رفتن به محتوای اصلی

اعدام در ملا عام پسرک را به کشتن داد!

اعدام در ملا عام پسرک را به کشتن داد!


*******

به گزارش مثلث آنلاین، این‌بار علی‌اکبر یونسی پسر بچه همدانی در الگوبرداری از صحنه اعدام جان خود را از دست داد. صبح روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه بود. علی‌اکبر در خانه‌شان تنها بود که ناگهان بازی خطرناکی به ذهنش خطور کرد. این پسر هرگز نمی‌دانست که قربانی بازی بچگانه‌اش خواهد شد. کمربند سیاه پدرش را برداشت و آن را به لوله گازی که از دیوار آویزان شده بود بست.

همه‌چیز در یک چشم به‌هم‌زدن اتفاق افتاد و ناگهان با گره زدن کمربند به دور گردنش بازی خشنی را کلید زد. در میان افکار کودکانه‌اش غرق شده بود و مغرور از این‌که توانسته با صحنه‌پردازی فیلم‌های سینمایی مورد علاقه‌اش را بازسازی کند ناگهان در میان زمین و هوا ایستاد. 

تحقیقات پلیسی
وقتی خانواده علی‌اکبر به خانه برگشتند با جسد پسر ١٢ ساله‌شان روبه‌رو شدند. وقتی مأوران پلیس در جریان ماجرا قرار گرفتند بلافاصله عازم خانه‌ای شدند که در آن پسربچه‌ای به کام مرگ فرو رفته بود. چنددقیقه بعد خودروی مأموران تیم جنایی در بلوار اعتمادیه همدان ایستاد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد، علی‌اکبر به خاطر کنجکاوی و الگوبرداری از صحنه اعدام با کمربند خود را از لوله‌گاز داخل‌خانه حلق‌آویز کرده است. با انتقال جسد این پسر ١٢ساله به پزشکی قانونی تحقیقات پلیسی برای روشن شدن علت اصلی مرگ او آغاز شد. تا این‌که در گزارش پزشکی قانونی شهر همدان علت مرگ خفگی اعلام شد.

زوایای پرونده
شنیده‌ها حاکی از آن است که در ۱۹ شهریورماه‌ سال‌جاری دو زندانی در ملاء عام در همدان اعدام شده بودند. علی‌اکبر هم به این مراسم رفته بود و شاهد اعدام ٢ متهم بود. این درحالی است که کودکان با خیال‌پردازی در نقش‌های مورد علاقه‌شان غرق می‌شوند و هرگز نمی‌دانند در دنیایی زندگی می‌کنند که حوادث با آنها شوخی ندارد. به همین خاطر با الگوبرداری از رفتارهای اشتباه دست به کاری می‌زنند که جبران آنها گاهی امکان‌پذیر نخواهد بود.


*******

تفاوت اسلام داعش با اسلام محمد!

*******

رسول اکرم خود اسیران بنی قریظه را بعنوان اسیر به بازار برده فروشی نجد فرستاد تا با پول فروش اسلحه بخرند:
«« مسلم الانصاری گفت که رسول الله مرا بر اسیران بنی قریظه گماشت، پس نگاه به آلت تناسلی نوجوانان پسر می‌کردم، اگر می‌دیدم که موئی بر آلتش روئید گردنش را می‌زدم و اگر نروئید بود جزء غنایم جنگی گماشته می‌شد.(مجمع الزوائد / الهیثمی / جلد 6 / صفحه 141- اعیان الشیعه / محسن الامین / جلد 3 / صفحه 303) .(1) و سایر منابع در همین زمینه
در تاریخ طبری:
…. سپس رسول الله اموال و زنان و کودکان بنی قریظه را تقسیم نمود در آن هنگام پس از دریافت خمسش، سه سهم برای سوارکار مرد و یک سهم برای سوارکار زن و برای پیاده نظام یک سهم و در آن روز تعداد اسب‌های بنی قریظه 36 اسب بود…. سپس سعد ابن زید انصاری از برادران بنی عبد الاشهل را به همراه زنان و کودکان اسیر بنی قریظه برگزید و به نجد فرستاد تا بوسیله فروش آنان اسحله و اسب بیاورد و رسول الله (ص) ریحانه بنت عمرو بن جنافه یکی از زنان بنی عمرو بن قریظه را تا آخر عمر برای خودش برداشت، رسول الله از او خواست تا مسلمان شود و او با وی ازدواج نماید و محجبه شود، ولی او به رسول الله گفت: مرا به عنوان کنیزت نگه دارد که این برای من راحت تر است و او هم وی را به همین حال وا گذاشت. (التاریخ الطبری / جلد 2 / صفحه 252) (2) شرح ماجرا
سپس رسول الله اموال و زنان و کودکان بنی قریظه را تقسیم نمود و برخی از این اسیران را به همراه سعد ابن زید الانصاری به نجد فرستاد تا با فروش آنان اسحله و اسب بیاورد.(تفسیر المیزان / علامه طباطبائی / جلد 16 / صفحه 303). (3)
آیت الله سید جعفر مرتضی العاملی از علمای مشهور و مورخ به نام شیعی در کتاب الصحیح فی سیره النبی الاعظم می‌گوید:
رسول الله برخی از این اسیران (زن و کودک) را به همراه سعد ابن زید الاشهلی به نجد فرستاد تا با فروش آنان اسحله و اسب بیاورد.
و همچین گفته می‌شود که رسول الله برخی از زنان و کودکان اسیر بنی قریظه را به شام برای فروش فرستاد و اسلحه و اسب خرید. (الصحیح من سیره النبی الاعظم / سید جعفر مرتضی / جلد 11 / صفحه 225) »»
.
.
همانطور که میبینید هیچ تفاوتی در کار نیست و اسلام داعش هم مانند اسلام حکومت اسلامی ایران و اسلام سومالی ، اسلام حماس و اسلام طالبان و … اسلام حقیقی است

*******

سخنرانی خمینی در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ و ستایش قتل عام یهودیان توسط علی.

متن کامل سخنرانی را میتوانید در کتاب «صحیفه امام»، جلد نهم، صفحات ۲۸۱-۲۸۴ پیدا کنید.

http://www.youtube.com/watch?v=7LmmJEP17uE

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید