رفتن به محتوای اصلی

● کامنت‌های پیشین کاربران تا 25 ژوئن 2022 برابر با 4 تیر 1401

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
22.04.2022 - 21:17

اتفاقا این یک سیاست هست که شور عمومی در جامعه بوجود بیاورن ومردم رو احساسی بکنن که روسیه خطری برای سوئد محسوب میشود، در حالی که اصلا چنین نیست، سوئد همیشه با غرب همکاری کرده ولی باز هم مستقل مانده. بی

اتفاقا این یک سیاست هست که شور عمومی در جامعه بوجود بیاورن ومردم رو احساسی بکنن که روسیه خطری برای سوئد محسوب میشود، در حالی که اصلا چنین نیست، سوئد همیشه با غرب همکاری کرده ولی باز هم مستقل مانده. بیطرفی بهترین حالت برای سوئد هستش. نه به ناتو برای سوئد.
نوشته شده توسط: پگاه ستایش
22.04.2022 - 08:01

نوشته بسیار مفیدی بود و امیدوارم از این قبیل مدام منتشر کنید تا بلکه این امت اسلامی بتوانند گرگ در لباس میش را بهتر بشناسند

نوشته شده توسط: پگاه ستایش
22.04.2022 - 07:30

این ترفند دیگر آنقدر مصرف شده که بچه شیرخوار هم قبولش نمیکنه. توی مدرسه یک قلدری داشتیم که جلو دیگران هرچه از دهنش در میامد به طرف میگفت بعد میرفت و خیلی خصوصی ودر خلوت عذرخواهی میکرد.

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
22.04.2022 - 03:22

Hoas Asadi متاسفانه بلوک چپ از جمله سوسیال دموکرات ها از این تهدیدهای بی نتیجه همیشه کرده اند .‌ نگاهی به فضای مجازی نشان می دهد که آستانه تحمل مردم سوئد به نقطه بی بازگشتی رسیده است که در ادامه اش

Hoas Asadi
متاسفانه بلوک چپ از جمله سوسیال دموکرات ها از این تهدیدهای بی نتیجه همیشه کرده اند .‌ نگاهی به فضای مجازی نشان می دهد که آستانه تحمل مردم سوئد به نقطه بی بازگشتی رسیده است که در ادامه اش تر و خشک را می سوزاند . شعور سیاسی چپ سوئد ، آنچنان منجمد بوده و هست که قادر به درک وضعیت نبود . بیش از دو دهه است نیروهای واقعی دمکرات از ایرانی تباران خطرات اسلام سیاسی و نقش مساجد و ... را نوشته اند، اما چپ ها، چه از نوع ایرانی و سوئدی اش، ما را متهم به اسلام فوبیا کرده اند و اینکه نظرات مان در جهت کمک به راسیست ها پیش می رود . حال چپ خفه شده و ناظر صحنه است .
نوشته شده توسط: کیانوش توکلی
22.04.2022 - 03:19

Kianosh Tavakkoli قرآن سوزی به دلیل شکایت پلیس سوئد ممنوع شد بدین معنی که پالودان حق آتش زدن قرآن را فعلا ندارد

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
22.04.2022 - 03:19

Ali Sharifat چیزی نیست یه حزبه گشته دیده چکار کنه مردم سوئد از مهاجرا متنفر بشن گشته دیده تنها گروهی که نقطه ضعف دارن این ها هستن و اگر در پنج ماه آینده در انتخابات حزب ضد مهاجر بالا بیاد اونوقت

Ali Sharifat
چیزی نیست یه حزبه گشته دیده چکار کنه مردم سوئد از مهاجرا متنفر بشن گشته دیده تنها گروهی که نقطه ضعف دارن این ها هستن و اگر در پنج ماه آینده در انتخابات حزب ضد مهاجر بالا بیاد اونوقت دیگه فقط مسلمونا تو این داستان ضرر نمیکنن همه مهاجرا چه از مسیحی و مسلمون و هر دینی که داری یا نداری و این اخباری که شما پخش میکنی دقیقا چیزیه که اون حزب میخواد تشکر از باز نشر این خبر در واقع داری میزنی به خودمون برادر من مسلمون نیستم ولی عقل سلیمی دارم که حداقل کاری نکنم که اون حزب ضد مهاجر دنبالشه شما هم قربانی سیاست میشید و شدید نه فقط شما بلکه خیلی از مردمانی که فکر میکنن بیشتر بقیه میفهمن
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
22.04.2022 - 03:17

Freshteh Haghighatjoo کتاب سوزی عمل زشتی است ولی یک مسئله مهم که نباید نادیده گرفته شود وجود اسلام وارد شده از جوامع عقب افتاده شرق در جوامع متمدن غربی به عنوان اتش زیر خاکستر جهل و وحشی گری که

Freshteh Haghighatjoo
کتاب سوزی عمل زشتی است ولی یک مسئله مهم که نباید نادیده گرفته شود وجود اسلام وارد شده از جوامع عقب افتاده شرق در جوامع متمدن غربی به عنوان اتش زیر خاکستر جهل و وحشی گری که دیر یا زود جامعه را به اتش تروریسم و کشتار خواهد سوزاند. کشورهای اروپایی باید برای جلوگیری از این فاجعه راه حل ها را در نظر بگیرند از اموزش و پرورش نسل جوان مسلمان و جلوگیری از رشد محله ها یا گتو های اسلامی برای جذب و تحلیل خانواده های اسلامی در فرهنگ دمکراتیک و تا اخراج و دیپورت عوامل مجرم و کشف عناصر نفوذی گروهای تروریست.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
22.04.2022 - 01:16

این اخوند اطلاعاتی خود را هودار سر سخت امیر عباس فخر اور جا زده است و شب و روز در کلاب هاوس سخنرانی های تندی ظاهرا علیه رژیم می کند

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
22.04.2022 - 01:15

من حدود 6 بار در کلاب هاوس فومنی شرکت کردم . این آقا من گمان میکنم یا امنیتی هست ویا یک آدم از جان گذشته . بشدت ضد نظام و شخص خامنه ای و ضد اصلاح طلبان. البته

من حدود 6 بار در کلاب هاوس فومنی شرکت کردم . این آقا من گمان میکنم یا امنیتی هست ویا یک آدم از جان گذشته . بشدت ضد نظام و شخص خامنه ای و ضد اصلاح طلبان. البته این دو محور راهبردی در بین اپوزیسون خارج کشور هم ماشالله طرفدار کم ندارد؟ اینطور نیست!
نوشته شده توسط: تبریزی
21.04.2022 - 04:12

بدبختانه نویسنده این نوشتار عرب ستیزی و آریاپرستی را جایگزین نقد دین اسلام کرده است، آن هم با به کارگیری واژگان فرهنگ رژیم پهلوی! برای نمونه .....

