رفتن به محتوای اصلی

خضریان هم دهانش را خواهد بست؟!
08.01.2022 - 09:24

Missing media item.

ساعاتی پس از انتشار توییت اولیانوف که در آن نه تنها به ساحت وزیر خارجه سابق جناب دکتر ظریف که به حاکمیت ملی ایران توهین کرده بود وی مجبور شد به علت موج نفرت ایرانیان غیور این توییت را حذف کند و دهانش را ببندد.

توهین اولیانوف به ساحت نماد دیپلماسی ایرانی دو روز پس از ابراز دریوزگی باقری کنی پیش خود او و یک روز پس از اخطار علی خضریان نماینده مجلس اقلیت به وزارت خارجه و درخواست برکناری همه اطرافیان ظریف از مناصب مهم در وزارت خارجه اتفاق افتاد.

شاید روس‌ها و روس زدگان داخلی گمان برده اند که اکنون وقت بی اعتبار کردن سیاستمدارانی است که در خط و خدمت سیاست روسیه نیستند و رقیب جناح اصولگرا هستند. یعنی باید کاری مشترک کنند تا هم اصولگرایان از دست این رقیبان داخلی خلاص شوند و هم روس ها دیگر مزاحمی در ایران بر سر راه خود نداشته باشند.

از این روست که گویا نوعی همدستی و هماهنگی میان برخی اصولگرایان و روس ها وجود دارد تا مسیر استیلای روس و حذف سیاستمداران معتدل و اصلاح طلب هموار شود.

خشم اولیانوف از سخنان دکتر ظریف نشان داد که ظریف درست به هدف زده و با روکردن دست روس‌های خبيث خدمت بزرگی به ایران کرده است.

منتظریم تا ببینیم نماینده بی سواد مجلس اصولگرا همچنان پیگیر احضار وزیر خارجه به مجلس و مطالبه برکناری اطرافیان ظریف خواهد بود یا او هم مثل اولیانوف دهانش را خواهد بست؟

به دولت و مجلس اصولگرا که تمایلات روس گرایانه اشان مخفی نمانده است باید گفت بوی کباب نیست که به دماغشان خورده است که بوی چیز دیگری است و اساسا خير و خبری در مسکو نیست. استراتيجيست! ها باید این مسائل را خوب فهمیده باشند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.