رفتن به محتوای اصلی

شاهزاده رضا پهلوی روز دوشنبه در پیامی از کارزار «نه به جمهوری اسلامی» حمایت کرد
15.03.2021 - 18:39

Missing media item.

شاهزاده رضا پهلوی در پیام خود گفت که کارزار «نه به جمهوری اسلامی» از بطن جامعه ایران جوشیده و در گوشه و کنار کشور در حال گسترش روزافزون است. «نقطه قوت این کمپین آن است که هیچ جریان و حزب و گروهی نمی‌تواند به تنهایی خود را مالک و مبتکر آن بداند. از این رو، نیروها و گروه‌های سیاسی گوناگون با تمرکز بر این خواسته‌ی ملی می‌توانند راه را برای رسیدن به یک همگرایی فراگیر بگشایند و طیف‌های مختلف و فعال را به یکدیگر نزدیک‌تر کنند. امروز از کولبران کردستان تا سوخت‌بران سیستان و بلوچستان، از جوانان و دانشجویان تا کارگران کارخانه‌ها و بازنشستگان، از خانواده‌های دادخواه تا معترضان زندانی دی۹۶ و آبان۹۸، همگی ریشه مشکلات خود را در یک‌جا می‌بینند: حکومت بی‌کفایت و ناکارآمد جمهوری اسلامی.»

به گفته شاهزاده رضا پهلوی، «نه به جمهوری اسلامی، حلقه‌ی وصل همه معترضان پراکنده است که می‌دانند حل مشکلات‌شان تنها با رفتن این حکومت میسر می‌شود.»

شاهزاده رضا پهلوی تاکید کرد که شکل نظام آینده ایران، قانون اساسی آن، و قانون‌گذاران و مجریان قانون را مردم ایران که صاحبان اصلی آن هستند انتخاب خواهند کرد. «اولویت امروز، باید نجات و رهایی ایران باشد.»

در این پیام آمده است: «هم‌سویی نیروهای سیاسی میهن‌دوست در کمپین نه به جمهوری اسلامی، گام نخست در مسیر همگرایی آنان است. امیدوارم که این نیروها از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند و گام‌های بعدی را برای رسیدن به هدف اصلی که همان نجات ایران است مصمم‌تر بردارند.»

شاهزاده رضا پهلوی در پایان پیام خود گفت: «خواسته‌ی مشترک همه ما روشن است: نه به تبعیض و بی‌عدالتی، نه به زور و اجبار، نه به فساد و دزدی، نه به سرکوب و کشتار، نه به تاریکی و تباهی، نه به سکوت و بی‌تفاوتی، نه به صندوق‌های انتخابات قلابی، و نه به جمهوری اسلامی!»

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.