رفتن به محتوای اصلی

چه بر سر این کشور آمده است ؟ داستان تلفن های عید قسمت ششم
04.04.2021 - 14:14
 
این مشگل همیشگی اکثریت روشنفکران ایرانی است که باور های خود را جای واقعیت مینهند بر همان اساس نتیجه گیری می کنند و دستور العمل صادر می نمایند. بخصوص کسانی که دور از جامعه وخارج باشند.
بخنده می گوید:" از جمله خود تو .ناراحت نشو .واقعا می گویم .چرا که بیشتر موضع گیری ها وتحلیل های جریان های سیاسی براساس مسائلی است که در حکومت می گذرد . مردمی ،جامعه ای که شما از آنها صحبت می کنید! واقعیت این است که مطلقا به آن صورت نیستند. نمی دانی در این چهل ساله چه دگرگونی عجیبی در ایران اتفاق افتاده. برخی را برایت گفتم ."
می خواهم همان طور که می بیند برایم نقل کند!
می گوید "بیا مانند "ویرژیل" دستت را بگیرم ودر این جهنم جمهوری اسلامی بگردانم .تمامی نماد هایئ که دانته در جهنم دید را بتو نشان دهم. از هرزگی ماده گرگ تا حرص پلنگ خالدار! ازترش روئی وعصبیت شیر خشمگین تا چهره هادس که بر سر در جهنم نشسته است.
کاش توان ترسیم کردن کامل این جامعه را داشتم تصویری از تقسیم بندی های جدید اجتماعی .از جابجا شدن فیزیکی طبقات همراه با تغیرات روحی وفکری . این جا طبقات بالای جهنم است پانزده در صد ساکنانی که درون جهنم بهشتی برای خود ساخته اند . از بهشت بیورلی هیلز تا کاخ های عظیم قیطریه ،فرمانیه .ساکنان این کشور ،درجامعه ای جدا از جمهوری اسلامی زندگی می کنند. آن چه که دربیرون نمایش داده می شود ظاهر قضیه است.ساکنان این بخش بیشترین نقدینگی کشور را در اختیار دارند. آخ که چه میزان پول وثروت دراین کشور وجود داشته که هر قدر غارت می کنند .هنوز تمام نمی شود.
کسی چهره آن ها را نمی بیند در امنیت کامل درون قصر های خود زندگی می کنند .پارتی های شبانه خود را دارند .رستوران ها ، کافی شاپ هائی که شاید باور نکنی در رویا هم نمی توانی تجسم کنی. بیورلی هیلز در میان این همه فقر و فلاکت یک سرزمین واقعی است .می دانی هیچکس حتی سگ ها هم به اندازه صاحبان سرمایه مشامشان تیز نیست . آن هادر جائی که احساس خطر کنند سرمایه گذاری نمی کنند .مجموعه بزرگ مال تهران یک شهر است وشاید نظیر آن در دنیا نیست. مال همین پانزده در صدی هاست.که حکومت واقعی میکنند.این جریان هسته سخت حاکمیت این اصول گرا ، اصلاح طلب همه ظاهر قضیه است .این حجاب اجباری ، عفا ف، امر به معرف ونهی از منگر خیلی وقته که بساطشان بر چیده شده .
مسئله حجاب رنگ باخته ، دختر پسر ها دست تو دست هم براحتی در خیابان ها می چرخند.این صاحبان قدرت خیلی وقته که به این نتیجه رسیده اند که باید بند آزادی های اجتماعی را شل کنند.بخاطر این آقا زاده ها هم که شده باید کوتاه آمد .این هم کافی شاپ مراکز تفریحی .ساختمان های آن چنانی مگر می شود در همان فرم متحجر بمانند؟ قدم بقدم توسط همین حکومتیان که در مجلس کف بدهان می آورند وشب اونی که پای منقلی است پای منقل ،اونی که اهل بزمه همراه دختران جوانی که الحمدالله ببرکت حکومت اسلامی بیشمارند در بزم های شبانه مشغولند. هیچ کشوری به اندازه کشور اسلامی ایران روابط جنسی بی بند بار نیست! می خواهی قبول کن یا نکن .دیگه خوشبختانه در این کشور مسئله ای بنام باکرگی ,روابط ممنوع به اصطلاح شرعی وجود ندارد. همه چیز رادر پرده ظاهرش می بینی! بخشی را خود تازه به دروان وپول پله رسیدگان حکومتی! بخشی را دریای عظیم فقر ،فلاکت ،ناامیدی از آینده مردم بهم ریخته .سنگ بر روی سنگ بند نیست . ازدواج معنای خود را واقعا از دست داده .جوان ها قادر به تشکیل خانواده نیستند!اما غریزه که سر جای خود است .لذا وارد روابط جنسی می شوند همه می دانند چه می گذرد پدر مادر ها چشم می بندند .حاکمیت در ظاهر شلتاق می کند .همان نیروی انتظامی ،همان بسیجی جوان خودش نیز در همین رابطه قرار دارد.دختران های جوان هر کدام یکی از همین پولدار های پانزده در صدی را زیر سر دارند . که خرجشان را می دهند. برایشان آپارتمان می گیرند پول تو کیفش می گذارند .هفته چند بار با صاحب مکنت می خوابد .باقی وقت با پسر دلخواهش می گردد هم حاجی جریان را می داند .هم رقیب حاجی که بخشی از پول کیف دختر نصیبش می شود. ادامه دارد ابوالفصل محققی
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.