رفتن به محتوای اصلی

زندانیان سیاسی کوتاه نمی‌آیند
14.11.2021 - 09:22
 
 
ظهر پنجشنبه ۲۰ آبان در بلندگو اسمم را خواندند و گفتند که اداره ی حفاظت با شما کار دارد. همراه یک نگهبان به آن سمت رفتیم ولی مرا به کمی دورتر یعنی جنب قسمت اعزام بردند و گفتند باید به زندان رجایی شهر منتقل شوی.
موضوع طبق معمول اراده ی ضابطان امنیتی و بازجویان بود نه مسئولان زندان؛ ضابطان متوهمی که گپ و گفت من با جوانان سیاسی را خطرناک می‌دانند. با معاون اوین صحبت کردم و گفتم که این انتقال غیرقانونی است و با آن مخالفم و فشاری مضاعف هم بر خانواده ایجاد می کند که باید برای ملاقات به کرج بیایند. البته امنیتی ها می توانستند به زور مرا ببرند چون می دانستند که با پای خودم سوار ماشین نخواهم شد، مقاومت و داد و فریاد می کنم و لذا مجبورند با خشونت دستبند و پابند بزنند و بلندم کنند و داخل ماشین بیاندازند.
آقای یوسفی معاون داخلی اوین وقتی مخالفت من را دید با عکس‌العملی قانونی و آرام گفت پس فعلاً در بند قرنطینه باشید تا ببینیم چه می‌شود کرد. بعد از چند ساعت مطلع شدم که ایشان با رئیس زندان صحبت کرده و او هم بر خلاف مدیران ضعیف که تابع نیروهای اطلاعاتی هستند، به اصرار آنان توجه نکرده و دستور داده است در داخل خود اوین به بند ۶ و یا ۴ منتقل شوم. دو روز آخر هفته محترمانه در قرنطینه اسکان داده شدم و عصر شنبه به بند ۴ منتقلم کردند.
برخورد قانونی و محترمانه ی آقای هاشمی رئیس اوین و معاون داخلی ایشان منجر به جلوگیری از یک حادثه ی پر سر و صدا شد که معمولاً مسئولان و نیروهای امنیتی در چنین مواقعی ایجاد می کنند.
نیروهای تندرو و متوهم باید بدانند این حق قانونی زندانی سیاسی است که در بند عمومی با سایرین به برگزاری جلسات بپردازد و فشار ضابطان امنیتی نخواهد توانست زندانیان را مرعوب کرده تا آرمان هایشان را دنبال نکنند.
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰
Kan være et billede af 2 personer og personer, der sidder
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.