رفتن به محتوای اصلی

ابراهیم سلیمانی دادستان جانی عنبرآباد را بشناسید
02.03.2022 - 11:35

ابراهیم سلیمانی توسط ابراهیم رئیسی بعنوان دادستان عنبرآباد کرمان انتخاب شد تا جوانان و مردم کرمان را از دم تیغ بگذراند.

کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام، ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ابراهیم سلیمانی دادستان عنبرآباد، عامل اعدام جوانان و مردم کرمان است. وی از عوامل بازداشت، صدور احکام سنگین، قتل و غارت و دزدی در کرمان است.

یک هموطن اهل کرمان که نخواست نامش فاش شود به کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام گفت: «ابراهیم سلیمانی دادستان عنبرآباد در صدور حکم اعدام برای بسیاری از جوانان نقش مستقیم داشته است. یکی از این جوان هایی که اعدام شد جاسم قنبری است. جاسم قنبری، جوان ۳۰ ساله اهل شهرستان دلگان بود که ساعت ۶ صبح روز شنبه هفتم اسفندماه۱۴۰۰ با اتهام جابجایی مواد مخدر، در زندان جیرفت اعدام شد.»

این هموطن افزود: «این جانی مدت کمی است که در عنبرآباد سرکار آمده ولی از روزی که او بر مسند دادستانی این شهرستان نشسته است، فقط جوان اعدام می کند. او خون مردم را در شیشه کرده است. عکس این خائن را به نمایش بگذارید تا مردم او را بشناسد. او زندگی ما را سیاه کرده است.»

ابراهیم سلیمانی دادستان عنبرآباد کیست؟

ابراهیم سلیمانی فارغ التحصیل کارشناسی دانشگاه علوم قضایی تهران است که از سال ۹۲ وارد دستگاه قضاییه «جمهوری اسلامی» شده است.

وی در سمتهای مختلفی از جمله دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد، دادیار مامور در شعبه ۴ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت و بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، به دستگاه سرکوب و اعدام دیکتاتوری ولایت فقیه، خدمت کرده است.

قابل توجه اینکه به تاکید خبرگزاری قوه قضاییه، انتصاب کلیه قضات و روسای حوزه های قضایی و دادستانها با امضای شخص ابراهیم رئیسی انجام می شود. این بدان معناست که ملاک و معیار برای نصب قضات و دادستان ها میزان سنگدلی آنها علیه مرم تعیین شده و توسط رئیسی که خود از عاملان قتل عام سال ۶۷ است نصب می شوند.

ابراهیم سلیمانی در سخنان خود تاکید کرده است که با «برهم زنندگان امنیت و آسایش» مردم و جامعه! «به شدت برخورد خواهد شد».

گفتنی است بر اساس تجارب ۴۰ سال گذشته، «برهم زنندگان امنیت و آسایش» به جوانانی گفته می شود که به دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران، اعتراض می کنند و «برخورد شدید» نیز چیزی جز زندان و شکنجه و اعدام نیست.

این جنایتکار همچنین در بازدید از شرکت های پخش مواد غذایی در کرمان، بجای حل و فصل مشکلات مردمی که زیر خط فقر بسر می برند و نان شب ندارند، از جلوگیری از فرار مالیاتی صحبت کرده و تهدید به پلمپ شرکتهای خاطی کرده بود.

به این ترتیب مشخص می شود فردی که توسط ابراهیم رئیس معروف به «قصاب مردم ایران» نصب شود و از سال ۹۲ تا کنون به مدت ۸ سال در ماشین آدم کشی نظام جهنمی «جمهوری اسلامی» یعنی دستگاه قضاییه خدمت کرده باشد، تا کجا قصی القلب و بیرحم است و چطور جان مردم را در کرمان به لبشان رسانده است.

مردم کرمان و تمامی مردم ایران این جانیان و شکنجه گران را نه فراموش می‌کنند و نه می‌بخشند. روز محاکمه و حسابرسی از آنها، همچون همه دیکتاتورها و سرکوبگران در تاریخ، بی تردید فرا می رسد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کانون حقوق بشری نه به زندان
برگرفته از:
سایت جوانه ها

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.