..... نویسنده می گوید: "..... عناصری مانند پرستش علی بیان از خودبیگانگی در برابر استعمار عرب می باشد! ....." این نویسنده در نوشته های دیگری هم که نوشته است بدبختانه عرب ستیزی را جایگزین نقد دین اسلام کرده است اما نقد بی طرفانه، آکادمیک و روشنگرانه دین اسلام پیوندی با به کارگیری واژه های ناسیونایستی و نژادپرستانه و بدگوئی از عرب ها و آریاپرستی و توهین به عرب ها و مغول ها و دیگران ندارد!
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
19.04.2022 - 23:32

Ali Yaghoubvand آقای پالودان یک فرد مخالف اسلام است و انتقاداتش به اسلام، پیغبر اسلام و قرآن از همان نوعی است که مثلا آقای مشیری یا اقای ایمان سلیمانی امیری نسبت به اسلام مطرح می کنند.

Ali Yaghoubvand
آقای پالودان یک فرد مخالف اسلام است و انتقاداتش به اسلام، پیغبر اسلام و قرآن از همان نوعی است که مثلا آقای مشیری یا اقای ایمان سلیمانی امیری نسبت به اسلام مطرح می کنند.
او بنظر می رسد که هم مطالعاتی در مورد اسلام داشته و هم نسبت به نقاط ضعف مسلمانان آگاه باشد. ایشان با توجه این امر با زیرکی زیادی تلاش می کند به مردم و سیاستمداران کشورهای اسکاندیناوی ثابت کند که اسلام با فرهنگ و دموکراسی غرب سازگاری نداشته و مسلمانان تمایل به همگرایی و انطباق زندگی خود با جامعه میزبان را ندارند.
او می داند که اقدامات تحریک آمیز مانند سوزاندن قرآن باعث عصبانیت و ناراحتی مسلمانان و در نهایت درگیری با پلیس می شود و طبیعی است که چنین حادثه ای مسلمانان را نه تنها بعنوان یک مشکل بلکه حتی یک خطر و تهدید در اذهان مردم بومی ثبت می کند.
از طرفی کشورهایی مانند ترکیه، ایران و عربستان هم با توجه به رقابت هایی که بر سر رهبریت جهان اسلام دارند هرسه کشور سرمایه‌گذاری های هنگفتی جهت مسلمان نگه داشتن جوانان مهاجر در کشورهای غربی کرده و می کنند. این سرمایه گذاری ها از ساختن مسجد گرفته تا کمک مالی به گماشتگان خود بعنوان امام و ملا و مفتی یا تاسیس کانون ها و بنیادها و مراکز اسلامی را می تواند شامل شود. آنها با چنین اقداماتی به تبلیغ و ترویج اسلام نوع خود پرداخته و پروسه انتگراسیون جوانان مسلمانان زاده را در جامعه میزبان دچار مشکل و وقفه می کنند.
حالا تصور کنید اگر سازماندهنگان این اعتراضات رهنمود می دادند که مردم در آن محل جمع شده و با آرامش مخالفت و اعتراض خود را با این عمل نشان می داند! آن وقت عکس العمل مردم به احتمال قوی سمپاتی به اعتراض کنندگان و تقبیح عمل قرآن سوز می بود!
دختر آتشپاره بابا اکبر در یک حمله تازه، آتش به جان ارزشی‌های نظام زد
نوشته شده توسط: پگاه ستایش
19.04.2022 - 13:35

چوب دو سر طلا شنیدید؟ همینها هستند. چه کسی با عنوان سردار سازندگی باد به غبغب میانداخت.بقول بچه های میدان غار«خرکیف میشد»؟ خب چه چیزی سازندگی کرد؟همین که میبینید.

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
18.04.2022 - 09:44

Mazdak Bamdadan ۱. آتش زدن یک کتاب، تا جایی که پولش را خود طرف پرداخته باشد، حق هر کسی است و هیچکس، به هیچ بهانه‌ای اجازه ندارد این حق را از او بگیرد

Mazdak Bamdadan
۱. آتش زدن یک کتاب، تا جایی که پولش را خود طرف پرداخته باشد، حق هر کسی است و هیچکس، به هیچ بهانه‌ای اجازه ندارد این حق را از او بگیرد
۲. خود من آتش زدن قرآن را حقی می‌دانم که استفاده از آن سودمند نیست، زیرا انسان خردمند کارهایش را بر اساس سود و زیان تنظیم می‌کند.
۳. کسی که با سوءاستفاده از دموکراسی می‌خواهد فاشیسم اسلامی را ترویج و در نهایت تحمیل کند، باید مزه مشت آهنین دموکراسی را بچشد.
۴. آن دسته از چپ‌نماهایی که از اسلاموفوبیا یا اسلام‌هراسی حرف می‌زنند، در ته اندیشه‌هایشان هنوز تمایلات استالینیستی دارند و می‌خواهند با جاگزین کردن "پرولتاریا" با "مسلمان" به همان اهداف فاشیستی نهفته در مارکسیسم-لنینیسم برسند، اگرچه بسیاری از آنها تقیه می‌کنند و می‌گویند 《من مدت طولانی است که دیگر مارکسیست نیستم》
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
18.04.2022 - 09:43

Hoas Asadi متاسفانه بلوک چپ از جمله سوسیال دموکرات ها از این تهدیدهای بی نتیجه همیشه کرده اند .‌ نگاهی به فضای مجازی نشان می دهد که آستانه تحمل مردم سوئد به نقطه بی بازگشتی رسیده است که در ادامه اش

Hoas Asadi
متاسفانه بلوک چپ از جمله سوسیال دموکرات ها از این تهدیدهای بی نتیجه همیشه کرده اند .‌ نگاهی به فضای مجازی نشان می دهد که آستانه تحمل مردم سوئد به نقطه بی بازگشتی رسیده است که در ادامه اش تر و خشک را می سوزاند . شعور سیاسی چپ سوئد ، آنچنان منجمد بوده و هست که قادر به درک وضعیت نبود . بیش از دو دهه است نیروهای واقعی دمکرات از ایرانی تباران خطرات اسلام سیاسی و نقش مساجد و ... را نوشته اند، اما چپ ها، چه از نوع ایرانی و سوئدی اش، ما را متهم به اسلام فوبیا کرده اند و اینکه نظرات مان در جهت کمک به راسیست ها پیش می رود . حال چپ خفه شده و ناظر صحنه است
ایت هورَر... کروان کچر. سگ عوعو میکند , کاروان به راهش ادامه میدهد.
نوشته شده توسط: lachin
18.04.2022 - 08:25

ســـالام دوســـلار. زنده یاد آقای رضا براهنی تنها با استفاده از 3 کلمه تورکی در یکی از مقالاتشان, توسط ساواک دستگیر و بعد زیر نظر مستقیم پرویز ثابتی شکنجه شد. حال کاربری مثل سعید محمودی اصلا نمی داند

در باره چی و چه کسی مب نویسد و زهر آنتی ترک را میریزد.
آقای سعید محمودی... ما تورک ها مثلی داریم که می گوید (( ایت هورَر... کَروان کچر ))..
مریم حاجی‌حسینی: اگر سندی یک‌ خطی دال بر جاسوسی من وجود دارد، لطفا سریع‌تر اعدامم کنید
نوشته شده توسط: پگاه ستایش
18.04.2022 - 06:48

نمیدانستم که جاسوس ها سند هم دارند.یعنی هرکاری که میکنند درجائی ثبت دفتر شده و شماره میخورد. این از این. ولی یواش یواش دارم باین فکر میافتم که در بین مقامات در ج.ا. راحت تر اینستکه؛

فانوس بدست گرفته دنبال غیرجاسوس ها بگردیم. چون تعدادشان کمتره و لیست زود تر تکمیل میشه.
این مقامات ج.ا. که من میبینم همه مسگسانند دور گًه ج.ا. ونه چیز دیگر. وحتی اگر سند منگوله دار هم نداشته باشند؛تنها بخاطر یک مشت دلار حاضرند کل ایران را هم عرضه کنند.
هیچ فرقی بین آتش زدن قرآن با آتش زدن کتاب‌‌های دیگر وجود ندارد و عملی جنایت‌کارانه است!
نوشته شده توسط: پگاه ستایش
18.04.2022 - 06:35

یادم نیست که در بحث فلسفی این عنوان مقاله را جزو سفسطه گنجانده میشد یا مغلطه ولی بهر حال عنوان مقاله بقول معروف "تاب" داره. چون جنایت ردیفش خیلی بالاتر از آتش زدن کاغذ است.

خاطرم میاد در طبقه همکف ساختمانی که ما زندگی میکردیم یک سلمانی بود که با میوه فروش بغلی همیشه دعوا داشت.
واین میوه فروشه از کلمه ی سرکه بدش میامد یعنی دیوانه میشد.
یک بار که دعوایشان بالا گرفت و بدادگاه کشیده شد؛درمحضر قاضی هردو نفر حاضر شده و مردسلمانی سخن از پرخاشگری میوه چی بسیار گفت.وقتی میوه چی خواست از خود دفاع کند یواش زیرگوشش گفت«سرکه».
که چشمتان روز بد نبینه میوه چی هجوم آورد برای خفه کردن مرد سلمانی و خب نتیجه دادگاه هم زندانی شدن میوه چی بود.
حالا شده قضیه این مسلمین بی جنبه که هرکس میخواد آتیش زیر دمشان بگذاره کافیه یک چیزی که روش نوشته قران آتیش بزنه همین مسلمین چنان آبروی از خود خواهند برد که هزاران سخن رانی نمیتواند.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
17.04.2022 - 17:51

Hoas Asadi او با استفاده از حق شهروندی خود، می خواهد بطور شفاف برای ساکنان اسکاندیناوی نشان دهد که مسلمانان یا بقول یکی از نویسندگان فعال مجازی در سوئد "افراد از خاور میانه" ،

Hoas Asadi
او با استفاده از حق شهروندی خود، می خواهد بطور شفاف برای ساکنان اسکاندیناوی نشان دهد که مسلمانان یا بقول یکی از نویسندگان فعال مجازی در سوئد "افراد از خاور میانه" ، جایشان در اروپای دمکراتیک نیست . او نه تنها انتظار چنین واکنش‌هایی را داشته است بلکه چنین عکس‌العمل هایی را آرزو می کرده است . چرا انتخاب او در محلهای خارجی تباران مسلمان نشین همین را می گوید . من هزینه این کار و نتایج را برای یک جامعه دموکراتیک زیانبار می دانم و آن را در تناقض دفاع از حق او‌، محکوم می کنم. او می‌توانست محله دیگری را انتخاب کند اما چنین نکرد . او بدنبال گسترش تضاد بین نژاد سفید خود و دیگر آن است . اسلام برای او بهانه است
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
17.04.2022 - 17:50

اگر الله اکبر قادر و تواناست مجازات اشخاصی را که به او و کتابش توهین می‌کنند را خودش بدهد چه نیازی به بنده حقیر اوست که از قدرت هستی دفاع کند این همان مثال ساخت بت سنگیست که آن را آفریدگار می‌نامند

اگر الله اکبر قادر و تواناست مجازات اشخاصی را که به او و کتابش توهین می‌کنند را خودش بدهد چه نیازی به بنده حقیر اوست که از قدرت هستی دفاع کند این همان مثال ساخت بت سنگیست که آن را آفریدگار می‌نامند ولی برای دفاعش بایدانسانها بشتابند نفرین بر جهل و نادانی
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
17.04.2022 - 14:59

حاصل این همه سرمایه گذاری و وقت و نیروی انسانی برای مردم ایران و‌منطقه چه بوده است؟ ۴۰۰ میلیون پوند از انگلیس گرفتند و امیر عبداللهیان رفت بیروت بین حزب الله و حماس غیره پخش کرد و حاصل آن کشتن چند

حاصل این همه سرمایه گذاری و وقت و نیروی انسانی برای مردم ایران و‌منطقه چه بوده است؟
۴۰۰ میلیون پوند از انگلیس گرفتند و امیر عبداللهیان رفت بیروت بین حزب الله و حماس غیره پخش کرد و حاصل آن کشتن چند شهروند اسرائیلی بود. خوب آخر چه شد؟
۴۳ سال هست که این بازی ادامه دارد و حاصل آن این شد که تقریبا تمامی کشورهای عرب منطقه با اسرائیل همسو شده اند.
رژیم ولایت مطلقه فقیه بر سه پایه استوار هست، یک دشمنی ابدی با آمریکا، دو نابودی اسرائیل و سوم نیروهای امنیتی و ساواکی این رژیم.
محال هست هیچکدام عوض شود و فقط تغییر شکل می‌دهد و کم و زیاد می‌شود.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
17.04.2022 - 14:34

Hoas Asadi متاسفانه بلوک چپ از جمله سوسیال دموکرات ها از این تهدیدهای بی نتیجه همیشه کرده اند .‌ نگاهی به فضای مجازی نشان می دهد که آستانه تحمل مردم سوئد به نقطه بی بازگشتی رسیده است که در ادامه اش

Hoas Asadi
متاسفانه بلوک چپ از جمله سوسیال دموکرات ها از این تهدیدهای بی نتیجه همیشه کرده اند .‌ نگاهی به فضای مجازی نشان می دهد که آستانه تحمل مردم سوئد به نقطه بی بازگشتی رسیده است که در ادامه اش تر و خشک را می سوزاند . شعور سیاسی چپ سوئد ، آنچنان منجمد بوده و هست که قادر به درک وضعیت نبود . بیش از دو دهه است نیروهای واقعی دمکرات از ایرانی تباران خطرات اسلام سیاسی و نقش مساجد و ... را نوشته اند، اما چپ ها، چه از نوع ایرانی و سوئدی اش، ما را متهم به اسلام فوبیا کرده اند و اینکه نظرات مان در جهت کمک به راسیست ها پیش می رود . حال چپ خفه شده و ناظر صحنه است
پیام نخست وزیر سوئد در رابطه با ناارامیها و خشونت اسلامیست ها
نوشته شده توسط: پگاه ستایش
17.04.2022 - 07:55

چشمشان کور. من درسفارت کانادا شاهد بودم که خانواده ی محترمی متشکل از یک پدر پزشک و مادر لیسانس زبان ویک دختر کوچک که ویزا میخواستند مخالفت شد با ویزایشان ولی دو پسر جوان ریشو با پیراهن روشن روی شلوار

و کاملا تیپ دقیق حزب اللهی براحتی ویزا گرفتند و رفتند
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
16.04.2022 - 14:25

ایران در طول این چهل سال فرصت سوزی های زیادی کرد که سبب آن عدم انسجام سیاست و روابط خارجه بوده فرصت های زیادی را در زمان کلینتون و اوباما از دست رفت و در این میام بهره را اسراییل و عربستان برده آمد

ایران در طول این چهل سال فرصت سوزی های زیادی کرد که سبب آن عدم انسجام سیاست و روابط خارجه بوده فرصت های زیادی را در زمان کلینتون و اوباما از دست رفت و در این میام بهره را اسراییل و عربستان برده آمد من نمی دانم براساس کدام منطق نباید با دشمن مذاکره کرد البته متذکر می شوم کلمه دشمن برگرفته از ادبیاتی است که مسئولین بکار می بردند مذاکره و گفتگو بهترین راه است مانند همان نرمش قهرمانانه
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
16.04.2022 - 14:23

Esmail Zargarian اسرائیل نقش مخربی علیه کشور ما بازی کرده و میکند. دهها ترور و اقدامات خرابکارانه انجام داده است که موجب تقویتو حقانیت جناح ضد ا سرائیلی و ضد آمریکائی نظام حاکم شده است من ندیدیم

Esmail Zargarian
اسرائیل نقش مخربی علیه کشور ما بازی کرده و میکند. دهها ترور و اقدامات خرابکارانه انجام داده است که موجب تقویتو حقانیت جناح ضد ا سرائیلی و ضد آمریکائی نظام حاکم شده است من ندیدیم سازمانهای سیاسی مترقی و ملی ایرانی این اقدامات خرابکارانه را محکوم نمایند. از نگاه من مدافعان خاتمه دشمنی دو کشور ایران و اسرائیل باید هر گونه اقدامی خرابکارانه از هر دو طرف را محکوم نمایند . در قدم نخست حکومت اسلامی ایران باید کشور اسرائیل و دولت اسرائیل را برسمیت بشناسد تا شرایط دو کشور بحالت عادی برگردد.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
16.04.2022 - 06:23

مرگ بر بی منطقی و بی شعوری از هر طرف انسان های بی سواد احمق از هر دو گروه تند رو .

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
16.04.2022 - 06:21

كسانيكه در اين خرابكارى ها همداستان بودند پرداخت خسارات را بپردازند و پرونده انها مورد رسيدگى قرار بگيرد و آیا در این جامعه مشغول بکارند و یا از صدقه سر مردم/ماليات پرداختى مردم زندگى را

كسانيكه در اين خرابكارى ها همداستان بودند پرداخت خسارات را بپردازند و پرونده انها مورد رسيدگى قرار بگيرد و آیا در این جامعه مشغول بکارند و یا از صدقه سر مردم/ماليات پرداختى مردم زندگى را ميگذرانند؟ . همچنين عكس العملى از طرف مسيحيان ، يهوديان و ديگر اديان چنانچه كتابشان اتش زده شود ديده نميشود ، در واقع انها سوزاندن كتاب را احمقانه ميدانند . پرسش اينكه ايا اين افراد بِه انچه در اين كتاب نوشته شده انتقاد دارند و احكام را اجرا ميكنند ؟ و ايا معنى نوشته ها را ميفهمند ؟ و اگر ميفهمند داستانهاى اين كتاب و نصايح ان بگونه اى نيست كه اتش زدنش باعث اين كارهاى غير طبيعى و اغتشاشگرانه شود؟ .
پرسش اخر چرا اين افراد اينقدر متعصب در يك كشور بسيار لائيكً/ سكولار ، دمكراتيك مهاجرت و يا پناهنده شدند؟
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
16.04.2022 - 06:20

۱. آتش زدن یک کتاب، تا جایی که پولش را خود طرف پرداخته باشد، حق هر کسی است و هیچکس، به هیچ بهانه‌ای اجازه ندارد این حق را از او بگیرد ۲. خود من آتش زدن قرآن را حقی می‌دانم که استفاده از آن سودمند نیس

۱. آتش زدن یک کتاب، تا جایی که پولش را خود طرف پرداخته باشد، حق هر کسی است و هیچکس، به هیچ بهانه‌ای اجازه ندارد این حق را از او بگیرد
۲. خود من آتش زدن قرآن را حقی می‌دانم که استفاده از آن سودمند نیست، زیرا انسان خردمند کارهایش را بر اساس سود و زیان تنظیم می‌کند.
۳. کسی که با سوءاستفاده از دموکراسی می‌خواهد فاشیسم اسلامی را ترویج و در نهایت تحمیل کند، باید مزه مشت آهنین دموکراسی را بچشد.
۴. آن دسته از چپ‌نماهایی که از اسلاموفوبیا یا اسلام‌هراسی حرف می‌زنند، در ته اندیشه‌هایشان هنوز تمایلات استالینیستی دارند و می‌خواهند با جاگزین کردن "پرولتاریا" با "مسلمان" به همان اهداف فاشیستی نهفته در مارکسیسم-لنینیسم برسند، اگرچه بسیاری از آنها تقیه می‌کنند و می‌گویند 《من مدت طولانی است که دیگر مارکسیست نیستم》
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
15.04.2022 - 16:01

بی تردید تحریف کنندگان را نمی بخشم که عجولانه با یک برش فیلم بر کارنامه بیست و پنج ساله من رقم بطلان می‌کشند. محمد قوچانى بی انصافی و بی نزاکتی سیاسی در فضای مجازی به حدی رسیده است که روز

بی تردید تحریف کنندگان را نمی بخشم که عجولانه با یک برش فیلم بر کارنامه بیست و پنج ساله من رقم بطلان می‌کشند.

