رفتن به محتوای اصلی

حمله احتمالی اسرائیل به مراکز هسته‌ای می‌تواند سیاست هسته‌ای ایران را تغییر دهد

حمله احتمالی اسرائیل به مراکز هسته‌ای می‌تواند سیاست هسته‌ای ایران را تغییر دهد

احمد حق‌طلب، فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران گفته است «آمادگی مقابله با هرگونه تهدید» اسرائیل را داریم و «مراکز هسته‌ای کشور در امنیت هستند».

آقای حق‌طلب در عین حال هشدار داده است که حمله احتمالی اسرائیل به مراکز هسته‌ای می‌تواند سیاست هسته‌ای ایران را تغییر دهد.

او گفته اگر اسرائیل «بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور» است.

موضع رسمی ایران همواره این بوده که برنامه هسته‌ای این کشور کاملا صلح‌آمیز است و تغییر این سیاست می‌تواند به حرکت به سوی جنگ‌افزار هسته‌ای باشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران آقای حق‌طلب در خصوص احتمال اقدام متقابل اسرائیل پس از حمله ایران گفت: «این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست» و اسرائیل قبلا هم «اقدامات خرابکارانه و تروریستی» در حوزه صنعت هسته‌ای ایران انجام داده است.

این فرمانده سپاه در خصوص حفاظت از مراکز هسته‌ای گفت ایران «با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته» از این مراکز محافظت خواهد کرد.

آقای حق‌طلب هشدار داد که در صورت حمله اسرائیل، ایران هم به مراکز هسته‌ای آن کشور حمله خواهد کرد. او گفت که مراکز هسته‌ای اسرائیل شناسایی شده و «دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.»

یک فرمانده ارشد سپاه اسرائیل را به حمله به تاسیسات هسته‌ای‌اش تهدید کرد

احمد حق‌طلب، فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای روز پنجشنبه گفت که تهدید اسرائیل علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات هسته‌ای جمهوری اسلامی را محتمل می‌سازد.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای افزود: مراکز هسته‌ای اسرائیل شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است.

تصویر

او تهدید کرد: «دست‌های ما روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.»

همزمان امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، با بیان اینکه «با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم»، گفت: «با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به اسرائیل حمله کردیم و از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.»

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید