رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه حزب تضامن دمکراتیک اهواز در خصوص تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران

اطلاعیه حزب تضامن دمکراتیک اهواز در خصوص تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران

اطلاعیه حزب تضامن دمکراتیک اهواز در خصوص تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران

 نظام ایران در تاریخ 14 ژوئن 2013 برابر با 24 خرداد ماه، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اش را برگزار میکند که بهتر است ان را انتصابات ریاست جمهوری بیت رهبری و سپاه پاسداران نامید.

بر کسی پوشیده نیست که حزب تضامن دمکراتیک اهواز از بدو تاسیس هر گونه انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری در ایران را تحریم کرده و از احاد مردم عرب اقلیم اهواز(عربستان) ایران می خواهد که از رفتن به پای میز صندوق های رای خودداری کرده و همراه با دیگر مبارزین سیاسی و فرهنگی عرب اهواز دست رد بر سینه نظام امنیتی و ضد عرب ایران بگذارند.

ما بر این اعتقادیم که ، رئیس جمهور اینده نظام هر که باشد، اهمیتی به اوضاع امنیتی و معیشتی و اعدام جوانان ما نمی دهد و همان سیاست های قبلی سلف خود را که سرقت ثروت اقلیم اهواز و به جا گذاشتن فقر و بیکاری برای ما است، ادامه خواهد داد.

نباید فراموش کرد که رفتن به محل اخذ رای باعث تهیه غذای پروپاگاندای نظام خواهد شد و ان را تاییدی بر سیاست های سرکوب گرانه و ضد بشری خود در اقلیم عرب نشین اهواز و دیگر نقاط ایران تلقی خواهد کرد. 

دلایل و تعهد حزب تضامن دمکراتیک اهواز، برای تحریم کردن این انتصابات و دیگر انتصابات بر وجود اگاهی عینی از بی تفاوتی منتصبین (کاندیدها) به طلبات اولیه مردم عرب و دیگر ملیت های تحت ستم ایران استوار است، انان نه تنها نماینده و مطیع نظام دیکتاتوری هستند، بلکه در به حاشیه راندن و لگدمال کردن طلبلت جوانان و مردم عرب اقلیم ما با نظام ایران همصدا و هم داستان هستند.

 در حالی که اوضاع به سمتی پیش میرود که توازن قوا یکسان نیست و همراه است با سکوت کشورهای عربی منطقه و بین المللی در مورد سرکوب های نظام ایران علیه مردم عرب اهواز، ما از کلیه وسایل و حرکت های مسالمت امیز برای پیشبرد اهداف و طلبات خود و در عین حال حق انواع دفاع را برای خود جایز می دانیم، که یکی از انان تحریم قاطع بازی مکرر انتصابات با نام انتخابات، و تا اقدام به انواع عصبان های مدنی به هدف وادار کردن نظام به عقب نشینی است.

مردم عرب اقلیم اهواز به خوبی به اینده و مسیر مبارزاتی خود واقف هستند،و برای ساختن اینده ایی بهتر میدانند که چطور با نظام امنیتی و سرکوب گر ایران مقابله کنند، به همین دلیل تحریم انتخابات اولین قدم و پیامی روشن به نظام ایران و نیروهای شونیستی که ضدیت و تنفر شدیدی به مردم عرب دارند، خواهد فرستاد.   

ما بار دیگر و بر همین ارتباط از عموم جوانان،کارگران و زنان مردم عرب اهواز می خواهیم که یکدست انتخابات فرمایشی نظام را تحریم کرده، چرا که این تنها وسیله مخالفت با رژیم و رساندن صدای طلباتمان است، و در عین حال قیام به یک عصیان مدنی در رد و نه گفتن به نظام ولایت فقیه است.

بی شک  ملیت های تحت ستم و حتی ملیت فارس به خوبی اگاه هستند که انتخابات ریاست جمهوری بازی بیش نیست، و باید ان را از یک تحریم به یک عصیان مدنی تبدیل کرد، و برای این مهم نوشتن شعارها بر دیوار و استفاده از ارتباطات انترنتی و اجتماعی، میتواند بهترین وسیله اعتراضات باشد.

ما می دانیم که نظام امنیتی ایران از دعوت ما برای تحریم انتخابات در اقلیم اهواز خشمگین میشود و برای مبارزه با ان از تمام وسایل مالی، تبلیغاتی، امنیتی، و سرکوب استفاده میکند تا تاتر انتخابات را بخوبی برگزار کند.

در اخر، بار دیگر حزب تضامن دمکراتیک اهواز از همه مردم و بخصوص جوانان میخواهد که بازی انتخابات رژیم ایران را تحریم کنند، و باید به این امر واقع بود که نظام ایران از حضور شما در صف ها به نفع خود مشروعیت خواهد خرید. 

حزب تضامن دمکراتیک اهواز(عربستان)

31 ماه می 2013

10 خرداد 1392

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید