رفتن به محتوای اصلی

زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون با قرص خودکشی کرد
02.03.2022 - 07:05

 

Missing media item.

کاربری در فیسبوک کردنوشت :متاسفانه زهره فکورصبور چند ساعت پیش با قرص خودکشی کرد و فوت کرد.
چند ساعت قبل از خودکشیش دو پست گذاشته. اول فیلمی مذهبی با عنوان خدایا شکرت و بعدی مصاحبه‌ش با زنده‌رود که آرزو کرده بود هرگز وارد سینما نمی‌شد و کاش ازدواج می‌کرد و بچه‌دار می‌شد.
فکور صبور متولد پنجاه و هفت بود. عکسش موید این حقیقت تلخه که زندگی دوگانه جوانان بعد از انقلاب باعث شده افسرده‌ و سردرگم بشن. این حسی بود که من با دیدن عکسا و فیلمای مختلفش در صفحه‌ش گرفتم.."

وی در روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت هشت شب ، در خانه ی خود با خوردن بیش از اندازه ی قرص، اقدام به خودکشی کرد. او به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد خبر درگذشتش اعلام گردید

 

زهره فکورصبور (۱ فروردین ۱۳۵۷ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران بود. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود. زهره فکور صبور ۱۰ اسفند درگذشت 

نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری‌اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد. بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

 

بازیگر معروف سینما و تلویزیون "خودکشی کرد"

رادیو فردا - پزشکی قانونی هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر جوان را اعلام نکرده‌، اما خبرگزاری تسنیم به‌نقل از همسر او در گفتگو با پلیس نوشته است: «خانم صبور جواب تلفنم را نمی‌داد که نگرانش شدم. درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن درِ خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.»

بر اساس این گزارش، تلاش کارکنان اورژانس برای احیای زهره فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف یکصد عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

لینک به گزارش تصویری: مرگ شوکه کننده زهره فکورصبور بازیگر سینما و تلویزیون

به گزارش ایران وایر همسر زهره فکور صبرو گفته است: «وقتی جواب لفن‌همراهم را نداد به خانه آمدم و پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده و به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.»

بر اساس تحقیقات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس او اقدام به مصرف دستکم ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش کرده بود. خبرگزاری فارس نیز مصرف «تعدادی قرص» توسط او را تایید کرده است.

این بازیگر در آخرین پست اینستاگرامی خود که شب گذشته پست کرده است نوشته: « بسیار روز خوبی داشتم بعد از سالها در کنار عزیزان اصفهان و گروه خووووووب برنامه زنده رود، الهی همیشه خدا هوای دل تک تک دوستان رو داشته باشه.»

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.