رفتن به محتوای اصلی

تجربه های عالی در نروژ در بهار 2022
10.03.2022 - 08:34
برگردان:
مهرداد سید عسگری

 

رویدادهای اسکی

برای بیش از صد سال، Holmenkollen در اسلو میزبان مسابقات پرش اسکی و اسکی کراس کانتری بوده است و مارس 2022 130 سال از اولین رویداد پرش اسکی در آنجا برگزار می شود.

بین 4 مارس و 6 مارس، یکی از بزرگترین و مشهورترین فستیوال های اسکی نروژ با رویدادهای بین المللی اسکی و کراس کانتری در دستور کار برگزار می شود.

در اواخر ماه مارس، فینال جام جهانی بیاتلون بین 17 تا 20 مارس در Holmenkollen برگزار خواهد شد.
نوبرانه های فرهنگی

گاهی اوقات لذت بخش ترین چیزها در نروژ چیزهای کوچک هستند. برای بسیاری از نروژی‌ها، اولین آبجو یا آبجو در فضای باز سال چیزی است که از آن لذت می‌برند. این لحظه ای است که کسانی که در شهرها زندگی می کنند بیشتر قدردانی می کنند.

از آنجایی که دما شروع به افزایش می‌کند و خورشید ظاهر منظم‌تری پیدا می‌کند، صندلی‌های بیرون از بارها و رستوران‌ها مملو از افراد محلی می‌شود که در پوست گوسفند پیچیده شده‌اند و اولین آبجوی سال خود را در فضای باز شیر می‌دهند.

از اسکی بهاری نهایت استفاده را ببرید

برای بسیاری از مردم، بهار زمان مناسبی از سال برای اسکی آلپاین در نروژ است. اول اینکه هنوز مقدار زیادی برف وجود دارد. علاوه بر این، در زمستان آنقدر سخت و فشرده نیست.

بیشتر استراحتگاه ها تا اواخر آوریل باز خواهند بود، اگرچه برخی مناطق شمالی یا کوهستانی بیشتر تا ماه می باز خواهند بود.

آب و هوای معتدل‌تر، تجربه لذت‌بخش‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد، زیرا نیازی به بستن آن‌ها نیست، و بسیاری از استراحتگاه‌ها جشنواره‌های فضای باز و رویدادهای پس از اسکی را برنامه‌ریزی می‌کنند.

شلوغ ترین زمان در دامنه های نروژ در طول بهار معمولا عید پاک است.

جشنواره ها و نمایشگاه ها

موسیقی و فرهنگ زیادی برای دیدن در نروژ بین مارس و مه وجود دارد. اواسط مارس از جشنواره زمستانی نارویک استقبال می کند که به رویدادهای ورزش های زمستانی، کارناوال ها، کنسرت ها و اجراهای اپرا اختصاص دارد.
در آغاز ماه، استاوانگر وینفست وجود دارد که یک جشن یک هفته ای برای دوستداران غذا و شراب در امتداد ساحل جنوب غربی نروژ است.
آوریل جشنواره جاز Voss و جشنواره متال اینفرنو در اسلو را برای دوستداران موسیقی برگزار می کند.
پایان ماه می جشنواره بین‌المللی برگن، یکی از برجسته‌ترین جشنواره‌های باله کلاسیک و اپرا در اسکاندیناوی برگزار می‌شود.
و در نهایت، طرفداران جاز می توانند منتظر جشنواره جاز استاوانگر در اوایل ماه مه باشند.

عید پاک و زیباییهای ان

عید پاک در 17 آوریل امسال است، که به معنای سنت‌های فراوانی است که باید به آن دست پیدا کرد، خواه از پرتقال‌ها و کویک لونسج، جمع‌کردن در påskekrimmen، یا جنایات عید پاک، یا ترتیب دادن یک شکار تخم‌مرغ عید پاک برای بچه‌ها باشد.

از طرف دیگر، می توانید مسابقه معروف عید پاک NRK را تنظیم کنید. اما، البته، عید پاک به معنای زمان زیادی از تعطیلات و تعطیلات رسمی است، که ما را به نقطه بعدی می رساند…

آبدره ها و آبشارهای نروژ را ببینید

این کشور به خاطر آبدره ها و آبشارهایش معروف است که در تمام مواقع سال دیدنی هستند. بهار بهترین زمان سال برای دیدن آبدره ها و آبشارهای این کشور است.

ماه می بهترین زمان برای دیدن آبشارهای نروژ است زیرا برف ها آب می شوند و از کوه ها می ریزند. ماه می همچنین بهترین زمان برای برنامه ریزی سفر برای دیدن آبدره های نروژ است.

دلیل این امر این است که در جنوب غربی نروژ، هزاران درخت میوه در امتداد آبدره‌ها شکوفا می‌شوند، با توجه به ظاهر تازه بهاری اطراف، در عین حال، کوه‌ها همچنان مملو از برف خواهند بود و منظره‌ای تماشایی را به وجود می‌آورند.

جشن ۱۷ ماه می

نروژ برای اولین بار در سه سال گذشته میزبان جشن های معمولی 17 مه خواهد بود. 17 مه یا روز قانون اساسی، روز جشن ملی این کشور است.

روزی است که نروژ یک کشور مستقل اعلام شد.

این روز یک تعطیل رسمی است و مردم را می بیند که لباس های ملی خود را پوشیده و در رژه ها و گروه های راهپیمایی در سراسر کشور شرکت می کنند.

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

مهرداد سیدعسگری
برگرفته از:
THE LOCAL.NO

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.