رفتن به محتوای اصلی

احمدی‌نژاد: 'اخبار کذب' منتشر می‌کنند!
18.10.2021 - 18:54

 

خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران گزارش کرده است که محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری پیشین ایران، که برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۰ به امارات متحده عربی سفر کرده بود، "به توصیه مسئولان این کشور، مجبور شد سفر خود را نیمه‌کاره رها کند". همزمان منابع نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در پستی تلگرامی می‌گویند "باندهای فاسد امنیتی" در واکنش به استقبال از او اقدام به انتشار "اخبار کذب" کرده‌اند. سایت دولت بهار نیز در همین خصوص بیانیه‌ای را منتشر کرده است.

در این بیانیه آقای احمدی‌نژاد از مسئولان و پلیس دبی و ابوظبی "تشکر" کرده است. او گفته مسئولان نمایشگاه و پلیس "همکاری کردند تا ما بتوانیم براحتی تردد کنیم و سفر را بخوبی انجام بدهیم".

آقای احمدی نژاد که شب گذشته به تهران بازگشته است، در توضیح این سفر نوشته "در ابتدا برای سه روز برنامه‌ریزی شده بود، بعدا دوستان بررسی کاملتری کردند و دیدیم که در طول سه روز نمی توانیم برنامه های پیش بینی شده را اجرا کنیم، در نتیجه تبدیل به سفر پنج روزه شد و الان سفر به پایان رسیده و در تهران در خدمت شما هستیم".

جزئیات و برنامه‌‌ریزی و یا هماهنگیهای انجام شده برای سفر آقای احمدی‌نژاد به امارات از سوی مقامات ایران و امارات متحده عربی منتشر نشده است.

با این حال خبرگزاری فارس می‌گوید این سفر "نیمه کاره" مانده و نوشته است "گفته می‌شود محمود احمدی‌نژاد در این سفر موفق به تحقق هیچکدام از اهدافش نشد". علاوه بر رسانه‌های داخلی در ایران، وبسایت روزنامه "جروزلم پست" در اسرائیل نیز این خبر را بازتاب داده و نوشته احمدی‌نژاد با توصیه مقامات امارات سفر خود را نیمه‌کاره رها کرد.


پایان پست Twitter, 1

نمایشگاه اکسپوی رویدادی برای نمایش دستاوردهای کشورهاست. نمایشگاه ۲۰۲۰ که ابتدا قرار بود سال گذشته برگزار شود به دلیل همه گیری کرونا به اکتبر ۲۰۲۱ موکول شد. پارلمان اروپا ماه گذشته به دلیل سابقه حقوق بشر در این امارات به تحریم نمایشگاه امارات رای داد و از سایر کشورهای عضو خواست در این رویداد شرکت نکنند.

آقای احمدی‌نژاد در بیانیه خود با تاکید بر "اهمیت نمایشگاه اکسپو" و "اهمیت حضور ایران" گفته گزارشی کامل از این سفر منتشر خواهد کرد.

او همچنین اضافه کرده است که "از رسانه ها که کمک کردند تا اهداف و برنامه های سفر منعکس شود تشکر می‌کنم".

کانال تلگرامی دولت بهار همچنین نوشته او بلافاصله پس از بازگشت از سفر دبی، صبح امروز، در میدان ۷۲ نارمک "دیدار مردمی" خود را آغاز کرده است. محمود احمدی‌نژاد به طور معمول در خانه‌‌اش در نارمک با مردم دیدار می‌کند.

سایت بهار تصویری از دیدار محمد حسینی، سفیر ایران در امارات با آقای احمدی‌نژاد در فرودگاه دوبی منتشر کرده است

 

سایت بهار تصویری از دیدار محمد حسینی، سفیر ایران در امارات با آقای احمدی‌نژاد در فرودگاه دوبی منتشر کرده است

واکنشها به سفر آقای احمدی نژاد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.