رفتن به محتوای اصلی

لخت شدن در هیات امام حسین اشکالی ندارد اما لخت شدن در یک سریال اشکال دارد!
28.08.2021 - 07:47

سیدجواد هاشمی، بازیگر سینما و سیمای جمهوری اسلامی که اخیراً تصاویر برهنه او در سکانسی از سریال «زخم‌کاری» با واکنش گسترده‌‌ای همراه شد، طی مصاحبه‌‌ای گفت: «چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری و حرم امام حسین اشکالی ندارد، اما لخت شدن در یک سریال اشکال دارد؟»

براساس مصاحبه‌ای که از سیدجواد هاشمی در رسانه‌های ایران منتشر شد، او با اشاره به اینکه برهنه شدن او در سریال باعث شد تا از ورود او به یک برنامه تلویزیونی ممانعت به عمل آید، گفت: «بعد از انتشار این سکانس، به برنامه تلویزیونی راهم ندادند. من ظاهرا نه تنها در مورد این ماجرا، بلکه در همه موارد قربانی عرف غلط جامعه شده‌‌ام».

هاشمی با بیان اینکه چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام سوم شیعیان اشکالی ندارد، گفته است: «مداحان بسیاری داریم که برای عزاداری لخت می‌شوند. تلویزیون و فضای مجازی به راحتی آن‌ها را نشان می‌دهند، اگر لخت شدن ایراد دارد پس در هیات امام حسین مشکل بیشتری اشکال می‌کند.»

او در پاسخ به واکنش‌های روزهای اخیر، آن‌ها را به دو دسته شوخی‌ها و نظرات جدی که از سوی افراد مذهبی مطرح شده، تقسیم کرده و خطاب به دسته دوم گفته است که «هم در استخر لخت می‌شود و هم در هیات امام حسین به قصد سینه زدن».

این بازیگر هم‌چنین گفته سریال زخم‌کاری از فیلتر «ساترا»، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، که زیر نظر صداوسیمای جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، رد شده است. این در حالی است که حواشی این روزها باعث شد یک برنامه تلویزیونی مذهبی که قرار بود با حضور او در تاریخ اول شهریور ماه روی آنتن شبکه دو سیما برود، به دلایلی نامعلوم به تاخیر افتاد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
ایران وایر

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.