رفتن به محتوای اصلی

رییس بسیج رسانه: خامنه‌ای از وضعیت رسانه‌ها و جبهه رسانه‌ای انقلاب راضی نیست
15.10.2021 - 05:55

عباس محمدیان، رییس جدید سازمان بسیج رسانه کشور، با بیان اینکه «معنویت در رسانه‌ها فراموش شده است و رسانه‌ها در تبیین ولایت کم کاری می‌کنند»، گفت که علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، از اینکه «جبهه رسانه‌ای انقلاب» انتظارات او را برآورده نکرده ناراضی و گله‌مند است.

محمدیان که پیشتر پنج سال رییس بسیج رسانه خراسان رضوی بود، نوزدهم مهر ماه با حکم حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، به عنوان رییس بسیج رسانه کشور منصوب شده است.

رییس جدید سازمان بسیج رسانه کشور پنج‌شنبه شب در دیدار با مدیران کانون‌های بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: «انتظارات مقام رهبری از جبهه رسانه انقلاب برابر اذعان‌شان برآورده نشده و ابراز گله‌مندی داشتند و فرموده ایشان تکلیف و مسئولیت ما را سنگین کرده است، بنابراین باید با برنامه‌ریزی‌های جدید و تعیین نقشه راه بتوانیم در راستای خشنودی رهبری از جبهه رسانه انقلاب گام برداریم.»

او با تاکید براینکه «معنویت در رسانه‌ها فراموش شده است»، افزود: «رسانه‌ها به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی در تبیین ولایت کم کاری می‌کنند»، و باید شرایط و بستر در رسانه‌ها به سمت ترویج و توسعه معنویت باشد.

محمدیان اضافه کرد که برای ایجاد شرایط ترویج معنویت باید این موضوع از بستر وزارت فرهنگ و ارشاد به‌عنوان مطالبه جدی در دستور کار قرار گیرد و از جمله این مایه تاسف و برای جبهه انقلاب درد است که با گران شدن کاغذ و برای کاهش هزینه‌ها، صفحه شهدا در مطبوعات را حذف می‌کنند.

غلامرضا سلیمانی، فرمانده بسیج، نیز روز پنج‌شنبه بیست و دوم مهر ماه، با بیان اینکه «امروز کشور دچار مشکلاتی شده اما ایران اسلامی جزیره امن و با ثبات جهان است»، گفت: «دشمن با ماهواره و فضای مجازی قصد دارد تاریخ را تحریف کرده و اراده مردم را متزلزل کند چرا که می‌داند امید مردم به آینده است که سبب پیروزی ما شده است.»

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.