رفتن به محتوای اصلی

با درود به همه زحمتکشان ایران

با درود به همه زحمتکشان ایران
ناشناس

با درود به همه زحمتکشان ایران گلوبال،
از چندی پیش چند کامنت گذار پرخاشهایی را نسبت به آقای اقبالی شروع کرده بودند او را مقصر پخش نشدن کامتها خود میدانستند وایشان را ناسزا میگفتند. در حالی که ما شاهد هستیم که هر روز مانند نماز صبح، ظهر، عصر وشام کامنتهای دشناموار آنها به ایرانیان منتشر میشود. اگر توجه شود، تعدادی کامنتهای خرد گرا مثل ا.ائلیار، پیروز، رازی و تبریزی نیز که آری از دشنام، توهین، مسخره کردن دیگری، بکار بردن واژه هایی مثل : اگر نمیداند بدانید، بروید بیشتر بخوانید، شما متفکر آریایی، زبان ناقص فارسی و از این دست جملات توهین آمیز که هیچ برآورد مثبتی ندارد بجز بیهوده بازی.
در هفته گذشته تعداد کامنتهای تهدیدکننده به آقای ا.ائلیار از طرف همزبانهایش چشمگیر بود و حتا تهدیدهای فیزیکی نیز جای خودش را داشت.
اجازه نشر این کامنت یا آن کامنت بوسیله این وآن مسئول ایران گلوبال ونشر

فعله یی این ویا آن کامنت باعث تشنج در میان کادر مسئول وحتا در میان کامنتگذاران خواهد شد. اگر بنوعی در مدیریت سایت یک Revision ویا Reorganisation انجام بگیرد، میتوان دوباره امید به داشتن مباحثات جالبی داشت.
انتقاد، برسی جامعه شناسانه و روانشناسانه دین همراه با دادن فاکتهای تاریخی از نوسندگان، میتواند موثرتر، آموزنده تر وبرانگیزنه تفکرهای پاسیف باشد. زبان سعدی مانند پنبه تیز است. توهین ودشنام ممکن است اثر لحظ ایی داشته باشد و روح نابالغ را خرسند کند، اما دشنام دهنده با دشنام خود، خود را نیز به همان دره سقوط میدهد.