محمد قوچانى

بی انصافی و بی نزاکتی سیاسی در فضای مجازی به حدی رسیده است که روز روشن جلسه ای که بیش از پنجاه نفر در آن حاضر بودند را تحریف می‌کنند:

۱. من قبل از انتخابات در جلسه روزنامه نگاران با آقای رییسی شرکت نکردم چون مخالف حمایت از نامزد اصولگرا بودم و تمام تلاشم را برای رقابت با ایشان بکار بردم در همین جلسه هم دوبار گفتم من به شما رای نداده ام . اما اکنون ایشان رئیس جمهورند و همان طور که احزاب اصلاح طلب نتیجه انتخابات را عملا به رسمیت شناخته اند به عنوان یک شهروند اصلاح طلب و منتقد به جلسه ای که دعوت شده ام، رفته ام و حرفم را زده ام.

۲. من از سرمایه" سیاسی" آقای رییسی حرف زدم و نه سرمایه مردمی و در جلسه هم این مفهوم را دقیق توضیح دادم که هر رئیس جمهوری در انتخابات کم و بیش رای می آورد اما سرمایه سیاسی یعنی حکومت از شما حمایت می‌کند و به شما اعتماد دارد و پشت شماست .به هماهنگی قوا و عدم تخریب صدا و سیما اشاره کردم و حتی اشاره ام به حضور مدیر کیهان در جلسه از همین رو بود که قبلا در این جلسات نمی آمد . این چه ربطی به سرمایه اجتماعی دارد ؟ گفتم انتخابات گذشته رقابتی نبود و شما که خود گفتید از رد صلاحیت‌ها متاسفید باید این را پیگیری کنید.

۳. همه محورهای من انتقادی بود : مشکل معیشتی مردم، بحران نظام انتخاباتی از سال هشتاد و هشت، حمایت از تجاوز روسیه به اوکراین، مساله ورزشگاه مشهد، شکافهای اجتماعی، حتی به رفتارهای آقای علم الهدی اشاره کردم.

۴. دادن کتاب و مجله به آقای رییسی هم بعید می‌دانم کار بدی باشد

۵. عکس گرفتن با آقای شریعتمداری هم به پیشنهاد دو میهمان دیگر بود که نمی شناختم و عیبی هم نمی دیدم چون عکس گرفتن با هیچ کس به معنای تایید او نیست. و پس از بیست و پنج سال سردبیری فکر میکردم تمایز میان ما دو نفر روشن است و یک عکس باعث همفکری نمی‌شود. فیلم کامل و متن کامل و دهها شاهد وجود دارد.

اما من بی تردید تحریف کنندگان را نمی بخشم که عجولانه با یک برش فیلم بر کارنامه بیست و پنج ساله من رقم بطلان می‌کشند. وای اگر از پس امروز بود فردایی...
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
15.04.2022 - 07:16

تحلیل هفته با فواد پاشایی دبیرکل حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات) ۱۰ مارس ۲۰۲۲

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
12.04.2022 - 14:41

اصلاح‌طلبان از پس از نیمه دوم ریاست‌جمهوری هاشمی رفسنجانی از تفکرات خط امامی خود آهسته آهسته فاصله گرفتند. این فرآیند هنوز به پایان نرسیده و در مورد افراد و لایه‌های مختلف جنبش اصلاح‌طلبی با سرعت

اصلاح‌طلبان از پس از نیمه دوم ریاست‌جمهوری هاشمی رفسنجانی از تفکرات خط امامی خود آهسته آهسته فاصله گرفتند. این فرآیند هنوز به پایان نرسیده و در مورد افراد و لایه‌های مختلف جنبش اصلاح‌طلبی با سرعت و شدت متفاوت هنوز ادامه دارد.
در مورد سیاست‌خارجی نیز اصلاح‌طلبان یقینا بخش عمده‌ای از تصورات ملیون و استقلالیون ایرانی با سیاست "توازن" و "فاصله برابر از کانون‌های قدرت‌های فرامنطقه‌ای" را قطعا به عنوان انگاره مرکزی سیاست خارجی خود پذیرفته‌اند.
اما مشخصا در مورد اسرائیل هيچ‌گاه نمی‌تواند سیاست تخاصم و مقابله مستقیم با رژیم اسرائیل در دستور کار ایرانیان باشد. اسرائیل به صورت دوفاکتو یک واقعیت غیرقابل انکار از جغرافیای منطقه ماست. تا زمانی که رژیم اسراییل اما ایران ما را به عنوان یک قدرت منطقه‌ای انکار نکند و در صدد شیطنت‌های سیاسی و سیاست‌های خصمانه و تشنج آفرین تاکنونی خود نباشد ایران نیز به گواه تاریخ آغازگر هیچ تخاصم نظامی برعلیه همسایگان خود نبوده است. لیکن این حق ایران و هر کشور دیگر در منطقه ما به عنوان گهواره فرهنگ و تمدن بشری می‌باشد که با ابزار صلح‌آمیز جهت عینیت بخشیدن به انگاره‌های سیاسی خود در راستای بسط صلخ و رفاه و حسن همجواری فعالیت کند. ایرانیان دست خود را به سوی همه دولت‌ها و ملت‌های منطقه در راستای عینیت بخشیدن به اشتیاق خاورمیانه عاری از سلاح های کشتار جمعی می‌باشد اما تاریخ تاریخ هفتادوچندساله منطقه ما گواه آن است که اسرائیل قصد یک زندگی آرام و مسالمت‌آمیز با همسایگان خود را ندارد. بهترین کار برای نشان دادن صداقت خود در حسن همجواری ادعایی از جانب اسرائیل تبعیت از فرمان الهی در کتاب مقدس "شمشیرهای خود را به گاوآهن و نیزه‌های خویش را به اره تبدیل کنید" و از بین بردن جنگ‌افزارهای اتمی اش می‌باشد.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
12.04.2022 - 14:38

