رفتن به محتوای اصلی

وقاحت دولت کودتا و برچیدن بی سر و صدای گشت های امنیت اجتماعی

وقاحت دولت کودتا و برچیدن بی سر و صدای گشت های امنیت اجتماعی

 

قصد داشتم بمناسبت عقب نشینی ناجا از طرح گشت های خیابانی بعنوان یکی از دست آورد های جنبش سبز که مستقیماً مدیون طرح آن از طرف کروبی و موسوی در برنامه انتخاباتی اشان بوده است یاددشتی تحلیلی بنویسم ولی با مطالعه کامنت های ذیل خود خبر در سایت خبری «آینده نیوز» دیدم بهتر انست تا اصل خبر را با کامنت های آن برای سایت ایران گلوبال ارسال کنم زیرا اغلب کامنت گذاران حق مطلب را بحق اداکرده اند.

مارکس در جائی راجع شکست کمون پاریس و سرکوب جنبش کارگری میگوید: ـ بورژوازی جنبش کارگرگری را سرکوب و حتی به خون میکشد ولی خود وصایای آنرا به اجرا میگذارد.

دولت کودتا پس از سرکوب های وحشیانه جنبش سبز که توفیقی هم جز تناور تر کردن آن نداشته است کوشش دارد وصایا و یا پیامهای آنرا خود به اجرا بگذارد. دیر نخواهد بود که در بسیاری زمینه های دیگر هم عقب نشینی کند همچنانکه در جریان هسته ائی آنقدر عقب رفت که از آنسوی بام تسلیم خفت بار افتاد. اما از انجا که وقاحت این دولت را حد و مرزی نیست طرح جمع کردن گشت های (ضد) امنیت اجتماعی را در سکوت و بی سرو صدا جمع کرده یا میکند به این بهانه که اوضاع آرام گرفته است و بدون اینکه بگوید و بروی خود آورد که پذیرش چمع کردن این گشت های ضد اجتماعی که برای ارعاب مردم بود، جام شوکرانی است که برنامه انتخاباتی موسوی و کروبی نوشیدنش را به او تحمیل کرده اند.

ح تبریزیان

............................

اصل خبر و کامنت ها:

ناجا:شرایط بهترشده،نیازبه گشت ارشاد نداریم

فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد: شرایط جامعه بهتر شده است و دیگر نیازی به حضور گشت‌های ارشاد نیست.

به گزارش «جام‌‌جم»، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این كه همیشه می‌پرسند پس گشت‌های ارشاد چه شد؟ گفت: باید بگوییم شرایط بسیار بهتر شده و شاید دیگر نیازی نیست به صورت قبل این گشت‌ها فعالیت كنند.

وی با اشاره به این كه گشت‌های ارشاد تعطیل نشده‌اند كه فعالیتشان مجدد آغاز شود، گفت: خط‌مشی ناجا در این خصوص اصلاح و هدفمندتر شده و به سمت باندهای فساد رفته است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح كرد: روش‌های نامحسوس و فرهنگی در طرح گشت ارشاد دنبال می‌شود و به مبارزه هدفمند برای مقابله با باندهای فساد پیش رفته‌ایم.

نظرات بینندگان:

میر حسین از اول گفت مخالف گشت ارشاده ..ولی اینها كه مدام تعریف میكردند...حالا میگن وضع بهتر شده....بابا بگید اشتباه كردیم بهتره تا .............................

17 مهر 1388 ساعت 21:57

اگر خدای نكرده حفظ قدرت به خودی خود و نه برای خدمت شیرین جلوه كند وضع از این خیلی بهتر خواهد شد

17 مهر 1388 ساعت 14:58

دراینكه گشت ارشاد (كه بعضا"خوداعضایش به ارشادنیاز داشتند ) طرح موفقی نبود تردیدی نیست ولی اینكه فرمانده نیروی انتظامی مملكت درمقابل دیدگان متعجب میلیونها هموطن دروغی به این بزرگی بگوید جای تاسف دارد. چطور گشت ارشاد ایشان به خانمهای نجیب كشورمان بجرم اینكه چند تار مویشان معلوم بود توهین میكردند ولی امروز قیافه هایی كه حتی دركشورهای اروپایی نظیر انهارا فقط دركاباره هاومراكز فحشاء میتوان دید (و خیابانهای تهران مملو ازانهاست ) از دید اقای احمدی مقدم غیرقابل رویت شده اند .

17 مهر 1388 ساعت 14:46

زمان انتخابات به موسوی ایراد می گرفتند چرا می گی گشت ارشادو برمیداریم؟حالا 3ماه بعد همون كارو می كنن!

ببینم دخترامون محجب تر شدن و ما تو خیابونا نمی بینیم؟؟!!1

17 مهر 1388 ساعت 14:28

بهتربودمیگفتند ماكه نمی توانیم كاری بكنیم پس گشت ارشادلازم نداریم

17 مهر 1388 ساعت 10:46

تا چانه زنی از بالا نتیجه نده كه نمیشه از پایین فشار داد!حتما چانه زنی از بالا نتیجه داده!به قول معروف از بالا سلام و علیك از پایین رفت و آمد!حالا اگه مسئولین هم بخواهند یه كار مفید بكنند اینقدر بهشون ایراد نگیرید.بگذارید جوانها هم از پایین رفت و آمد آزادانه بكنند!

17 مهر 1388 ساعت 01:14

اینها بلدند اول گشت ارشاد راه میاندازند و به مردم فشار میاورند...عد یكی مثل میرحسین را علم میكنند كه اگر میخواهید گشت ارشاد جمع بشه به میر حسین ری بدین وتعداد رای دهنده ها را بالا میبرند..بعدوقتی میبینند مردم با گشت ارشاد مشكل دارند خودشان انرا جمع میكنند تا رضایت عمومی حاصل شود

17 مهر 1388 ساعت 01:05

دولت گشت ارشاد نمیخوایم نمیخوایم

17 مهر 1388 ساعت 00:45

رطب خور كی منع رطب كند

فهم ملت شریف ایران ، بالطبع خیلی بالاتر از درك و شعور شما ارشادی ها است شما یك فكر اساسی برای خودتان بكنید

من اگر نیكم و بد ، تو برو خود را باش

هر كسی آن درود عاقبت كار كه كشت

17 مهر 1388 ساعت 00:17

اتفاقا شرائط بر عكس شده.این شمایید كه احتیاج به ارشاد دارید.

16 مهر 1388 ساعت 22:49

آره جون خودتون اینم یه ترفند دیگه برای خر كردن مردمه نه؟؟؟ یكی از باندهای فساد همین جناب ناجا میباشد كه زنا رو جلو مردا ولو كرد رو زمین تا آقایون سنگ رو سینه خانوما بشكنن یا آقایون محترم تو صورت خانوما جفتك بپرونن. اینا كه فساد حساب نمیشه همش در راستای ظهور امام زمانه.

16 مهر 1388 ساعت 22:33

پس همه ارشاد شدند...یاد سخنی از ایت الله صانعی افتادم كه فرمود اگر قرار بود كه برای ارشاد افراد را تهدید كنند و به زندان ببرند فلسفه وجودی هدایت از بین میرفت....

16 مهر 1388 ساعت 22:23

شرایط بهتر شده یا فهمیدید كه آن فعالیتها درست نبوده ؟ بهتر است اگر اشتباهی هم كردیم قبول كنیم....

16 مهر 1388 ساعت 21:48

واقعا؟!!!

16 مهر 1388 ساعت 21:37

ای خدا تقلب كم بود تقلید هم اضافه شد , اگه كاندیدای بیچاره ای این حرف رو میزد همه جبهه میگرفتن اما حالا دیگه خرشون از پل گذشته میخوان مردم رو یكم آزاد بزارن شاید این اتفاقات تموم بشه میگن گشت ارشاد نداریم

اخوی مردم به خدا میفهمن

16 مهر 1388 ساعت 20:49

شرایط بهتر شده یا اوضاع بدتر شده و هوا پسه!

16 مهر 1388 ساعت 20:29

یك گام به عقب یا حضور یگان امداد به جای گشت ارشاد؟؟

16 مهر 1388 ساعت 19:44

بابا حالا كه به این نتیجه رسیدید كه باید جمع شود حداقل یك بار هم كه شده به اشتباه خود اقرار كنید بخدا اگر این رویه شود مردم خوشحال و دشمن ناراحت خواهد شد

16 مهر 1388 ساعت 19:42

مثل اینكه فشار از پایین داره كم كم جواب میده!!!

16 مهر 1388 ساعت 18:59

آقای احمدی مقدم لطفا سری به خیابانهای ذیل بزنند 1- ولی عصر ابتدا تا انتها مخصوصا میدان ولی عصر 2- خیابان ایران زمین در شهرك غرب 3- خیابان جردن 4- میدان هفت حوض نارمك شهید آیت و البته جاهای دیگر هم بروند ظاهرا بد نیست خانمها به لطف و صفای بعد از انتخابات بعضا روسری های مباركشان را هم برداشته اند اصلا اوضاع و احوال بد كه نیست بسیار هم خوب است

16 مهر 1388 ساعت 17:45

شرایط بهترنشده . حقیقت این كه ناجا دیگه جرات مقابله با مردم رو نداره

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید