رفتن به محتوای اصلی

فریبا ترفند جدیدی از مریم رجوی: « توفان توئیتری آری به جمهوری دمکراتیک»
02.04.2021 - 18:17

 

اطلاعیه مجاهدین خلق و مریم رجوی تحت عنوان توفان توئیتری« نه به جهموری اسلام ـ  آری به جمهوری دمکراتیک » در فضای مجازی در روز یکشنبه ۱۴ فروردین و ۴آپریل ۲۰۲۱ بصورت گسترده تبلیغ  میشود. این در حالی است که هیچ نشانه ای از بکارگیری و انتشار ترم  جدید « جمهوری دمکراتیک» در سایت ها و اطلاعیه های مجاهدین خلق وجود ندارد. این امر برخلاف مصوبه شوای ملی مقاومت در سال ۱۳۶۰ و چهار دهه اصرار و تأکید مجاهدین خلق بر نام « جمهوری دمکراتیک اسلامی ایران » پرسش های بسیاری در مورد این اقدام دوگانه و غیر شفاف برانگیخته است.

Missing media item.

سخن گفتن از جمهوری دمکراتیک توسط مریم رجوی که خود را به رهبری عقیدتی  مسعود رجوی ملزم دانسته و تأکید می کند  تنها با اتکا به شخص رجوی بعنوان رهبری عقیدتی مسئولیت ریاست جمهوری برگزیده مقاومت را پذیرفته است بیش از پیش بر ابهامات افزوده بود. این درحالی است که در قرارگاه های مجاهدین خلق شاهد سخت ترین نوع تفکیک جنسیّتی بوده و زمانبندی پمپ بنزین برای زنان و مردان جداگانه است و درصورتی که مرد مجاهد در زمانبندی زنان به پمپ بنزین مراجعه کند با اتهام جنسی و ...روبرو میشود. این جداسازی شامل کتابخانه و فروشگاه و ورزش در خیابان و...نیز می شود، حتی در دی ماه ۱۳۹۳ که من نیز در کمپ بابرو ( تیرانا) و در تشکیلات مجاهدین حضور داشتم، به همه اعضا ابلاغ کردند که بعداز ظهر تا غروب کسی به حیاط نیاید و در اتاقهای خود بمانند زیرا خواهران می خواهند از حیاط استفاده کنند، و به طبع باید پرده های اتاق را نیز می کشیدیم تا حیاط محفوظ باشد.   

مریم رجوی با عقب افتادگی صحنه تحولات اخیر و نیروی اپوزیسیون ، ایزوله و حذف شدن در جامعه و قیام های اخیر مواجه شده است.

اینک همچون گذشته با هدف ضدیت با چهره های وشخصیت های سیاسی مطرح در  اپوزیسیون همچون نسرین ستوده، نرگس محمدی و... در داخل کشور، و همچنین در جنگ و ضدیّت  با رضا پهلوی و بطور اخص پس ازاعلام  مواضع جدید و اقدام تاریخی رضا پهلوی مبنی ترجیح  و انتخاب نظام جمهوری به پادشاهی، تلاش دارد این پس رانده شن را جبران  و آب رفته را به جوی بازگرداند.

 به همین سبب با اعلام  کارزار « توفان توئیتری آری به جمهوری دمکراتیک» با بسیج کلیه اعضا و هواداران و... و تولید چندین ایمیل برای هر فرد و ارسال توئیت جهت آمار سازی و ترند جهانی گشتن ، به سبک سالیان پیش که با دروغ  و تقلب همراه بود و من نیز نمونه ای از این دست تقلبات را روشنگری کردم،  اینک می خواهد همان «جمهوری دمکراتیک اسلامی» مصوبه شورای ملی مقاومت در سال ۱۳۶۰  را تحت عنوان جدید « جمهوری دمکراتیک» و با ترفند حذف کلمه «اسلامی» این نوع فریبکاری را در عرصه تبلیغاتی بکار بندد. مجاهدین خلق مشخص نکرده اند بکار گیری ترم « جمهوری دمکراتیک» اقدامی شرمگینانه جهت حذف پسوند « اسلامی » از مصوبه شورا  است، یا یک نوع فریبکاری که می خواند با باندرول «جمهوری دمکراتیک » خود را آراسته  و به شکل دیگری به  نمایش بگذارد.

Missing media item.

مریم رجوی در مراسم سینه زنی ماه محرم در آلبانی

مریم  رجوی بدلیل اعتقاد به رهبری عقیدتی بمثابه امام و پیشوا و یگانه مرجع صاحب نظر، که تنها به خدا پاسخگو است،‌ فاقد این فهم و درک است که عدم صداقت و شفافیّت با مردم و افکارعمومی  و عدم پایبندی به دمکراسی و پلورالیسم و و بکارگیری این نوع فریبکاریها ...نمی تواند فرجامی جز تجربه پنچ دهه پیشین را  در بر داشته باشد و به طبع نتیجه ای  جز آب در هاون کوبیدن نخواهد داشت. بویژه اینکه این هاون« رهبری عقیدتی- کپی برابر اصل ولایت فقیه» است.

 

نمونه ای از همین نوع توئیت ها و آمار سازی ها در گذشته

به نقل از کتاب انتشار نیافته « حقیقت مانا»:

من نمی توانم نمونه های دروغ را بنویسم، زیرا می بایست ۳دهه دروغ ها روزانه را به تحریر دربیاورم. اگرچه دراین کتاب و فصل فصل آن، می توان دروغها را بخوبی حس کرد ودید.

«دور شو از برم ای زاهد و بیهوده مگوی      من نه آنم که دگر گوش به تـزویر کنم»    بیدل

پشت پرده دروغ ودغل های گوبلزی دردستگاه رهبران عقیدتی؟

در حالیکه جمعیت ایران ۸۰ میلیون نفر است، نیم میلیارد نفر به حمایت از مریم رجوی پرداخته اند؟:

Missing media item.

وقتی نسرین (مهوش سپهری) همردیف رهبری عقیدتی درنشست ها ی تشکیلاتی می گوید: «بله آمار را اضافه می کنیم. باید هم بکنیم وخودمان را زیاد نشان دهیم...»

وقتی سازمان حتّی ازبهرام معزی( ۱) که درسال۹۳ درآلبانی ازسازمان جدا شده و روزانه صبح تا ظهر کارش در خانه شخصی اش، توئیت کردن؟ برای سازمان بود؛ می توان فهمید پشت صحنه این توئیت ها چیست. مثل آخوندها که با تسبیح می شما رند و۱۰۰۰ ذکرمی گویند، بهرام معزی که رجوی و مریم و سازمان او زالو  و...می نامند؛ روزانه ۱۰۰۰ توئیت ذکربگوید برای مریم رجوی، تا خدا و ابر قدرت جهان کنونی! و برادران مسلمان نئوکان ! و ترامپ عزیز و ارمغان نامیدن دوران سرنوشت سازش برای مجاهدین ، درقاموس منجی! این کشتی به گل نشسته رجوی را یاری کنند. غافل ازاینکه آش انقدر شور است که حتی بهرام معزی هم این اواخردر سال ۱۳۹۶آنطور که دوستان می گفتند: پشت سر رجوی و مریم و انقلاب ایدئولوژیک و تشکیلات و... سخن گفته و به عبارتی تکه پرانی می کرد.

 Missing media item.

 

الگو گرفتن از روی دست جمهوری اسلامی

روآوردن رجوی به ساندیس خورهای نوع آخوندی، واستخدام برای توئیت، نشان از ورشکستگی اجتماعی است. گویی روزهای بعد سازمان باید برای مراسم کفن ودفن نیز عزادار کرایه کند. یکی ازسایت ها در رژیم آخوندی:

سایت : امروز فردا را می سازیم ۳  بهمن ۱۳۹۳

 از هزینه بنرهای تحریم تا استخدام نیروهای عزادار

 

گرم کردن مراسم ترحیم با استخدام نیروهای به ظاهر عزادار!/ چند می گیری گریه کنی؟ +تصاویر

درصورت کم بودن تعداد اقوام و یا آشنایان نزدیک به متوفی برای گرم شدن مراسم ترحیم، نیروهایی به ظاهر عزادار و البته با پوششی کاملا شیک و آراسته به صورت ساعتی در مراسم حضور می‌یابند. همچنین هیچ محدودیتی برای تعداد افراد و یا ترکیب نیروها متشکل از آقا و خانم وجود ندارد. هزینه هر ساعت حضور یک خانم در مراسم ...

چند می گیری گریه کنی؟
 
این قصه اینجا به پایان نمی رسد. امروزه چشم و هم چشمی ها به قدری بالا گرفته است که مراسمات عجیب و غریبی در بین مردم جا افتاده است؛ شرکت های برگزار کننده مراسم ترحیم که با گرفتن هزینه های سرسام آور به خانواده بازماندگان خدماتی را ارائه می دهد که مراسم بی نقص برگزار شود! اجرای گروه‌های موسیقی عرفانی، ارائه سیستم‌های صوتی، میزهای تشریفاتی و یادبود، حجله، فرش و ظروف مجلل، تنها بخشی از خدمات شرکت‌ های برگزار کننده مراسم ترحیم است. اما نکته قابل توجه افرادی هستند که در ازای دریافت حقوق روزمرد و یا توافقی، ساعاتی را در نقش میهمان در جمع اقوام متوفی حضور پیدا می کنند!

پرت افتادگی ازمردم

بکارگیری پول برای کشاندن خارجیان ودانشجویان مهاجراروپایی و یا پناهندگان در کمپ ها از کشور های ایران، عراق، سوریه، تاجیکستان، افعانستان و سیاهپوستان امریکا و...برای مراسم ویلپنت ویا سخنرانی مریم رجوی امری شناخته شده است...، آیا می توان با اتکا به چنین ابزار و اهرم هایی مشروعیت بدست آورد و برای کسب قدرت سیاسی خود را بعنوان وزنه ای سیاسی مطرح کرد؟

عکس ها گویای حقایق بسیار است:

Missing media item.

 

ضمیمه:

 

ضمیمه:

نفوذ و جاسوسی رجوی در میان شخصیت ها و گروه های خارج ازکشور سیامک نادری

http://haghighatemana.com/%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%DA%AF%D8%B1-2/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

سیامک نادری
ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.