رفتن به محتوای اصلی

سردار نقدی: ٩٥ درصد استفاده از ماهواره براى فساد است

سردار نقدی: ٩٥ درصد استفاده از ماهواره براى فساد است

 

*******

خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدي، در دهمين همايش تخصصي مديران كانون‌ها و مسئولان سازمان بسيج فرهنگيان كشور درمشهد اظهار كرد: دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي 162 شبكه را براي تبليغ عليه اين نظام ايجاد كرده‌اند، افزود: نظام اسلامي در عرصه فرهنگي با گسترده‌ترين تهاجم فرهنگي روبروست و اين تهاجماتي كه عليه اين نظام صورت مي‌گيرد در طول تاريخ نظير نداشته و آنان بعد از اينكه در سال 56 و 57 از جنگ نظامي مايوس شدند و دريافتند كه نمي توانند با عمليات نظامي اين كشور را از پاي در آورند بر مسئله تهاجم رسانه اي و تخريب اخلاق و معنويت و فكر و انديشه ملت ايران تمركز كردند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور تاكيد كرد: امروز بسياري از مردم آسيب خورده ميدان تحريم‌ها هستند و در مسئله جنگ فرهنگي نيز دشمن با راه اندازي شبكه هاي ماهواره اي به دنبال انحراف جوانان و ضربه به نظام است لذا كساني كه فكر مي‌كنند مي‌توانند علم را در شبكه‌هاي ماهواره‌اي پيدا كنند دچار اشتباه هستند.
به گفته وي 5 درصد از كساني كه از شبكه ‌هاي ماهواره‌اي استفاده مي‌كنند مي‌گويند شبكه هاي علمي را مي‌بينند و درمقابل 95 درصد ديگر از مردم فساد و فحشاء و شرب خمر و... را در شبكه‌هاي اين چنيني دنبال مي‌كنند.
وي با تاكيد بر اينكه دنبال كردن اخبار سياسي از  طريق شبكه‌هاي ماهواره اي اقدامي اشتباه و غلط است، گفت: شنيدن اخبار از زبان دشمنان اسلام حرام است زيرا اين شبكه‌ها كاركرد ديگري جز به فساد كشيدن خانواده‌ها ندارد.
سردار نقدي تصريح كرد: در ظرف 6 و 7 سال گذشته بيش از 80 درصد طلاق‌ها و گرايش به مواد مخدر مربوط به شبكه‌هاي ماهواره اي است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور عنوان كرد: مطابق مصوبه شوراي امر به معروف و نهي از منكر بسيج به دنبال توليد محتواست و با توجه به اينكه دشمنان خانه به خانه مردم ما را آلوده كرده‌اند ما نيز بايد خانه به خانه كاري كنيم كه ملت ايران ماهواره را كنار بگذارند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید