رفتن به محتوای اصلی

قابل توجه رئیس جمهور آمریکا: درجمهوری اسلامی حتا جنازه ها را هم اعدام میکنند،
21.02.2021 - 09:21

جمهوری اشغالگر به چه زبانی باید به شما حالی کند که هدف اصلی آنها دست یابی به سلاح اتمی است تا با اتکاء به آن، به باج گیری و گردن کلفتی خود در خاورمیانه و سایر نقاط دنیا ادامه دهد. آنها وقتی میگویند اگر شما این یا آن تصمیم را بگیرید ماهم برمیگردیم به "وضعیت سابق" این "وضعیت سابق" به چه معناست؟

مگر یادتان رفته که "صالحی" بارها تهدید کرده بود که اگر آمریکا از برجام خارج شود ما درعرض سه روز میتوانیم به "وضعیت سابق" برگردیم؟ مگربارها نگفت که ازبین بردن تاسیسات آب سنگین اراک و آن عکسهائی که دیدید فقط فتوشاپ بود؟

همین روزها مگر "علوی" وزیراطلاعات آشکارا نگفت اگر مارا زیاد به فشار بگذارید ما دست به ساختن سلاح اتمی خواهیم زد؟ ازاین آشکارترمیخواهید؟

سراین مار خطرناک وزخمی را باید کوبید. تحریم ها بهترین وسیله ایست که اینها به زانو درآورده و آنان را به فروپاشی خواهد کشاند. مردم ایران طی تلاش های چندین دهه خود برای مبارزه با این رژیم هزاران هزار از جوانان خود را از دست داده اند. آنوقت شما قصد پیش گرفتن نرمش با این رژیم ضد بشری را دارید؟ با این کار خود را بدنام تاریخ نکنید. کدام برجام؟ مگر برجامی هم وجود دارد؟

چگونه میخواهید به رژیمی که تا حال یک کلمه راست نگفته، اعتماد کرده و بازهم با آن کناربیائید. زمان به نفع جمهوری اسلامی است، مگر آنکه تحریم هاسخت گلوی آنها را فشارداده نفس این رژیم را بگیرد.

آقای بایدن لطفا مردم ایران را با خود، حزب دموکرات و آمریکا دشمن نسازید. مردم ایران همیشه دوستار آمریکا و آمریکائی ها و محبت ها و همراهیهای آنان با ملت ایران بوده اند، نگذارید چهره آمریکا تبدیل به چهره کریه چین و به ویژه چهره کریه و وحشتناک روسیه تبدیل شود. مردم ما در ظاهره وباطن دوست آمریکا و آمریکائیان هستند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اصغر جیلو
برگرفته از:
گویا نیوز
عبید سن خوزانی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.