رفتن به محتوای اصلی

دریغ از تبریز که مهد

دریغ از تبریز که مهد
کانال سیزده

دریغ از تبریز که مهد آزادیخواهی بود امروز به پایگاه ارتجاع تبدیل شده است. در هر حرکت آزادیخواهانه تبریز پیشقراول حرکتهای مدرن و اومانیستی بوده است حتی در رفراندم جمهوری اسلامی به درخواست زنده یاد آیت الله شریعتمداری راه تحریم را برگزید اما امروز این حرکت ارتجاعی زمینه را برای عقب نشینی ملت ایران از خواستهای بحق خود از حکومت اسلامی فراهم می آورد. چون در جنگ و یا خطر برای کشور مردم از خواستهای خود دست کشیده و حول محور قدرت گرد می آیند. اینها و همه اینها بیانگر این واقعیت مهم است که معرکه گردان پانترکیسم سپاه وحکومت است. مردم بیدار تبریز
آزادیخواهان و خردورزان و آنانیکه به آینده مردم ایران علاقه دارند باید خود پرچم مبارزه بر علیه حکومت را بدست بگیرند تا خواستهای بحق مردم اینگونه توسط عده ای نژاد پرست نادان به انحراف برده نشود.

گرچه بنده به این گفته استوارت میل باور دارم که آزادی بیان باید برای همه وجود داشته باشد اما گاهی گفته کارل پوپر را بیاد می آورم که میگوید تساهل و مدارا با دشمنان آزادی و تساهل و مدارا قابل قبول نیست. بنابراین اگر این پدیده به هر وسیله ای برچیده شود جای تاسفی نخواهد ماند چه اینان در حساس ترین زمان ممکن خنجر را بر سینه مردم ایران فرو نمودند یکی جنبش سبز و دیگری در این زمان.