رفتن به محتوای اصلی

اسکندر، چنگیز و اعراب نتوانستند؛ شما هم بازنده خواهيد شد ؟
21.03.2022 - 09:36

 

آقای رئیسی حذف هفت‌سین نشانگر افکار خطرناک علیه ملت و ایرانی‌هاست

روز گذشته به مناسبت آغاز سال جدید شمسی و نوروز باستانی ایران که ریشه چند هزار ساله دارد، صداوسیما برنامه ای برای ابراهیم‌رئیسی به عنوان اولین شخصیت بعد از رهبری، ساخته بود که در آن هیچ اثری از آثار و سنت‌های نوروز ایرانی دیده نمی‌شد و در راستای حذف اکثریت ملت با تفکرات مختلف که مدت‌هاست کلید خورده، تیم سازنده این نمایش‌نامه سفره بابرکت هفت‌سین را از کادر منتشر شده فیلم رئیسی جمع کرده بودند.

رئیسی که همواره نشان داده برنامه‌ها را برای او دست‌های دیگر برنامه‌ریزی می‌کنند و او فقط در این میان بازیگر است(مانند ستایس تبلیغاتی از امیرتتلو) در این زمینه نیز بی‌شک نه ذکاوت لازم را داشته که بداند پشت‌صحنه پیام نوروزی بدون هفت‌سین چه پیامی دارد و نه آنقدر به فکر این آیین باشکوه بوده که خود دلواپس صحنه‌آرایی پیام نوروزی‌اش باشد.

هر چند در این فیلم ضبط شده و ساختگی فرصت برای بازنگری بوده ولی بی‌شک تیمی که این برنامه را ساختند با نیت قبلی اقدام به حذف هفت‌سین، این سنت ایرانیان کردند. نیت و افکاری خطرناک که آنرا برگرفته از نفوذ تفکرات ضد ایرانی می‌توان تحلیل کرد.به راستی حاکمیت ما در این زمینه با طالبان وجه مشترک دارد

ولی از آنجایی که آداب و سنت‌های ایرانی برای مردم ارزش فراوانی دارد این شیطنت از چشم ملت ایران و ایرانیان سراسر دنیا پنهان نماند و مجری و عوامل این اقدام در فضای مجازی و حقیقی زیر سوال برده شدند.

تاریخ نشان داده همان‌طور که مغول و بدتر از آن نتوانستند این سنت‌ها را از مردم ایران بگیرند هیچ حکومتی نیز در این مسیر موفق نخواهد شد بنابراین جماعت مذکور نیز به این نکته توجه داشته باشند و بدانند که ایستادن مقابل تاریخ و سنت یک ملت دستاوردی برای‌شان نخواهد داشت برای همین بیشتر از این خود را در چشم میلیون‌ها ایرانی بخاطر خوشایند چندین نفر نامطلوب جلوه ندهید.

نیازی نیست برای آنکه یک تفکر دیگر را جا بیندازید به نابودی سایر افکار و عقاید بپردازید کافی است برتری آن عقیده را برای مردم ثابت کنید تا فطرت‌های پاک به سمت آن بیایند در غیر این صورت با حذف عقاید، سنت‌ها و باورهای یک ملت کسی نمی‌تواند به دل ایرانیان نفوذ داشته باشد، پس بیخود آب در هاون نکوبید.

*تحلیل_زمانه

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.