رفتن به محتوای اصلی

ذالنور:رؤسای دو قوه دل خامنه‌ای را خون کردند، نظام را به حد سکته رساندند

ذالنور:رؤسای دو قوه دل خامنه‌ای را خون کردند، نظام را به حد سکته رساندند
تفسیر از:
فضائل عزیزان

مشاور ویژه نمایندگی خامنه‌ای در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد شدید از جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی و مجادله لفظی صورت گرفته بین محمود احمدی‌نژاد و علی لاریجانی، گفت: رؤسای دو قوه، حیثیت نظام اسلامی را چوب حراج زدند، به جان هم افتادند، دل رهبری را خون کردند و دوستان نظام اسلامی را به حد سکته رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم،  مجتبی ذالنور، در نشستی سیاسی در مسجد اهل بیت (ع) قم که به مناسبت دهه فجر  برگزار شده بود، به انتقاد شدید از محمود احمدی‌نژاد و علی لاریجانی پرداخت.

ذالنور با بیان اینکه خامنه‌ای چندی پیش خیلی واضح و صریح گفتند اگر کسی از همین حالا تا زمان انتخابات مردم را دچار مشکل کند، اختلاف آفرینی کند و آشوب ایجاد کند، خیانت نابخشودنی کرده است، به کنایه گفت: باید دست مریزاد به رؤسای دو قوه گفت که چه زیبا امر رهبری را فصل الخطاب کردند و چه جالب و خوب عمل کردند.

ذالنور در بخشی دیگر از اظهارات خود  بدون نام بردن از احمدی نژاد گفت:  اگر کسی کج رفت راستش می‌کنند، اگر کسی نفهمید به او می‌فهمانند، اگر کسی صدای تفرقه بلند کرد صدایش را خفه می‌کنند، لذا باید بفهمند کجا دارند حرکت می‌کنند و چه می‌کنند؟

وی اضافه کرد: امروز رئیس جمهور حرف‌هایی می‌گوید و بعد رئیس مجلس می‌گوید رهبری فلان چیز را فرمودند اما شما فرمان رهبری را نقص کردید، من راجع به دوروبری‌های شما حرف دارم و نمی‌زنم؛ در حالی که همین سخن رئیس مجلس هم حرف زدن است؛ این جواب‌ های را هوی دادن و این ابهام آفرینی است.

وی گفت: همانطور که رئیس جمهور می‌خواهد فیلمش را نشان دهد می‌گوید دیگران واسطه شدند که فیلم را نشان نمی‌دهم، بیشتر در ذهن سؤال ایجاد می‌شود که این فیلم چیست، وقتی هم که از سوی رئیس مجلس و خطاب به رئیس جمهور گفته می‌شود ما در مورد دوروبری‌های شما حرف داریم و نمی‌زنیم، این از گفتن بد‌تر است؛ این زیرکی به خرج دادن و زیرآبی رفتن است.

ذالنور گفت: اگر کسی واقعا می‌خواهد نزند، باید بگوید خداحافظ شما و قضاوت با جمع است.

مشاور ویژه نمایندگی خامنه‌ای در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه، امروز براندازی نظام‌های سیاسی در دنیا، با گذشته تفاوت جدی دارد، گفت: در گذشته که فضای مجازی، محیط اینترنت، وسایل ارتباط جمعی و... نبود، شهر‌ها و کشور‌ها، دروازه و دیوار داشت؛ ورود هر گونه اخبار و اطلاعات و محصولات فرهنگی مثل سایر کالاهای فیزیکی بود؛ تمامیت ارضی کشوری اگر حفظ می‌شد، همه آن کشور محفوظ بود، اما امروز دیگر مرز زمینی در هجوم سیاسی بی‌معناست، امروز برج و قلعه و خاکریز و کانال و سیم خاردار و میدان مین، خیلی در حفاظت از یک میدان سیاسی تأثیر ندارد؛ امروز تمام سیاست‌های دشمنان یک نظام با ابزارهای رسانه‌ای در عرصه نبرد سایبری و الکترونیکی انجام می‌گیرد و مرز‌ها دیگر معنی گذشته خود را از دست داده است.

وی گفت: در گذشته که حفظ فیزیکی یک نظام را از تعرض حفظ می‌کرد، مهم‌ترین گزینه برای براندازی یک نظام سیاسی، تعرض نظامی بود، اما امروز، از ابزار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و با استفاده از توان رسانه‌ای برای براندازی نظام‌های سیاسی دنیا استفاده می‌کنند.

ذالنور گفت: از سقوط زمان حاکم شدن پینیوشه در شیلی تا به امروز، حدود ۷۰ انقلاب رنگی در دنیا اتفاق افتاده که نمونه‌های آن‌ها، انقلاب گرجستان و انقلاب نارنجی بود و نمونه دیگر آن چیزی است که در سوریه در حال جریان است.

وی یادآور شد: حادثه ۱۸ تیر ۷۸ استعداد تبدیل شدن به یک تهدید نرم و انقلاب رنگی را داشت اما ابعاد فتنه ۸۸، و حجم امکانات و توانی که دشمن پای کار آورد، از همه انقلاب‌های رنگین دنیا عظیم‌تر و گسترده‌تر بود.

ذالنور در نهایت به  بحث انتخابات ۹۲ نیز اشاره کرد و گفت کسانی‌ که بحث انتخابات آزاد را پیش میکشند در واقع با این کار به جهان اعلام میکنند که به نظامشان اعتماد ندارند و به گفته او با طرح انتخابات آزاد اساس نظام را هدف میگیرند.

ذالنور تصریح کرد: آرای مردم که در انتخابات به صندوق‌های رأی ریخته می‌شود، خزینه نظام است و نظام باید از آن ارتزاق کند تا خود را در چشم دشمنان نشان داده و آن‌ها را کور کند، اما کسی با زیر سؤال بردن انتخابات ثمره آن را تلخ می‌کنند، سرمایه ملی کشور را از بین می‌برد و این بزرگ‌ترین ضربه است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ilna
منبع:
iranglobal

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید