رفتن به محتوای اصلی

افراد «قرص خور»ِ مورد نظر دوشوکی، که روان پریش هستند و مهمل می گویند،واحدی و علیزاده هستند
06.01.2022 - 07:35

خدا را شکر که در اینترنت امکان کشف حقایق به صورت سریع هست، والّا چه سوء تفاهم ها که به وجود نمی آمد!

ابتدا شرح ماجرا:
جناب آقای دکتر عبدالستار دوشوکی، که معروف حضور همگان در عرصه ی سیاست ایران هستند، دیروز مطلبی در «خبرنامه گویا» منتشر کردند با عنوان «واق واق موجودی به نام اکبر خوشکوشک در کلاب هاوس علیه اینجانب» که بسیار مطلب عالی و پر خواننده و پر محتوا و آموزنده و تحذیر دهنده و شیرین و کوبنده ای بود، در باره اتاقی که با حضور «اکبر خوشکوشک»، قاتل درجه یک زنجیره ای، و قاتل فریدون فرخزاد و اهل قلم مخالف جمهوری اسلامی برگزار شده بود که کماکان در صفحه ی اول گویا موجود است و به خوانندگان گرامی توصیه می کنم این مطلب را مطالعه بفرمایند.

جناب دکتر، در بخشی از این مطلب نوشته اند:
«...متاسفانه در آن اطاق کلاب هاوس افراد "قرص خور" دیگری نیز بودند که ظاهرا خود را اپوزیسیون نظام معرفی می کنند اما "ارادت" خود را به اکبر خوشکوشک اعلام می کنند و از دیگران می خواهند باعث رنجش خاطر خوشکوشک نشوند؛ و همیشه با زرنگی خاص خود مبلغ کلاب هاوس هستند. باید گفت عجب؟ صدالبته مهملات این مهره روانپرش پشیزی ارزشی ندارد. اما از آنجایی که بخشی از طرح نهاد های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی است و هزاران نفر در آن اطاق حضور داشتند لازم است در مورد چند نکته روشنگری کنم...»

با خواندن این پاراگراف از مطلب جناب دکتر، این سوال برای من پیش آمد که این آدمِ «قرص خور» که «ظاهرا خود را اپوزیسیون معرفی می کند» و «ارادت خود را به اکبر خوشکوشک» در یک جمع ۸۰۰۰ نفره «اعلام می کند» و «از دیگران می خواهد که باعث رنجش خاطر خوشکوشک نشوند» و طرف روان پریش هم هست و مهمل می بافد، کیست و این موجود که باید یک پدیده خاص و ویژه در میان «شبه اپوزیسیون» باشد چطور تا حالا از دید ما پنهان مانده است؟

باری همین طور انگشت به دهان مانده بودم که ناگهان به سر م زد نکند منظور جناب دکتر دوشوکی، خودِ من -یعنی ف. م. سخن- هستم، که هم قرص اعصاب مصرف می کنم، هم در اتاق خوشکوشک حضور داشتم و به اکبر آقا اظهار ارادت کردم، هم از این که خاطر نازک و باریک آقای خوشکوشک در آن جلسه که همه به او حمله آورده بودند آزرده شده بود عذرخواهی کردم، هم آقای دکتر در مطالب گذشته شان نیمچه اشاره ای به روان پریش بودن من کرده بودند و نوشته های مرا مهمل خوانده بودند، باری نکند منظور ایشان خودِ من باشم.

در همین اندیشه ها بودم که فایل گفت و گوی جناب کیانوش توکلی مدیر محترم سایت «ایران گلوبال» که در برنامه جناب آقای حسن اعتمادی که جناب دکتر دوشوکی هم در آن حضور داشتند به دست ام رسید و نفس راحتی کشیدم که نظر ایشان من -ف. م. سخن- نبوده ام، بلکه آقایان مجتبی واحدی و حسین علیزاده بوده اند، و سوء برداشت از من بوده است و چقدر بد است در جایی که اسم افراد بد طینت به طور مشخص برده نمی شود، آدم بعضی مطالب را به خودش می گیرد! :)

صحبت های جناب دکتر را در باره ی قرص خوردن آقایان مجتبی واحدی و حسین علیزاده در زیر می بینید و نوار کامل این سخنان را هم در همین جا مشاهده می کنید که بعدا کسی نگوید چیزی «تقطیع شده است» و منظور ما آقای واحدی و آقای علیزاده نبوده است!

دکتر دوشوکی: قرص خور ها آقایان مجتبی واحدی و حسین علیزاده هستند!

برنامه کامل جناب آقای حسن اعتمادی در تلویزیون اندیشه و گفت و گو با آقایان کیانوش توکلی و دکتر عبدالستار دوشوکی

سرِ کار گذاشتن و تیکه انداختن ف.م.سخن به اکبر خوشکوشک و خشم گرفتن خوشکوشک و به بیرون پرتاب شدن سخن!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
گویا نیوز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.