رفتن به محتوای اصلی

پاس گل و گرا؟
03.08.2021 - 08:37
 
 
در روز پنجشنبه نفتکش مرسر استریت تحت مدیریت شرکت زودیاک متعلق به ایال اوفر، میلیاردر اسرائیلی در آب های آزاد و در نزدیکی عمان مورد حمله پهپادی قرار گرفت. در این حمله یک شهروند انگلیسی و یک نفر رومانیائی کشته شدند. بلافاصله انگشت اتهام از همه طرف متوجه تهران شد. مقامات اسرائلی شادی خود را پنهان نکردند. چوب انتقام نظامی را بلند کردند و ماشین دیپلماسی و تبلیغات سراسری را به شدت فعال کردند.انگلیس و آمریکا حمله را به حساب تهران گذاشتند و ازپیامد ها سخن راندند.
برای کشوری مثل اسرائیل که یکی از بزرگ ترین شبکه های گردآوری و فروش اطلاعات را در اختیار دارد و از مناسبات تنگاتنگی با سازمانهای اطلاعاتی دول بزرگ جهان برخوردار است، پیدا کردن یک کشتی ایرانی در گوشه ای از آب های جهان کار چندان دشواری نیست. آنها چنان بر ناوگان های ایران احاطه دارند که به گفته جهانگیری " آدم می فرستند داخل نفتکش های ما و آنرا منفجر می کنند و تا کنون هم 12 کشتی ایران را منفجر کرده اند. " اما سوال این است که برادران سپاه چگونه می توانند کشف کنند صاحب یک نفتکش تحت مدیریت شرکتی غیر اسرائیلی که با پرچم لیبریا حرکت می کند، یک اسرائیلی است و بعد آنرا پیدا کنند و به موشک ببندند؟
سرپاس رضائی آخرین نفری بود که فهمید نهاد های اطلاعاتی ج.ا. نشتی شدید دارند. بزرگان نظام اما، آگاهند که کار از نشتی گذشته و اطلاعات سپاه و وزرات اطلاعات جولانگاه فرزندان داوود و اسحاق شده اند و همین افسران اسرائیلی و نوکران بی جیره و مواجب و یا مزدور آنها هستند که در روز امضای برجام، روی موشک شعار مرگ بر اسرائیل می نویسند و آنرا به نیتانیاهو هدیه می کنند.
در این روز ها که دولت دست راستی اسرائیل همه تلاش خود را متمرکز کرده تا آخرین کورسوهای امید به احیای برجام را هم خاموش کند، حمله به نفتکش و دادن پاس گل به دولت اسرائیل از کجا سرچشمه می گیرد؟ آیا دست روس ها در کار است؟ آیا سربازان گمنام حضرت داوود به برادران گرا داده اند تا هم سفید کاری کنند و جایزه یبگیرند و هم ماموریت اجرا کنند؟ هر چه هست، اگر کسی قصد داشت در محوطه جریمه به بنت، نخست وزیر اسرائیل، پاس گل بدهد، کاری بهتر از این نمی کرد و بدا به حال نظامی که رهبرش همسو با بقیه دشمنان ایران، استاد گل به دروازه خودی است و اینگونه اقدامات فریبنده را به حساب قدرت خود می گذارد.
در لینک زیر نفتکش هائی دیده می شوند که هم اکنون در آب های جهان در حرکتند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.