رفتن به محتوای اصلی

سرانجام مردم شهاب حسینی را به زانو درآوردند
01.03.2021 - 10:48

هلن برتا امیلی ملقب به لنی ریفنشتال هرچند هیچگاه به عنوان یک نازی محکوم نشد، اما هرگز نتوانست لکه ننگ هیتلر را پاک کند. آیا شما می توانید این لکه ننگ را از دامان و پیشانی خود پاک کنید ( از قضا آنانی که کولبری خامنه ای را حق مسلم خود میدانید).؟

این سلبریتی ها چگونه از فرش خون ۱۵۰۰ جانباختگان قیام آبان ۹۸ در کف خیابان می گذرند، اما از فرش قرمز جشنواره خامنه ای دل نمی کنند و نمی گذرند.؟

 این سلبریتی ها در مدل های مختلف  هنری، اعم از نویسنده، سیاستمدار، هنرپیشه،‌ خواننده و مجری برنامه، ورزشکار و … برند مشروعیت دادن و دوام و بقاء چهل سال حاکمیّت خون و جنون و وحشت ولایت فقیه و خامنه ای هستند. یکی از عواملی که قشر دو در قیام دی ماه ۹۶ به صحنه نیامدند  و در آبان ۹۸ حضور کمرنگی داشتند. 

 

هنر با فرهنگ مردم و مرز و بوم این مهین گره خورد ، نه فرهنگ حاکمان و ولایت فقیهان!. پیش از این نیز عطف به محمود دولت آبادی نوشته بودم:«‌ نویسنده باید از جان و عشق مردم بنوشد، نی از آخور حاکمان».Missing media item.

هنرمندی که در کنار فاشیزم و خامنه ای رهبر قاتل می ایستد، باید جایزه را از او پس بگیرند. او تنها شایسته این است که خامنه ای و قاتلان مردم ایران همچون و بزعم او «سردار نقدی» جایزه بگیرد.

در این بزنگاه تاریخی سلبریتی ها ناگزیر انتخاب هستند. یا می بایست دربیت رهبری، مداح خامنه ای بوده و همچون شهاب حسینی خود را «سرباز فرهنگی» قلمداد کرده و سردار نقدی ها و قاتلان مردم ایران را در آغوش بکشد و یا از رهبر قاتل فاصله گرفته و درکنار مردم بأیستد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.