رفتن به محتوای اصلی

۲۵ روز تا انتخابات ۱۴۰۰ - سرخط خبرها
24.05.2021 - 14:37
۲۵ روز تا انتخابات ۱۴۰۰ - سرخط خبرها
نامزدها
جهانگیری گفته: دولت من به دولت آقای خاتمی شباهت بیشتری خواهد داشت و با استفاده از تجربه‌های انباشته، مرحله نوینی از اصلاحات راهگشا را آغاز خواهد کرد.
تاجزاده گفته: انتخابات آزاد و نه انتخابات حداقلی انتظار عمومی و نیاز کشور است. دوم-خرداد نتیجه مشارکت حداکثری بود و تمکین نظام به خواست مردم، نقطه عطفی در پیشرفت کشور شد.
سعید محمد گفته: دولت ایران هشت سال منتظر گفت‌وگو [با آمریکا] بود. به‌نظرم اینکه بخواهیم دو مرتبه راه رفته و مسیری که از آن گزیده شده‌ایم را تکرار کنیم، خیانت به مردم است.
.
تحریم
حسن شریعتمداری (از شورای مدیریت گذار) گفته بخاطر ناکارایی و فساد و جنایات این نظام، دیگر همه متوجه شده‌اند که بازی در این دایره شیطانی به هیچ وجه به نفع آنها نیست. مردم "رای بی رای" می‌گویند.
ارگان حزب دمکرات نوشت مردم کردستان با خون شهدای کردستان بە ویژە شهیدان اخیر، "انور و سهراب"، تجدید میثاق می‌کنند و در این انتخابات شرکت نخواهند کرد.
.
سرمقاله‌ها
روزنامهم شرق نوشت: پرسش این است کاندیداها باید چه کنند و موازین شورای نگهبان در عدم احراز صلاحیت‌ها چیست؟ شورای نگهبان، به‌عنوان مرجعی فقهی-حقوقی، موازین خود را اعلام کند. (نعمت احمدی)
روزنامه مردم‌سالاری نوشت: علی رغم فضای ناامیدکننده کنونی این اعتقاد وجود دارد که مردم صلاح خــود را می‌دانند و در روز انتخابات رفتار مناسب را از خود بروز خواهند داد. (علی بختیار)
روزنامه وطن امروز نوشت: مردم بیش از هر چیز به برنامه‌ اقتصادی رئیس‌جمهور آینده توجه دارند و شاید ملاک اصلی آنها برای انتخاب رئیس‌جمهور، توانایی وی در حل مشکلات اقتصادی است. (حسین موسوی)
.
برنامه تشویقی
اینترنت رایگان انتخاباتی، برای مدت یک ماه و ظرفیت هفت گیگابایت برای هر کد ملی، در یک بسته هدیه می‌شود. ثبت نام آغاز و دستور عمل اجرایی انتخابات منتشر شده است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.