حکومت اسلامی با قدرت سرکوب و خطوط قرمز اصلاحات را به بن بست و اصلاح طلبان از پایگاه اجتماعی خود دور کرده است . یکی از این خطوط قرمز همین مسئله اسرائیل میباشد تا حدی که تقریبا در تمامی

حکومت اسلامی با قدرت سرکوب و خطوط قرمز اصلاحات را به بن بست و اصلاح طلبان از پایگاه اجتماعی خود دور کرده است . یکی از این خطوط قرمز همین مسئله اسرائیل میباشد تا حدی که تقریبا در تمامی نشریات داخل کشور بجای اسرائیل از " صیهونیست" بکار برده میشود درست شبیه " منافقین" بجای مجاهدین. من با شما موافقم اگر اصلاح طلبان در این مورد ودیگر موارد کلیدی ازجمله بویژه در مورد حذف رهبر مذهبی در قانون اساسی ودرساختار سیاسی شبیه عراق روشن وشفاف بمردم نگویند چه میخواهند اوضاعی بمراتب بدتر از امروز. من حدس میزنم وامید وارم جبهه اصلاحات بزودی با ملت سخن خواهد گفت وبرنامه نوینی ارائه خوهند داد.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
12.04.2022 - 04:21

درود بر آقای دوشوکی گرامی. انتقادشان را نسبت به کج و کوله گی و خود بزرگ بینی نادرست ما ایرانی ها را کاملا درست می دانم.

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
11.04.2022 - 19:32

یونان در اتحادیه اروپا کاره ای نیست بزرگ کردن گردان آزوف هم حماقتی ست که برخی در غرب مرتکب می شوند در حال حاضر زلنسکی چکار کند؟ با آزوف بجنگد؟ خودش یهودی ست و از نازیسم هم صدمه دیده. تمرکز بر این اقل

یونان در اتحادیه اروپا کاره ای نیست بزرگ کردن گردان آزوف هم حماقتی ست که برخی در غرب مرتکب می شوند در حال حاضر زلنسکی چکار کند؟ با آزوف بجنگد؟ خودش یهودی ست و از نازیسم هم صدمه دیده. تمرکز بر این اقلیت بر تقویت موضع روسیه منجر خواهد شد و تایید
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
10.04.2022 - 18:46

در این چهل سال از این رویه و مرگ بر اسراییل گفتن هیچ دست آوردی نه برای کشور داشته و نه مردم فلسطین برای دفاع از حق و حقوق مردم فلسطین باید دست از هرگونه تند روی برداشت

در این چهل سال از این رویه و مرگ بر اسراییل گفتن هیچ دست آوردی نه برای کشور داشته و نه مردم فلسطین برای دفاع از حق و حقوق مردم فلسطین باید دست از هرگونه تند روی برداشت و از راه های سیاسی و طرح در جوامع بین المللی باشد بطوری که می دیدیم گروههای جنگ طلب و تندرو هایی مانند نتانیاهو چگونه از همین برخوردهای بهترین بهره کشی های سیاسی را می بردند هم می توان به رسمیت شناخت و هم مبارزه کرده ولی به اینصورت در چهل سال گذشته
نوشته شده توسط: تبریزی
10.04.2022 - 02:23

امروز بیست و یکم فروردین ماه سال ۱٤۰۱ خورشیدی است، این روز را نباید فراموش کرد (به لینک زیر نگاه کنید) http://iranglobal.info/node/65722

نوروز نوید همبستگی
نوشته شده توسط: ضیاء مصباح
08.04.2022 - 18:06

با توجه به مسافرت نویسنده هر چند همیشه را میتوان نوروز با تعریفی دانست ... مطلب امروز ایفاد حضور گرامیان می گردد

آخوند زن فروش از نوع صیغه اسلامی کشته شد.
نوشته شده توسط: lachin
08.04.2022 - 08:22

https://www.youtube.com/watch?v=ViTsBXogxWU ســالام دوســلار. دلیل اصلی این ماجرا این است که جمهوری اسلامی ایران از پناهنده گان افغانی سود جویی میکند و آنان را به سوریه و لبنان میفرستد و ماهیانه به

خانوده هایشان نزدیک 500 دلار میدهد. این شخص که در دست راست قاسم سلیمانی دیده شده است یکی از از همین افراد است. برادر ایشان و همچنین شوهر خواهر این شخص که برای فعالیت های تروریستی روانه سوریه شده بودند کشته می شوند. سه آخوندی که در مشهد و در حرم بودند, کار این ها « صیغه کردن زن ها ست » خیلی از جوانان عراق راهی مشهد میشوند تا زیارت بازی را با عشق بازی مخلوط بکنند. در حقیقت می توان گفت که این سه آحوند ( ک... از نوع اسلامی هستند) .
این نو جوان موقعی که متوجه میشود که هم خواهر بیوه و هم زن برادرش که بیوه بود , بوسیله این سه آخوند ها در بازار گرم صیغه فروشی در حرم مشهد بفروش میرود اول با این ( قرومس.....های اسلامی ) جر و بحث میکند و بعد چون میبیند که کار بجایی نمیرسد با یک به اصطلاح ( چاقو ) به این زن فروش های اسلامی حمله کرده و آن ها را مجروح و یکی را میکشد. دوستانی که با زبان تورکی آشنایی دارند حقیقت اصلی این ماجرا را با لینک بالایی می توانند ببینند. در این میان, حکومت جمهوری جهل و جهالت اسلامی به این خاطر که دلیل اصلی این حمله پی برده نشود, تمام انرژی را در بیان دروغ های آن چنانی بکار خواهد برد.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
08.04.2022 - 03:08

بنظر بنده و با توجه به تاریخ حداقل سیصد ساله روسیه, حتی اگر هم روسیه را خلع سلاح اتمی نمایند, انها دانش و مواد اولیه اش را دارامیباشند و مجددا خود را مسلح و سر به ترکتازی خواهند گذاشت! بنابراین

بنظر بنده و با توجه به تاریخ حداقل سیصد ساله روسیه, حتی اگر هم روسیه را خلع سلاح اتمی نمایند, انها دانش و مواد اولیه اش را دارامیباشند و مجددا خود را مسلح و سر به ترکتازی خواهند گذاشت! بنابراین خلع سلح روسیه بدون تجزیه سرزمینی ان نمیتواند تضمین مناسبی برای نسلهای اینده بهمراه داشته باشد.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
05.04.2022 - 20:24

این نظر سنجی یک دروغی بیش نیست. نظر سنجی باید میدانی و علمی باشد.

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
05.04.2022 - 15:12

کیانوش جان بر طبق کدام سیتم جهانی نظر سنجی شده است در کجا و‌کدام زمان برای کدام دولت و یا سازمان این کار انجام گرفته است چرا برای انتخاب نام ها هیچ خط اصولی به کار برده نشده است و…….

