رفتن به محتوای اصلی

پیشنهادی خوب به قلم یک انسان بد
11.09.2021 - 10:32
 
 
سردار حسین شریعتمداری که در تمام هشت سال دفاع مقدس، یک روز هم تهران را به مقصد جبهه ای ترک نکرد و جوانی خود را به تلمذ در محضر اسدالله لاجوردی و بازجویی زندانیان سیاسی اوین و سپس همراهی با فلاحیان و همکاری با سعید امامی در وزارت اطلاعات و قلم‌فرسایی در دفترسیاسی سپاه و در نهایت نمایندگی رهبری در موسسه کیهان به پیری رسانده است، اخیرا با درج مقاله سرتاسر بغض و کینه و ادعاهای کذب و بی اساس که- شیوه ی پروپاگاندای وی است – پیشنهادی مطرح نموده که اگر فقط ده درصد از اصلاح طلبان به آن لبیک گویند خواب راحت را از او و تمام همفکرانش در اردوگاه اصولگرایان و فرصت طلبان لمیده بر خوان نعمت انقلاب سلب خواهد کرد.
اندیشه ها ، اظهارات و نوشتجات مغرضانه و غیر مستند وی طی لااقل سی سال گذشته شأن ایشان را در منظر روشنفکران و افکار عمومی آنچنان بی ارزش کرده است که دیگر حتی روزنامه نگاران جوان هم مطالب او را جدی نمی گیرند و همین بی توجهی ها حاصل آن شده که او به هر کس چنگ اندازد و صدایش را بلندتر کند تا شاید دیده شود.
او در آخرین نوشته اش با اقرار بر اینکه تیپ های افغانی فاطمیون و سوری زینبیون بدون اجازه دولت هایشان توسط ایران شکل گرفته است ، پیشنهاد خوبی داده که قهرا یک روی سخنش به فرمانده کل قوا و روی دیگر سخنش به اصلاح طلبان است:
تشکیل تیپ اصلاح طلبان برای اعزام به دره پنجشیر و پیوستن به جبهه مقاومت!؟
پیشنهاد به اصلاح طلبانی که برخلاف برادر حسین اکثریت السابقونش فرمانده و نیروهای داوطلب دفاع مقدس بوده اند و به لحاظ کثرت و تخصص ، ظرفیت تشکیل چند لشکر تمام عیار و بسیج نیروهای داوطلب را دارا هستند.
هم او و هم ستاد فرماندهی کل قوا و فرمانده سپاه می دانند که زبده ترین و باهوشترین فرماندهان دوران دفاع مقدس که دنبال سهم خواهی و رانت خواری نبوده اند، اکنون در اردوگاه اصلاح طلبانند.
ضرب المثلی است که می گوید: هر کسی از ظن خود شد یار من.
برادر حسین جنگ ندیده که کوچکترین درکی از اصلاح طلبان ندارد و شرکت در جنگ برایش فوبیا و حمله پانیک به ارمغان می آورد نمی داند که این پیشنهاد برای اصلاح طلبان چقدرجذاب و سازنده است.
البته مثل روز روشن است که این موضوع آنقدر هراس آور است که اگر تمام یا بخش کوچکی از جبهه اصلاحات و حتی ، تاکید می کنم اگر تنها اصلاح طلبان مستقر در شهرک محلاتی سپاه اعلام آمادگی کنند ، خواب را از چشمان آنان خواهد ربود.
با این حال به هیات مدیره جبهه اصلاحات توصیه می کنم با برخورداری از این ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد، طرح و برنامه و برآوردهای لجستیکی و تسلیحاتی خود را برای تشکیل یگان های مقاومت و دفاع از آزادی و استقلال شیعیان و تمام مظلومان افغان در دره پنجشیر، هرات ، مزار شریف متشکل از صف و ستاد اصلاح طلبان را برای فرمانده کل قوا اعلام نمایند.
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.