رفتن به محتوای اصلی

دیکتاتوری خدا در ایران، سیاه چال دین و پیغمبران دروغگو
13.04.2021 - 13:51

بزرگترین مشکل انسان ناآگاهی نسبت به جهان هستی چه آن چیزهایی که دیده می شوند و می توان لمس نمود و چه آن چیزهایی را که نمی توان دید می باشد . این عدم نا آگاهی باعث خلقت خدا و انواع دین و مذاهب شده که مشکل اساسی و تاریخی بشر بوده اسـت .

این ادیان و مذاهب باعث شد که انواع خرافات و عقاید بی پایه و ضد و نقیض بـین بـشر رواج یابد و همین تشدد عقاید دلیل عمده دشمنی و جنگ های گـسترده در بـین جوامـع انسان ها بوده است . خودخواهی، طمع و دنیا پرستی بشر که بر اسـاس قـدرت، ثـروت و شهوت شکل می گیرد، برخی از افراد مبتکر و باهوش به نام پیغمبران، رهبران مذهبی و یا روحانیان را براین واداشته است که از این عقاید خرافی و غیرواقعی بنام دین و یا مـذهب به شدت طرفداری نموده و باعث گسترش آن در میان جوامع ساده لوح و جاهـل به نـام امت شوند . نتیجه دیگر عدم آگاهی به وجود آمدن احتمالات است . وقتـی انـسان هـا بـه واقعیت رخداد رویدادی آگاهی ندارند، رخ داد آن رویداد را بـر اسـاس احتمـال بررسـی می کنند که همین احتمالات باز نان و آب گسترده دیگری برای مدعیان خـدا و مـذهبیون خواهد بود و با ثنا، دعا، استخاره قرآن، تعبیر خواب و طلب شفاعت از این امـام زاده و آن مرقد مقدس مطهر سعی می کنند که رخ داد احتمال مطلوبی را بیشتر کنند .

بنابراین، دین و مذهب، چون انگلی خطرناك برروی زمین حاصل خیز خرافـات و احتمالات رشد کرده و پیچک های خود را به دور مغز و افکار جاهلان می پیچد و آن ها را مسموم و مسخ می نماید . دین و کلیه تشکیلات در رابطه با آن چیزی نیست جز نتیجـه جهل، نا آگاهی، و بی سوادی انسان های گذشته. در طول تاریخ بشر، بیشتر قتل و عام ها، کشتارها، و شکنجه ها و جنگ ها به دلیل تشدد عقاید و باعـث و بـانی مـستقیم آن دیـن بوده است . دین نه تنها جهان را در طول تاریخ به خاك و خون کشیده است، بلکه از نظـر تمدن، پیشرفت و تکنولوژی بشریت را هزاران سال به تأخیر انداخته است . نظام جمهوری

اسلامی ایران، شاهد واقعی، مستند و قابل لمس تاریخی است که این واقعیـت تلـخ را بـه خوبی نشان داده است . دین و االله را به صورت دو عنصر غیر قابل اجتنـاب بـرای ثـروت، قدرت و شهوت خود به انسان های روی زمین تحمیل نموده است .

بایستی توجه داشت که ما در این جا یک ابر نیروی عظیم لایتناهی که کاینـات را نظم داده است رد نمی کنیم و ممکن است که این نیروی لایتناهی انرژی، زمان و یا حرکت باشد که البته ما نمی دانیم . ولی آن چه که برای ما مسلم شده است این می باشد که دین و کلیات آن چیزی جز زایده جهل بشریت نیست . ما نمی دانیم که در گذشته بوده ایم یا خیر و یا پس از مرگ خو اهیم بود یا نه ولی باز می گویم آن چه که مسلم اسـت ادعـای ایـن مدعیان دروغگو در مورد بهشت و حوریان فراخ چشم چند کیلومتری دروغ و تمـسخری بیش نیست .

مسلم است این نیروی لایتناهی بر اساس علم است و بـس . هـیچ نیـروی خرافـی ماوراء الطبیعه وجود ندارد و این نیروی لایتناهی یا خدا به هیچ عنوان از قـوانین فیزیک و شیمایی خود عدول نمی کند و کلیه اعمال، حرکات و تشکیلات او بر اساس علم و روابـط موجود بین مواد و عوامل کایناتی خواهد بود . کلیه ادعاهای پوچ مدعیان خدا که بر اساس وحی، دعا، معجزه، شفاعت، فال و دیگر موارد خرافی است، حبابی بر آب بیش نیست.

دیکتاتوری خدا در ایران، سیاه چال دین و پیغمبران دروغگو با فرمت پی دی اف

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.