رفتن به محتوای اصلی

هشدار امنیتی بسیار مهم‏

هشدار امنیتی بسیار مهم‏

ناگفته پیداست که تقریبا تمامی کاربران اینترنت در ایران از VPN برای عبور از فیلترینگ استفاده میکنند. اما نکته جالب اینجاست که دستیابی به این سرویس در ایران از مرغ و گوشت خدات تومانی  آسان تر است. بر فرض اگر شما از سرویس مبین نت که وابسته به سپاه است یا مخابرات استفاده کنید فردی که برای نصب مودم به شما مراجعه میکند خود پیشنهاد خرید VPN را به شما میدهد و شما با پرداخت مبلغ ناچیزی میتوانید از facebook  تا BBC  فارسی  بازدید کنید. جالب تر آنکه در صورتی که حتی بدون استفاده از فیلترشکن، وی پی ان را در گوگل جستجو کنید صد ها سایت میتوانید بیابید که البته فیلتر هم نشده اند. حال سوال اینجاست که چگونه این منابع بدون اینکه حتی فیلتر شده باشند در دسترس عموم قرار دارند و چگونه ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی که وابسته یا تحت نظر شدید سپاه و وزارت اطلاعات هستند خود فروشنده VPN هستند و ماهانه میلیون ها تومن از راه فروش VPN در آمد دارند؟ پاسخ ساده است آنها به خوبی میدانند که اعمال فیلترینگ صد در صد, تقریبا غیر ممکن است بنابر این شما را دعوت به اینترنت گردی تحت نظر خود کرده اند. به عبارت دیگر به علت سهولت دسترسی به VPN دیگر کسی به دنبال کانالهای امن نخواهد رفت و برادران هم کلیه فعالیتهای شخصی شما را با استفاده از فناوری ها گرونی که از چین و روسیه و البته اتحادیه اروپا قبلا خریداری کردند رصد میکنند و البته با پولی که بابت این خدمت از بند شما میگیرند تا الان ۱۰۰۰ برابر پولی که پرداخت کردند رو هم در آوردند . 

شاید تصور کنید اگر شما فعالیت سیاسی یا اطلاع رسانی اجتماعی نکنید اتفاقی برایتان نخواهد افتاد که البته خوب بالای ۸۰ درصد کاربران هم  بعد از اینکه کروبی و موسوی را به حصر بردند در کما یا زیر برف به سر میبرند یا مشغول غر و لند تو صف ها یا تاکسی هستند و از فیلترشکن برای رفتن به facebook  یا سایتهای ... استفاده میکنند. اما توجه داشته باشد که افرادی که به شغل شریف فیلترینگ اشتغال دارند ممولا پسر پیغمبر نیستند و شاید فعالیت های شخصی شماحتی بیشتر از ایمیل های سیاسی اجتماعی شما، که دیگه برادرها رو قلقلک هم نمیده، براشون جالب باشه.ختم کلوم  یعنی شما تصور کن آن آدمی که با چماق تو خیابون دنبال ناموس مردم میکرد و میکشت یا تو کهریزک به آقا خدمت میکرد حالا هر شب کنار شما پشت میزکامپیوترتون نشسته و چک میکنه شما دارید چی کار میکنید.
خوب حالا چاره  چیه؟ آخه ما ملت میتونیم برای خلاص شدن از دست اینها تا حمله ویرانگر امریکا صبر کنیم ولی شرکت در نظر سنجی فیسبوکی آیا کله پاچه دوست داری؟ یا بازی Mafia  از نون شب واسمون واجب تره.
- تا آنجا که امکان دارد از VPN های مطمئن استفاده کنید.
- برای خواندن سایتهای خبری میتوانید از هر سرویس دهنده ای استفاده کنید چون کسی رو به جرم خواندن تا حالا نگرفتند ولی در هنگام چک کردن ایمیل یا فیسبوک  یا کارهایی از این دست, برای حفظ حریم خصوصی خود و دوستانتون حتما از فیلتر شکن مطمئن استفاده کنید.
 
به عنوان مثال میتوانید به آدرس download@securitykiss.com ایمیل بزنید تا لینک دانلود VPN برایتان ارسال شود. 
وی .پی.اِن سکیوریتی کیس (VPN – securitykiss ) با قابلیت اجراء روی آیفون، تلفنهای آندروئید، نوکیا، کامپیوترهای مک و ویندوز با 300 مگابایت پهنای باند دائمی رایگان
روش نصب و استفاده را هم پیوست کردم. یادتان باشد در صورتی که یک سرور جواب نداد سرورهای دیگر را میتوانید امتحان کنید همانطور که در انتهای ویدویی پیوست نشان داده شده است.
به آدرس های  زیر هم یک سری بزنید ضرر نداره .
 
 
 
 این ایمیل را هم برای دوستانتون بفرستید. نترسید, از هوایی که هر روز تنفس میکنید(اگه تو شهرهای بزرگ هستید) یا اعصابی که هر روز ازتون خرد میشه(اگه اصولا ایرانی هستید) برای سلامتیتون مضرتر نیست.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید