رفتن به محتوای اصلی

هشدار غیرمنتظره مال‌باختگان بورس به سید‌علی‌خامنه ای
22.04.2021 - 10:53
در ادامه اعتراضات گسترده مال‌باختگان بورس در ایران، روز چهارشنبه 21 آوریل 2021 هم شهرهای مختلف این کشور شاهد اعتراضات دامنه‌داری بود و با دخالت نیروهای امنیتی در مناطقی از تهران مانند پاساژ علاء الدین، جو امنیتی در این مناطق به وجود آمد.این شهروندان در اعتراض به پلمب مغازه هایشان و بسته شدن پاساژ مذکور، در مقابل این مرکز خرید دست به تجمع گسترده ای زدند و در حمایت از زندانیان سیاسی شعار "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" را سر دادند. تجمع این شهروندان با حضور نیروهای انتظامی همراه بوده است

 

 

 

این شهروندان در اعتراض به پلمب مغازه هایشان و بسته شدن پاساژ مذکور، در مقابل این مرکز خرید دست به تجمع گسترده ای زدند و در حمایت از زندانیان سیاسی شعار "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" را سر دادند.
 
تجمع این شهروندان با حضور نیروهای انتظامی همراه بوده است

 

در ادامه اعتراضات گسترده مال‌باختگان بورس در ایران، روز چهارشنبه 21 آوریل 2021 هم شهرهای مختلف این کشور شاهد اعتراضات دامنه‌داری بود و با دخالت نیروهای امنیتی در مناطقی از تهران مانند پاساژ علاء الدین، جو امنیتی در این مناطق به وجود آمد.

معترضان با سر دادن شعارهایی چون «روحانی اعدام باید گردد» و «مرگ بر مجلس انقلابی» دولت و مجلس را در به وجود آمدن این بحران همه‌گیر مقصر دانستند.

در شهر اصفهان در این تجمع #مالباختگان قصد ورود به ساختمان بورس را داشتند که با ممانعت نیروی‌های انتظامی مواجه شدند.

 

د.

در تهران هم مال‌باختگان به سوی ساختمان بورس راهپیمایی اعتراضی به راه انداخته، شعار «روحانی ‌بی‌شرف اعدام باید گردد» و «مرگ بر مجلس انقلابی» سر داده و خیابان روبروی بورس را مسدود کردند.

همزمان با تشدید اعتراض سهام‌داران متضرر بورس طی هفته‌های اخیر، نماینده تبریز در مجلس، وزیر اقتصاد و امور دارایی را مقصر دانسته و با تاکید بر بی‌اعتمادی ملت به دولت، از «مال‌باختگی 50 میلیون ایرانی» خبر داد.

به گزارش «فارس نیوز 24» احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون داخلی و شوراها، سه شنبه 20 آوریل 2021 در حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی در صحن مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان، ضمن اشاره به «بی‌اعتمادی ملت ایران» به این مقام دولت، گفت: «برای این عدم اعتماد دلیلی واضح‌تر از مال‌باختگی 50 میلیون ایرانی در بورس تحت مسئولیت شما نمی‌توان ارائه کرد.»

وبگاه «بهار نیوز» ماه گذشته به نقل از محسن، رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت که حدود 200 نفر 70 هزار میلیارد تومان سهام خود را از بورس خارج کردند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.