رفتن به محتوای اصلی

ستایشی از همتی وافر در حد توان
16.02.2021 - 11:33

 

از نهمین ماه 2019میلادی  تا امروز 144 مقاله  در زمینه های گوناگون  که احتمالاسلیقه های متفاوت را  «البته با توجه به بضاعت نگارنده »پاسخگو بوده (متوسط 8 مطلب ماه ) در این رسانه منتشر ساخته است .

 رسانه ای  پر محتوی با مراجعه کنندگانی از هر قشر و گروهی که بتصور آید ،  در کمال بیطرفی و سعه صدر، با مدیریتی  که مدبرانه و بیطرفانه «تریبون وقف کرده را باهمه چند و چون و هزینه های مادی روز افزون »هدایت مینماید .....و با انگیزه ای ملی و پر انرژی  در مسیر بیان حقایق و تحلیل رخ دادها با ادبیات مناسب در خور جامعه تحول یافته اهتمام میورزد - انهم  با مخاطبانی میلیونی جوان تحصیل کرده ،در گستردگی پارسی زبانان .... .

این نوشتار کوتاه را برسم وظیفه  باقصد ستایش ازجناب «کیانوش توکلی » بانی و همراهان این رسانه مبتکر و پیشرو هر چند بی نیاز به آن ،ارائه  و با آرزوی توفیق همه دست اندر کاران این رسانه «نادر در روش و منش » منتشر میسازد و احتمال اعتراض متولیان در « ضروری نبودن چنین ستایشی » را میدهد ، اما  باور دارد که نا گفته ماندن حقایق ونستودن  شهامتها با این «اوضاع و احوال پر آب و چشم» منصفانه نیست .

این کوشش نیست مگر احساس مسئولیت فرهنگی -اجتماعی با همه حواشی و تا حدودی خطاب و عتاب ها ،در مواردی  پاره ای بی انصافی ها «چنانکه افتد و دانی » که نیست مگر قیاس  به نفس معترضین احتمالی  البته در اوج مصرف کنندگی و در حاشیه ماندن و محافظه کاری که سعدی میفر ماید :

««مکن در این چمنم سرزنش به خود روئی / چنانکه پرورشم داده اند می رویم »»

بدنبال اعتراضات انبوه رسانه ای که قوی ترینشان تلگرام بحساب می آید ،انسداد این گونه روزنه های کوچک در مقیاس آنچه سیستم  با هزینه ملت گرفتار معاش بکار گرفته ،چندان مشکل نمینماید -  اما  «اطاق فکر» جماعت «با مشاورت تکنوکراتهای فروشنده تخصص خود - بدون تفکر در زمینه آثار فروش هنرشان » بهتر دیده اند با همه امکان حذف و تهدید و تحدید -برای بهره برداری سوپاپ مانند  سخت گیری ننمایند .

طبعا  این گونه اطلاع رسانی در زمینه های اجتماعی – فرهنگی که «سیاست »نام گرفته اثر بخش بوده و استمرارآنرا با انتصخابات در پیش و از آن مهمتر سیاست زیرکانه دولت دمکرات مستقر در دیار شیطان بزرگ به رهبری «اقای بایدن »تصور دارد .

توجه باید داشت بسیاری از سایتها به انتشار مطالب گزینشی با تعاریف و توهمات گروه گرائی روی آورده اند و این نمونه مطلوب و ممکن  را نا دیده گرفته و زحمت خود میدهند البته عرض خود را نیز میبرند!

 رسانه معتبرومناسب را مدیریت نمودن برای تضارب افکار و اندیشه ها که چنین باد و بیش - در همین وضع و در دسترس قرار دادن دیدگاهها آنهم بدون مرز با رعایت «منافع ملی »مرد کهن با  همتی وافر میخواهد .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ضیاء مصباح

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.