کیانوش جان بر طبق کدام سیتم جهانی نظر سنجی شده است
در کجا و‌کدام زمان
برای کدام دولت و یا سازمان این کار انجام گرفته است
چرا برای انتخاب نام ها هیچ خط اصولی به کار برده نشده است
و……..
نوشته شده توسط: کیانوش توکلی
05.04.2022 - 14:13

Mohammad Reza Eskandari سلام محمد رضا گرامی ؛ این نظر سنجی توسط گمان که در خارج کشور هستند و گرایش سیاسی مشخصی هم دارند ؛ انجام گرفته است ؛ کار من اطلاع رسانی است ، دیشب هم آقای عمار مل

Mohammad Reza Eskandari
سلام محمد رضا گرامی ؛ این نظر سنجی توسط گمان که در خارج کشور هستند و گرایش سیاسی مشخصی هم دارند ؛ انجام گرفته است ؛ کار من اطلاع رسانی است ، دیشب هم آقای عمار ملکی در کلاب هاوس کلی بحث و جدل داشت و هوداران گروه‌های سیاسی ایشان را مورد پرسش قرار داده بودند
خیلی ممنون از این مقاله علمی خیلی خوب.
نوشته شده توسط: lachin
05.04.2022 - 05:18

ســالام .. جا دارد از دکتر حسن بلوری بخاطر این مقاله علمی تشکر بکنم. متاسفانه افکار ما آنقدر با مسائل حقوقی و سیاسی آشفته است که « علم » را از یاد میبریم. ایا این ویدیو کلیپ ها که به زبان آلمانی پخش

می شوند , با زبان انگلیسی هم هست ؟ بهترین ها را برایتان آرزومندم و مشتاقانه منتظر مقاله های دیگری از شما هستیم. از منتشر کننده این مقاله آقای بهمن هم متشکریم.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
04.04.2022 - 23:06

درباره استفاده از سلاح های شیمیایی یا بیولوژیک به اسم نیروهای طرف مقابل، عموما طرف برنده چنین کاری نمی کند و در حال حاضر روسها آشکارا برنده هستند و بنابراین دلیلی نمی بینیم که بخواهند از سلاح شیمایی ی

درباره استفاده از سلاح های شیمیایی یا بیولوژیک به اسم نیروهای طرف مقابل، عموما طرف برنده چنین کاری نمی کند و در حال حاضر روسها آشکارا برنده هستند و بنابراین دلیلی نمی بینیم که بخواهند از سلاح شیمایی یا بیولوژیک بنام طرف مقابل استفاده کنند. شاید اوکراینی ها بخواهند بعنوان آخرین راه حل برای کشیدن ما به این بحران از سلاح های شیمیایی اگر بتوانند استفاده کنند یا یک موشک در اصل روسی را که در لهستان طراحی شده شلیک کنند و مدعی شوند که روس ها این کار را کرده اند. این احتمالی است که ما باید درباره آن هشیار باشیم.
نوشته شده توسط: نظرات رسیده
04.04.2022 - 16:21

Esmail Zargarian نظرسنجی دانشگاه امام صادق نشان می‌دهد شهروندان رابطه با کشورهای غربی و آمریکا را مفیدتر از رابطه با چین و روسیه می‌دانند

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
04.04.2022 - 15:54

۴۳ سال است جز وخامت، ارامشی تجربه نکرده ایم مطلب شما تعجب اور است کی ما غیر از این بودیم؟!

نوشته شده توسط: نظرات رسیده
04.04.2022 - 15:52

Asad Abrahamian فکر کنم پیش بینی و پیش گوئی شما دوتا مشکل داره. اول اینکه هنوز امیدوارید که رژیم بر قر بماند و بتوان امور را رتق و فتق دهد در حالیکه طبق نظر سنجی اخیر موسسه گمان اکثریت مردم ایران

فکر کنم پیش بینی و پیش گوئی شما دوتا مشکل داره. اول اینکه هنوز امیدوارید که رژیم بر قر بماند و بتوان امور را رتق و فتق دهد در حالیکه طبق نظر سنجی اخیر موسسه گمان اکثریت مردم ایران به دنبال براندازی رژیم ناکارآمد و جایگزین کردن با یک نظام سکولار هستند. مشکل دوم هم ایم است که تنها ۸٪ مردم معتقد با اصلاحات تدریجی نظیر آنچه شما در نظر دارید هستند. به طور کلی میزان مقبولیت رژیم خودکامه بین ۱۸٪ تا ۲۶٪ است.
نوشته شده توسط: دكتر عبدالستار دوشوكي
02.04.2022 - 16:25

کیانوش جان. ممنون از اطلاعات بیشتری که گذاشتید. مخصوصا اون لیست "آری" و "تحریم" کنندگان. حالا فهمیدم که چرا برخی از سایت ها این مقاله را "عاقلانه" منتشر نکردند. سپاس

نوشته شده توسط: کیانوش توکلی
02.04.2022 - 15:59

دکتر دوشوکی گرامی / حق با شماست در اینکه رژیم در سال 1358 میزان مشارکت را نزدیک ۹۷٫۵٪ واجدان شرایط در همه‌پرسی اعلام کرد.از نظر رژیم اسلامی در این همه پرسی، بیش از ۹۹٪ شرکت‌کنندگان نیز به همه‌پرسی

دکتر دوشوکی گرامی / حق با شماست در اینکه رژیم در سال 1358 میزان مشارکت را نزدیک ۹۷٫۵٪ واجدان شرایط در همه‌پرسی اعلام کرد.از نظر رژیم اسلامی در این همه پرسی، بیش از ۹۹٪ شرکت‌کنندگان نیز به همه‌پرسی رأی مثبت دادند. که این رقم کاملا جعلی است. ولی امار 90 درصد از شرکت کنندگان (نه 90 درصد دارندگان حق را ی) بر اساس حدس و گمان اینجانب است (که می تواند کاملا غلط باشد که زیاد روی آن اصراری ندارم .)
به گفته مسئول وقت مرکز آمار یعنی حسین لاجوردی، در همه‌پرسی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، تقلبی «چند میلیونی» صورت گرفته‌است. عباس میلانی می‌گوید نظام جمهوری اسلامی نظام تمامیت‌خواه در ایران است.
صادق زیباکلام می‌گوید قرار دادن یک گزینه برای همه‌پرسی، انتقادهایی را به دنبال داشت و سبب شد گروهی این پرسش را مطرح کنند که چرا حکومت و رهبری انقلاب اصرار دارد انتخاب‌های دیگر را از مردم دریغ کند؟
او می‌گوید: «واقعیت این است که اگر عناوین دیگری در کنار جمهوری اسلامی نوشته می‌شد، با توجه به فضایی که در دوازدهم فروردین ۵۸ در ایران حاکم بود، اکثریت مردم باز هم به همان چیزی رای می‌دادند که سید روح‌الله خمینی گفته بود.»

