رفتن به محتوای اصلی

مسئول حفظ امنیت درون کشور با تروریست خون آشام!
23.08.2021 - 07:38
هنوز یک سالی از زمستان بی بهار 1357 نگذشته است، نهضت های آزادی بخش درست شده اند و باند منتظری، شیخ اصلی تروریست های تازه نفس، موسس آن هستند. و محمد منتظری هم صاحب امر. و البته پس از کشته شدن، اختیار امر در اختیار مهدی هاشمی و باند او افتاد که در مکرر گزارش های ساواک، نامش با تروریسم عجین شده بود.
بعد از 63 کلا عطای نهضت های آزادی بخش ( مروج تروریسم اسلامی) را به لقایش بخشیدند و 4 سالی از درگذشت شاه فقید و شروع جنگ نامقدس و خانمانسوز ایران و عراق می گذشت . چه صدام و چه خمینی ، به اسم اسلام و الله اکبر و قرآن ، به همدیگر موشک پرانی می کردند!
 
در این ایام، اطلاعات سپاه شکل گرفته بود و کاظمی مسئولیت آن را برعهده داشت. و قرارگاه رمضان درست شد که سپاه فعالیت مستقیما فعالیت برون مرزی را داشته باشد و گروهی هم از کُردهای عراق بودند. گروه اول بارزانی ها، که سرسپردگی شان را با سرکوب کردستان در همگامی با خلخالی و سپاه در 1359 پس داده بودند و جنایتی در کُردکشی نبود که قیاده موقت بارزانی ها علیه کردهای ایران انجام ندهند!
 
احمد وحیدی که قائم مقام و معاون امنیت داخلی سپاه بود به مسئولیت اطلاعات سپاه رسید. البته در دوران محسن رضایی هم به تاسیس وزارت اطلاعات کمک کرده بود و بسیاری از افرادی که از سپاه به وزارت اطلاعات رفتند از همین خط و ربط بودند.
 
فعالیت های برون مرزی سپاه در عراق و .. شروع شد. و پس از به قدرت رسیدن خامنه ای پس از مرگ خلیفه اول ( خمینی)، در سال 1369 (1990)گروه تروریستی سپاه قدس شکل گرفت و وحیدی فرمانده آن بود که تا آمدن خاتمی در 1376 (1997) ادامه یافت. و این دورانی است که در آمریکا، بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا است و تصور باطل او این است که می توان با مُلایان، رابطه برقرار کرد.
 

 

از نظر مطالعات امنیتی ، در سالهای 1362 (1983)تا 1367(1988) در دورانی که مسئولیت اطلاعات سپاه در اختیار احمد وحیدی قرار داشت، چه جنایتی برون مرزی در خاورمیانه اتفاق افتاده که اثر انگشت و رد پایی از وحیدی وجود ندارد ؟ جنایاتی که حزب الله (Hezbollah) از سپتامبر 1986 در فرانسه انجام داد؟ ماجرای تروریستی و هواپیما ربایی حزب الله در یونان در 1985؟
 
در سال 1364 هم که به دستور هاشمی رفسنجانی در ماجرای مک فارلین و ایران گیت، جزو مذاکره کننده ها بود؟ در وقایع لبنان، آیا احمد وحیدی، دست آموز تفکر یک جانی بالفطره مانند احمد متوسلیان، نقش مخرب نداشت؟
 
از روزی که احمد وحیدی به فرماندهی گروه تروریستی سپاه قدس رسید ( 73-1376) در کدام عملیات تروریستی ناآگاه و یا بدون نقش بوده ؟ در ترور شاپور بختیار (1991) ؛ در واقعه انفجار مرکز یهودیان (AMIA) در بوئنوس آیرس (1994)حمله به سفارت اسرائیل و ... ؟
 
در دوران رابطه پنهان القاعده (Al-Qaida) و جمهوری اسلامی، شخص مسئول رابط کسی جز احمد وحیدی بود؟ در پاکستان و افغانستان چه شخصی با ایمان الظواهری دیدار می کرد؟ آیا کسی جز احمد وحیدی بود؟
 
احمد وحیدی مدتها (1382-1384) معاون احمد شمخانی ( با سابقه تروریستی منصورون ) بود. در سالهای 1388 (2009)تا 1392 (2013)در دوران احمدی نژاد ، وزیر دفاع بوده که بیشترین کمک تدارکاتی برای عملیات تروریستی برون مرزی سپاه قدس داشت، [مانند عملیات 2009 که در کالیفرنیا می خواستند جمشید شارمهد را ترور کنند ؛ یا در 2010 در نیجر که راکت ایرانی به دست آمد؛ یا در 2011 که مامور سپاه قدس می خواست در رستورانی ، سفیر عربستان سعودی را بکشد ؛ یا 2011 در کراچی پاکستان که مامور ایرانی دیپلمات عربستان سعودی را کشت! یا در 2012 در دهلی نو هند که مامور سپاه قصد بمب گذاری داشت تا دیپلمات اسرائیلی کشته شود؛ یا 2012 در ترکیه که 4 سپاهی به اسرائیلی ها حمله کردند؛ یا در 2012 که در صوفیای بلغارستان مامور سپاه دستگیر شد که می خواست علیه کنیسه یهودیان کار تروریستی انجام دهد؛ یا 2012 در بانکوک تایلند که 3 سپاهی می خواستند به دیپلمات های اسرائیلی حمله کنند؛ یا در 2012 در نایروبی کنیا که 2 مامور سپاه قدس دستگیر شدند که برنامه برای طراحی بمب گذاری داشتند و مواد منفجره به دست آمد؛ یا در 2013 در نپال یک مامور ایرانی دستگیر شد که سفارت اسرائیل را تحت نظر داشت؛ یا در 2013 که در نیجریه 3 مامور ایرانی قصد داشتند که به توریست های اسرائیلی و آمریکایی حمله کنند؛ 2013 در بوسنی و ...] در کدام یک از این عملیات، وحیدی مطلع نبوده؟
 
جال چنین فردی با سوابق تروریستی بر کرسی وزارت کشور تکیه می زند؟ گرچه می توان پرسید که کدام وزیر کشور در فعالیت های تروریستی نقش مستقیم و غیر مستقیم نداشته اند؟ علی اکبر محتشمی پور؟ عبدالله نوری؟ علی محمد بشارتی ؟سید مصطفی تاجزاده؟ سید عبدالواحد موسوی لاری؟ مصطفی پور محمدی؟ کامران دانشجو؟ صادق محصولی؟ مصطفی محمدنجار ؟ عبدالرضا رحمانی فضلی؟ کدام یک گوش به فرمان سپاه قدس و مجری تروریسم اسلامی نبوده اند؟
 
حال قرار است که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) { از سال ۱۳۷۰ مجموعه شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی است } در اختیار یک تروریست قرار بگیرد که توسط وزارت کشور نظارت می‌شود. بماند که گروهی مامور، جلوی دوربین به کذا می نشینند و بنا به ماموریت می گویند که سپاه نقشی در سرکوب ندارد !
 
آیا یک تروریست اسلامی می تواند شیخ پلیس های ایران باشد؟ احمد وحیدی چه سابقه درخشان و قابل تامل دارد؟ هیچ! پس به قدرت رسیدن یک تروریست در کابینه رئیسی، چه پیامی دارد ؟ چه امنیتی را می تواند در کشور برقرار کند؟؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
گویا نیوز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.