رفتن به محتوای اصلی

صحبت های افشاء گرانه دکتر رایان کول درباره کووید 19، پیشگیری و معالجه آن
22.04.2021 - 17:17
برگردان:
تقی گیلانی

Missing media item.

 

دکتر رایان کول مدیر عامل و مسئول پزشکی شرکت "کول دیاگنوز" یکی از بزرگترین آزمایشگاههای مستقل در ایالت آیداهو میباشد. وی بیش از صدهزار تحقیق آزمایشگاهی روی کووید - 19 انجام داده و بیش از 350 هزار بیمار را در طول کار پزشکی خود درمان کرده است.

چکیده سخنرانی دکتر کول:

- میانگین سن مرگ و میر ناشی از کووید 19 در آمریکا 78،6 میباشید، همزمان یاد آور میشوم که میانگین مرگ و میر سالانه در آمریکا در طول تاریخ 6/78 بوده است!

- استفاده از ماسک پزشکی در فضای باز نشان از یک جنون مطلق دارد. هیچ مطالعه ای نشان نداده که ویروس در فضای باز وارد بدن انسان میشود. بهترین ماسک، همان سیستم ایمنی بدن شما است.

- چیزی با نام فصل خاص سرماخوردگی و یا آنفلوآنزا وجود ندارد. تنها فصولی را باید در نظر گرفت که ویتامین دی کمتری به بدن انسان میرسد.

- بدون وجود سطحی کافی از ویتامین دی، قادر نخواهیم بود هجوم التهابی (سیتوکین) را کنترل نمود.

- آمریکائی ها بطور عموم دارای سطح ناکافی از ویتامین دی میباشند.

- 96% از بیماران بستری در ICU درگیر با کمبود شدید ویتامین دی میباشند.

- در فصل پائیز و زمستان مردمی که در 35 درجه شمالی و بالاتر زندگی می کنند نمی توانند ویتامین دی را از نور خورشید جذب نمایند.

- اگر در مناطق جغرافیائی شمالی زندگی می کنید، و اگر در طول پائیز و زمستان بدن خود را با ویتامین دی تآمین نکنید، ایمنی شما بشدت تضعیف میشود.

- در کشورهای اسکاندیناوی (فنلاند، نروژ، سوئد) مسئولان وزارت بهداری شهروندان را سالانه دو بار از نظر تأمین ویتامین دی مورد آزمایش قرار میدهند و برای تأمین آن 35 نوع مختلف ماده غذائی را که با ویتامین دی همراه هست، تجویز می نمایند.

- مردم ساکن ایالات متحده در برابر عفونت ویروسی فصلی بدون داشتن یک برنامه جامع بهداشت عمومی برای میزان ویتامین دی بشدت آسیب پذیر می باشند.

- از نگاه جامعه شناسانه، تفاوتی در سیستم مراقبت از مردم وجود ندارد. اما این یک واقعیت هست که رنگدانه های تیره پوست انسان، عامل مهار جذب ویتامین دی از نور خورشید میشوند.

- آنتونی فوچی میگوید وی شخصاً روزی هشت هزار تا نه هزار واحد ویتامین دی در روز مصرف می کند؛ اما چرا این پیام به یک اطلاعیه بهداشت عمومی بدل نمی شود؟

- سه پیام اصلی بهداشت عمومی باید: 1. ویتامین دی، 2. ویتامین دی، 3. ویتامین دی باشد!

- طبق قانون، در صورت وجود امکانی برای درمان ثابت شده برای هر بیماری، دولت فدرال نمی تواند واکسن تجویز نماید. تنها داروی موثر برای این بیماری، می تواند ایورمکتین باشد.

- دولت فدرال با شرکت های تهیه کننده واکسن در تبانی است. هر دوی اینا – دولت فدرال و مدرنا – حق ثبت اختراع واکسن RNA را در انحصار خود گرفته اند. انگار "روباه مسئول حفاظت از مرغداری" شده باشد!

- داروئی با نام رمدی سیویر - Remdesivir – فقط دو سه روز اول برای کنترل عفونت موثر است. این دارو از بیماری و گسترش آن جلوگیری نمی کند. این کار مثل انداختن یک روکش بر آتش جنگل است.

- با استفاده از چهار میلیارد دُز ایورمکتین میتوان سیستم ایمنی را مجهز کرد. میزان مرگ و میر در بیمارستانها بین هفتاد تا نود درصد کاهش می یابد.

- از نیم میلیون مرگ ناشی از کووید 19 میتوانستیم با استفاده از ایورمکتین حدود 375 هزار نفر را نجات دهیم. دستان مسئولین بهداشت عمومی به خون آغشته است. صددرصد بیماران با درمان توسط ایورمکتین اساساً بیمار نمی شوند. این دارو برای همه انواع ژنتیکی کارساز است.

- واکسن های فعلی بطور کلی یک کار آزمایشگاهی در سطح جامعه و بر روی انسانهاست.

- هنوز ثابت نشده است که واکسن ها موثر بوده و نجات بخش باشند. هیچ داده های روشن برای سیستم ایمنی در این زمینه وجود ندارد.

- نسخه برای تهیه ایورمکتین را میتوانید بصورت آنلاین از پزشکان دریافت نمائید.

متن سخنرانی دکتر رایان:

 

https://www.lewrockwell.com/2021/04/no_author/dr-ryan-cole-blows-the-whole-covid-19-propaganda-away/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
https://didan.blogspot.com

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.