ابراهیم یزدی می‌گوید که در زمان برگزاری همه‌پرسی، برخی بر این نظر بودند که باید همه گزینه‌های پیشنهادی، در پرسشنامه وارد شود، ولی شورای انقلاب و رهبری که تصمیم گیرنده اصلی و نهایی بودند، تصمیم گرفتند تنها دربارهٔ جمهوری اسلامی از مردم سؤال شود که تشتت آرا به وجود نیاید.

عبدالکریم لاهیجی می‌گوید امری که در آنروز انجام گرفت بیشتر مشخصه‌های یک بیعت از مردم را داشت تا برگزاری یک همه‌پرسی؛ اشکال برگزاری چنان همه‌پرسی‌ای این عنوان می‌شود که در نظرسنجی دوازده فروردین ۱۳۵۸، نوع حکومت بعدی از مردم پرسیده نشد و نحوه سؤال «جمهوری اسلامی، آری یا نه؟» به شکلی است که مردم را بین انتخاب شیوه‌ای معلوم یا تن‌دادن به شیوه‌ای نامعلوم مخیر می‌کند که از لحاظ روانی توده‌های مردم را به انتخاب پاسخ آری متمایل می‌کند. البته روزنامه‌های آن دوران تیپ حکومتی مورد نظر خود را اعم از حکومت سوسیالیستی، لیبرال و حتی جمهوری ایرانی را تبلیغ می‌کردند و مردم آن دوران بنا به روشنگری روزنامه‌ها و مجاورت با احزاب چپ مثل توده و مجاهدین خلق یا راستگراهایی مثل نهضت ملی با انواع مختلفی از حکومت آشنا بودند و این انتقادی جدی به‌شمار نمی‌رود.

اشکالات چنین همه‌پرسی به برگه‌های رأی وارد شده‌است: رژیم سابق هنوز قانوناً جایگزین نشده بود و برخی ادعا داشته‌اند که عنوان سابق به آن دادن عملی جهت‌دار و پیش‌فرضانه بود تا مردم بنا به نفرتی که از حکومت سابق داشتند به رأی آری ترغیب شوند؛ همچنین نتیجه همه‌پرسی معلوم نبود و ذکر جمهوری اسلامی به عنوان نظام حکومتی بعدی اقدامی پیش‌داورانه بود. گذشته از آن قانون اساسی‌ای که متن آن معلوم نبود، چه تضمینی داشت که از تصویب ملت بگذرد. البته همان زمان نیز اعلام داشتند که منظور از قانون اساسی آن از تصویب ملت خواهد گذشت این است که قانون اساسی که برای همه‌پرسی قانون اساسی آماده خواهد شد بر پایه نظریه جمهوری اسلامی خواهد بود و این اشتباه لفظی برخی روشنفکران است. همچنین انتخاب رنگ‌های برگه رأی - نه به رنگ قرمز و آری به رنگ سبز- نیز می‌تواند جهت‌دار تعبیر بشود.



نوشته شده توسط: نظرات رسیده
02.04.2022 - 12:45

صابر احمدی: يكى از بهترين و مبتكرانه ترين برنامه هايي بوده است كه تاكنون توسط آقاى توكلى تهيه شده است ! هركسى كه ويديوى آقاى شهرام همايون را ببيند فورا با همان سئوالهاى آقاى توكلى مواجه مى شود كه خو

صابر احمدی: يكى از بهترين و مبتكرانه ترين برنامه هايي بوده است كه تاكنون توسط آقاى توكلى تهيه شده است ! هركسى كه ويديوى آقاى شهرام همايون را ببيند فورا با همان سئوالهاى آقاى توكلى مواجه مى شود كه خوشبختانه آقاى توكلى با رعايت احتياط كامل جواب مناسب را داده اند . ويديوى آقاى همايون و شركاء كاملا آگاهانه و باهدف بى اعتبار كردن مخالفين رژيم اسلامى تهيه شده و دستگاهاى امنيتى رژيم بدون كوچكترين شكى مستقيم و يا غير مستقيم در آن نقش داشته اند و همين مسئله به اهميت كار افشاگرانه آقاى توكلى صد چندان مى افزايد .
پاره اى از انتقاد ها ، ازجمله ، انتقاد دوست گرامى مزدك صحيح نيست ، زيرا اگر اين احزاب و جريانها امكان فعاليت آزاد در كشور خودشان داشتند، از كمك هاى دولتى استافاده كرده و قادر به جمع آورى حق عضويت بودند و با اينحال از كشورهاى خارجى كمك مالى مى گرفتند ، آنگاه آقا مزدك حق داشتند كه آنها را محكوم كنند . تعداد زيادى از اعضاء اپوزيسيون اعدام شده ، در زندان و يا در تبعيد هستند ، اين افراد خانواده دارند ، چه كسى و باكدام پول اين خانواده ها به زندكيشان ادامه دهند و علاوه برآن ، مشكلات اداره امور تشكيلات ، در شرايطى كه اپوزيسيون حتى در خارج كشور مورد توپ باران ، ترور ، و حتى سرقت و گروگان گيرى قرار مى كيرند ، چگونه پيش برود ؟ براى ياد اورى به مزدك در مورد مشروعيت داشتن و يا نداشتن چنين جريانهايي كافى است كه به درخواست مشترك حزب دمكرات كردستان و كومله اشاره كنم كه تمامى كردستان سراسر تعطيل شد ! مشروعيت خوب يعنى همين و ما بايد بيشتر سعى كنيم بجاى آرزوهاى خوب ، با واقعيات زندگى كنيم .
١٢ فروردین ۵٨ آغاز سقوط و استحاله دیکتاتوری اسلامی
نوشته شده توسط: دكتر عبدالستار دوشوكي
02.04.2022 - 10:44

کیانوش گرامی. گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر معتقد بود دروغ را آنقدر بزرگ بگو که کسی باور نکند دروغ به این بزرگی را هم میشه جعل کرد. جمهوری اسلامی در این مورد استاد استادها است. خود جمهوری اسلامی مدعی است ک

خود جمهوری اسلامی مدعی است که 98 یا 99 درصد شرکت کردند. اما دوست گرامی جنابعالی با ده درصد تخفیف عدد جدیدی را ارائه کرده اید. منبع این 90 درصد جنابعالی چیست؟