند تا خود را برای عبور از کوچه مردم و رسیدن به دروازه دولت، جذاب تر و نیز سکسی تر جلوه دهد. در حالی که قالی باف در میدان سرخ برای پوتین " باز منو کاشتی رفتی! یکی دیگه داشتی رفتی !" می خواند و "سردار جوان ، مومن و انقلابی" ، صاحب اطلس مال و کلید دار قرارگاه خاتم جناب سعید محمد ، با "خوشا دردى كه درمانش تو باشى!" عشوه شتری می آید، حسین دهقان که گرگدن کوچک عقل سپاهست، تمام قد لخت می شود تا در عشوه گری کم نیاورد. سردار در مصاحبه با انتخاب ابتدا تلاش می کند که مقام سرداری سپاه و سوابق نظامی خود را تا هر جا که ممکن است، پنهان کند و خود را یک چهره " دانشگاهی" و یک " استاد" جا برند. در گام بعد به جای امام راحل و مقام معظم رهبری به چرچیل، دو گول و آیزنهاور پناه می برد و در نهایت هم با مایو دو تیکه از به قول سا شا جان سبحانی میله " پل دنس" بالا می رود و ار آن بالا با تکرار سخن چرچیل که " ما متحدانی همیشگی و دشمنانی ابدی نداریم. منافعمان هستند که همیشگی و دائمی اند" ضمن آنکه خود را به اوج جدابیت می رساند، در تمام مکتب حضرت امام و مقام معظم هم طهارت می گیرد و چه ....دنی!
شنیده بودیم که اراذل و اوباش، چه زمانی که قمه میکشند و چه زمانی که سردار می شوند، برای پول و ارضاِ شهوت ها، مادرشان را هم می فروشند. حالا می بینیم که در این باب سخن گزافه ای نشنیده ایم و سردار دهقان فقط یک نمونه است ازاین تیپ که پدر و مادر ایدیولوژیک خود را هم مثل یک دستمال توالت دور می ریزند تا به اهدافشان برسند .
حالا که ذکر خیر سرداران شد،حیف است که از سردار ناکام حسین همدانی که در دمشق خوراک نیتانیاهو و "روس های نامرد" شد، یادی نکنیم. طفلک چه زحمتی کشید تا توانست لشکر 5 هزار نفری از اراذل قمه کش را از زندان و بیرون از زندان ، بسیج و جنبش سبز را " جمع" کند.اگر حالا زنده بود، لابد در میدان توپخانه سابق، رقص قمه راه می انداخت تا دلربا تر از همه حلوه کند! حیف شد، طفلک!
و راستی چه دل انگیز است این آقا محسن شون وقتی با " قد و بالای بلا" می رقصه و می خونه که فقط یک کشور مونده تا بگیریم و ترتیب اسراییل را بدیم!
این خوش تیپ دیگر یک "بمب سکسی" تمام عیاره!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
فيسبوك نويسنده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.